26 maart 2019 18:44
27 maart 2019 20:43
27 maart 2019 20:59
27 maart 2019 21:56
27 maart 2019 23:14
Master Ken schreef:Beide modellen gehad en beide hebben voor-en nadelen. Alleen de vraag is welke voor jou het zwaarste wegen? Zou niet de afweging maken op basis van youtube filmpjes, fora etc. Ga er zelf eens in rijden en ervaar het zelf. Ben er zeker van overtuigd dat 1 model je meer zal bekoren. Succes met je zoektocht.
28 maart 2019 1:42
28 maart 2019 8:07
28 maart 2019 10:48
DennisvdB schreef:Heb je ook een voorkeur voor een mk1 of mk2 GT3, of maakt dat je niet veel uit?
Heb 1x maal in een 996 GT3 mk1 gereden maar was niet onder de indruk, maar dat kan ook aan het referentiekader liggen wat je bijzonder/gewend bent. Koppeling vond ik trouwens niet overdreven zwaar, de kuipstoelen zaten daarentegen wel lekker.
28 maart 2019 14:18
29 maart 2019 0:08
29 maart 2019 12:07
29 maart 2019 12:32
Johann schreef:Oh ja, want GT3 RULEZ![]()
29 maart 2019 13:11
steef schreef:Johann schreef:Oh ja, want GT3 RULEZ![]()
![]()
![]()
![]()
29 maart 2019 19:05
Johann schreef:Help me even....Ik zie een MK 1 Carrera S maar volgens mij is de uitlaat niet zoals het hoort, je hebt MK2 navi plus velgen en je hebt de rest van het middenconsole zwart gespoten. Ik zie ook een GT3 klokkenspel...Heb je er een GT3 motor ingelepeld?
Zo ja, ben ik het niet helemaal eens dat het de ideale mix is zoals hij af fabriek had moeten zijn. Daarnaast ben je volgens mij de GTS vergetenHet mooie van de GT3 zit hem juist in dat waar een Carrera(s) te kort komen. Ophanging, remmen, gewicht, bak en isolatie materiaal. Ja, de GT3 motor is leuk en kan lekker hoog in de toeren, maar dat is voor mij niet de reden waarom ik GT3 rijd. Ik rijd een GT3 want het is een "caged tiger" als je niet oplet maak hij je af. Met mijn 997 Carrera had ik ook aardig lol maar ik vond hem never als de nooit eng.
Waarom geen 997 GTS Bokicelli?
Oh ja, want GT3 RULEZ![]()
29 maart 2019 20:39
chris.71 schreef:Johann schreef:Help me even....Ik zie een MK 1 Carrera S maar volgens mij is de uitlaat niet zoals het hoort, je hebt MK2 navi plus velgen en je hebt de rest van het middenconsole zwart gespoten. Ik zie ook een GT3 klokkenspel...Heb je er een GT3 motor ingelepeld?
Zo ja, ben ik het niet helemaal eens dat het de ideale mix is zoals hij af fabriek had moeten zijn. Daarnaast ben je volgens mij de GTS vergetenHet mooie van de GT3 zit hem juist in dat waar een Carrera(s) te kort komen. Ophanging, remmen, gewicht, bak en isolatie materiaal. Ja, de GT3 motor is leuk en kan lekker hoog in de toeren, maar dat is voor mij niet de reden waarom ik GT3 rijd. Ik rijd een GT3 want het is een "caged tiger" als je niet oplet maak hij je af. Met mijn 997 Carrera had ik ook aardig lol maar ik vond hem never als de nooit eng.
Waarom geen 997 GTS Bokicelli?
Oh ja, want GT3 RULEZ![]()
Ik ben de GTS niet vergeten … ook die motor is het niet. Hoor ook niet veel goeds over de mk2, behalve dan dat geen tussenassen sneuvelen, maar dat lijkt me logisch.
Alle normale Carrera (ook S of GTS) hebben geen drysump smering en dat is gewoonweg niet "handig" als er Artgerecht Fahren op het programma staat.
991 wilde ik niet en zeker niet de 3.0 turbos. Gewoon niet mijn "ding".
De ideale mix voor mij is zo onopvallend mogelijk en dat het zonder grote achtervleugel kan … bewijst Porsche inmiddels zelf.
Ik heb inderdaad niet de schokbrekers en veren van de gt3 … bedank ik voor. Ik rijd op de openbare weg...met hobbels.
Basis is een S met pasm en alle overige luxe zoals bose en schuifdak.
Verder idd. alles GT3 (bak, motor... dus ook drysump!, klok, abs, remmen en nog wat kleinigheden).
Wielen ofwel de s-wielen (origineel zwart!) of wel de echte GT3 mk1 wielen.
De radio is trouwens een Android en geen pcm. Omdat ik niet van het bonte 25 kleuren grijs houd … alles zwart
29 maart 2019 21:39
29 maart 2019 21:53
Bokicelli schreef:DennisvdB schreef:Heb je ook een voorkeur voor een mk1 of mk2 GT3, of maakt dat je niet veel uit?
Heb 1x maal in een 996 GT3 mk1 gereden maar was niet onder de indruk, maar dat kan ook aan het referentiekader liggen wat je bijzonder/gewend bent. Koppeling vond ik trouwens niet overdreven zwaar, de kuipstoelen zaten daarentegen wel lekker.
Ik heb niet direct een voorkeur. Maar heb er ook nog nooit in gereden.
Wat vond je zelf tegenvallen? En nu ben ik wel heel benieuwd naar je referentiekader
Nog een leuk stuk over de GT3: https://www.vierenzestig.nl/8576/tips-e ... 6-gt3-mk1/
29 maart 2019 23:30
30 maart 2019 7:02
steef schreef: en onlangs nog ontdekt dat er een bekerhouder in zit....![]()
Wie verzint dat nou in een GT3.....maar wel handig voor die lange ritten met Totmbo![]()
30 maart 2019 18:42
31 maart 2019 0:04
01 apr 2019 8:11
01 apr 2019 8:21
01 apr 2019 10:13
01 apr 2019 11:53