Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Speciaal voor Robbie.

25 okt 2005 23:12

horn,die over mij schreef:prutser :twisted: :lol: :wink:

Gave sound!

Kan me met computers idd zeker niet met jou meten... :wink: , maar wel gaaf dat je het hier kunt laten horen...ik heb niets teveel gezegd he 8) ?

En voor diegenen die niet wisten dat ze op "prutser" moesten klikken...hier :wink: vind je 'm nogmaals...

Kippevel.

25 okt 2005 23:15

klink toch anders als de fabspeed van michael

8)

25 okt 2005 23:19

michael schreef:
Heb je die van mij nog niet gehoord............ :wink: Wedden voor een bak bier dat ik win?

Ik heb helaas geen fotootje beschikbaar, en weet ook niet hoe de rest van de demper er onder een Turbo uit ziet, maar bij mij zit nu een 'bochtje' van ongeveer 20 cm rechtstreeks op de katalysator, dus dat is zo'n beetje mij demper geworden.....en dat doe tie niet echt hoor

Volgens het linkje waardoor ik op deze uitlaat kwam, haalt hij 122 Db
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=4968&highlight=sportpijp... :D aha daar staat de jouwe ook bij :) ..ik geloof dat wij het krat samen moeten opdrinken, want zoveel ontlopen ze elkaar niet :D

Naar mijn idee is de stationaire en lage toeren loop bij mij vooral veel donkerder/zwaarder, bij toeren klinkt hij hetzelfde naar mijn gevoel.
Ook zo heerlijk 'nablaffen' als je het gas dicht doet.

Rob

25 okt 2005 23:21

Jurgen schreef:Kan me met computers idd zeker niet met jou meten... :wink: , maar wel gaaf dat je het hier kunt laten horen...

Tuurlijk wel.

Wat heb ik gedaan?
1. Ga naar www.google.nl
2. Zoek op BRM loudpass
3. Klik de tweede link aan die je vindt en waar je mp3 bij ziet staan
4. je komt in een of ander forum terecht waar dit bestand als active link staat
5. kopieer deze link en maak er hier 'prutser' van... :lol:

En klaar is klara...
:wink:

25 okt 2005 23:22

Fonz schreef: ..ik geloof dat wij het krat samen moeten opdrinken, want zoveel ontlopen ze elkaar niet :D

Willen jullie dan bij deze plechtig beloven noooooooit samen op een meeting te verschijnen? Ben nog doof van de laatste keer Michael.... :wink:

25 okt 2005 23:34

horn schreef:
Fonz schreef: ..ik geloof dat wij het krat samen moeten opdrinken, want zoveel ontlopen ze elkaar niet :D

Willen jullie dan bij deze plechtig beloven noooooooit samen op een meeting te verschijnen? Ben nog doof van de laatste keer Michael.... :wink:

Misschien eens een decibel competitie organiseren :wink: ?

25 okt 2005 23:36

Ik heb helaas geen fotootje beschikbaar, en weet ook niet hoe de rest van de demper er onder een Turbo uit ziet, maar bij mij zit nu een 'bochtje' van ongeveer 20 cm rechtstreeks op de katalysator, dus dat is zo'n beetje mij demper geworden.....en dat doe tie niet echt hoor

Heb helemaal geen demper meer, pijp zit rechtstreeks op de turbo, dat is dus eigenlijk m'n "demper".......

26 okt 2005 7:02

en dat komt door de keuring heen :?:

26 okt 2005 10:18

robbie965 schreef:en dat komt door de keuring heen :?:

Ja.

26 okt 2005 11:53

Hoop dan maar dat je geen steekproef krijgt. :wink:

26 okt 2005 12:48

RS-R schreef:Hoop dan maar dat je geen steekproef krijgt. :wink:

Heb alle vertrouwen in Peter :wink: .

26 okt 2005 12:49

Maar waar denk je dat hij de APK keuring laat doen?

26 okt 2005 13:20

Niet bij hem.

26 okt 2005 19:51

Geluid van de turbo van Michael is geweldig! echte race Porsche sound, en dan die vlammen Afbeelding.

Maar waar denk je dat hij de APK keuring laat doen?

Ik vond het maar muggenzifters.

26 okt 2005 20:03

Jurgen schreef:Kan me met computers idd zeker niet met jou meten... :wink: , maar wel gaaf dat je het hier kunt laten horen...ik heb niets teveel gezegd he 8) ?

Of je gooit "BRM" in de zoekoptie hier op het forum en vindt dan deze:
ikke op 17 januari dit jaar

:cheesy: Inderdaad het mooiste/vetste geluid OOIT!
Plaats een reactie