Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Gunther Werks, concurrent voor Singer?

23 jan 2019 7:17

Wat denken jullie van deze 993, een concurrent voor Singer?
De prijzen in ieder geval wel, rond de $500.000,- :mrgreen:
https://www.guntherwerks.com/

Re: Gunther Werks, concurrent voor Singer?

23 jan 2019 8:15

993 versus 964. Singer is wat verfijnder en heeft meer de oude look?

Re: Gunther Werks, concurrent voor Singer?

23 jan 2019 8:56

Ook even naar Theon Porsche kijken. Mooi spul.

https://theondesign.com/

Re: Gunther Werks, concurrent voor Singer?

23 jan 2019 9:40

Het zijn allemaal prachtige wagens, alleen wordt het wel een beetje veel van hetzelfde.
Die van Theon vind ik gewoon een Singer Look-a-like en zo zijn er meerdere die dat grapje kopiëren.
Wat dat betreft vind ik die Gunther dan wel stoer.....die pakt gewoon een ander type en gaat niet mee in de Singer-hype!
Ik wacht eigenlijk op een bedrijfje dat de 996 onder handen gaat nemen....zonder dat het zo'n tupperware-wagen wordt. :wink:

Re: Gunther Werks, concurrent voor Singer?

23 jan 2019 10:08

Moet wel eerlijk zeggen dat ik "Der Gunther" wel heeel veeel mooier vind met een eendestaartje!

Afbeelding

Re: Gunther Werks, concurrent voor Singer?

23 jan 2019 20:38

Tja, de 964 lijkt zich er wel beter voor te lenen. Vind deze 993 wel mooi, maar van de Singer word ik echt enthousiast. De Singer lijkt me ook iets meer detail te hebben

Re: Gunther Werks, concurrent voor Singer?

19 feb 2019 21:56

De filosofie van Singer en Guntherwerks zijn heel verschillend IMO. Singer maakt een retromod obv de 964, looks van de originele 911 op steroïden en heel veel unieke details, onderhuids ook veel wijzigingen. Guntherwerks houdt de looks van de 993 (wel een andere, carbon, jas) en is veel meer op techniek gefocust. Heeft allebei wel wat alhoewel ik zelf wel een beetje ben uitgekeken op de retromods. Concurrenten van elkaar, denk het niet.

Re: Gunther Werks, concurrent voor Singer?

21 feb 2019 15:03

Dit is echt een racer for the road. Uitgebreid verslag en interview met Peter Nam in RS 1/19 > Singer vind ik net iets te mooi. GW is moddervette hardcore.
Plaats een reactie