Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
02 jan 2019 9:31
is inmiddels al wat jaartjes geleden maar was inderdaad een mooi project, toen hij helemaal af was heb ik hem eerlijk gezegd veel te snel verkocht aan een Duitser (via via), waar ik nog spijt van heb.
Volgens deze Duitse meneer klopte er ineens helemaal niets van de auto en wilde de ene na de andere claim indienen, gelukkig allemaal met een sisser afgelopen.
Ik was aan dit project begonnen omdat de kleur zo zeldzaam is en je in eerste instantie zegt, te lelijk voor woorden, maar wat was hij mooi toen hij bij José uit de spuiterij kwam.
Door de enorme prijsstijgingen toendertijd van alle onderdelen ook niet echt winst op kunnen maken maar de ervaring en het avontuur vond ik het al met al een geslaagd project.
Zou best nog wel een keertje ............, ach wat lig ik toch te dromen.
02 jan 2019 9:43
ken helaas dat gevoel van spijt krijgen van verkoop...... heb dat qua Porsche zeker 3X teveel gedaan.....
04 jan 2019 22:14
Zeker een mooi project. Was 2 jaar geleden. Ben wel benieuwd hoe die hulk is geworden
05 jan 2019 12:09
+1
Foto's willen we! Ons eerst een beetje lekker maken en dan ongezien aan een Duitser verkopen..tsss
06 jan 2019 17:41
Ja jullie hebben gelijk, ik schaam me dood.
Maar het lukt mij nog steeds niet om foto's teplaatsen met een i-pad.
Voor de geintereseerden, er staan er een paar in mijn album.
06 jan 2019 20:07
Dank je Minics.
Wauw, moet ik niet te lang naar kijken, dan gaat het weer pijn doen.
07 jan 2019 9:50

Superkleur!
07 jan 2019 16:47
Wat een gave kleur!!