Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
01 apr 2019 14:58
Nou dan heeft Leclerc het wel nooi gecompenseerd nu in Bahrein door gewoon Vettel terug te pakken.
01 apr 2019 15:20
Topper, Leclerc. Snel en volwassen, nu al.
Niet alleen Vettel moet wakkerliggen, ook Leclercs generatiegenoten - inderdaad, ook Max.
01 apr 2019 15:21
PorscheFloor schreef:In mijn optiek de juiste opstelling. Instructies verpesten het racen.
Tja, als
mijn werknemers hun eigen beleid gaan bepalen haaks op de gegeven instructies, flikker ik ze eruit...
01 apr 2019 15:29
Racen is een speciaal soort bedrijf. instructies zijn denkbaar aan het eind van het seizoen, waar een onbelangrijke winst voor de een, het verliezen van een kampioenschap van de ander kan betekenen. Maar dit was de eerste wedstrijd.
01 apr 2019 16:03
PorscheFloor schreef:Racen is een speciaal soort bedrijf.
Eens. Maar ook met belangen groter dan de belangen van Max Verstappen. Sponsors, investeerders, etc etc. Ik vind het persoonlijk wel stoer dat zo’n gozer schijt aan alles heeft, maar als teambaas had ik het ook niet gepikt.
Zoals ik tegen mijn zoons vaak zeg:
“Geen speler is belangrijker dan het team.
Geen team is belangrijker dan de club.
En anders moet je lekker marathons gaan lopen...."
01 apr 2019 16:09
Wie heeft er nog een leeg tegeltje?!?
01 apr 2019 16:27
“Niets is zo charmant
Als een tegel aan de wand"
01 apr 2019 19:48
horn schreef:.....En anders moet je lekker marathons gaan lopen...."[/i]
Dat is dan wel weer jammer dat je dat typt
(
ben het voor de rest helemaal met je eens hoor)
01 apr 2019 22:29
horn schreef:PorscheFloor schreef:Racen is een speciaal soort bedrijf.
Eens. Maar ook met belangen groter dan de belangen van Max Verstappen. Sponsors, investeerders, etc etc. Ik vind het persoonlijk wel stoer dat zo’n gozer schijt aan alles heeft, maar als teambaas had ik het ook niet gepikt.
Zoals ik tegen mijn zoons vaak zeg:
“Geen speler is belangrijker dan het team.
Geen team is belangrijker dan de club.
En anders moet je lekker marathons gaan lopen...."
Dan moet je toch eens met Joop Alberda een praatje maken. Toen hij met zijn team kampioen heeft hij echt wel compromissen moeten sluiten. "Het benutten van de kracht van de individu om te komen tot een sterker geheel". Soms maakt een individu een team en niet andersom ... het is alleen geen vrijbrief om niet samen te werken
02 apr 2019 7:39
Ruud81 schreef:
..... Leclerc is zo'n zelfde typetje als Max en laat zich het kaas niet van de boterham eten...
Ben ik niet met je eens.
In Melbourne, toen hij duidelijk veel sneller was als Vettel, vroeg hij over de radio of hij Vettel mocht inhalen of dat hij erachter moest blijven. Het antwoord liet zich raden.
Max had niets gevraagd en was daar gewoon vol gas voorbij gegaan!
Begrijp ik, maar ik zie dat als 1ste race voor ferarri. Ik denk dat hij na die race echt wel goed nagedacht heeft over hoe hij het de volgende keer moet aanpakken.. Laten we afwachten hoe hij zich verder ontwikkeld. Ik vind het in ieder geval wel mooi zo vooraan wat meer concurrentie.
02 apr 2019 10:10
Ze zullen daar vast ook wel over hebben nagekaart binnen Ferrari.
14 apr 2019 9:39
hmmmmm ZAAAiii deze race
14 apr 2019 9:45
Idd een gaaaaaaap race.
14 apr 2019 9:51
Niks aan. Puntjes verzamelen.
14 apr 2019 12:47
Wat een optocht.

Gelukkig vanavond de MotoGP
15 apr 2019 11:51
Zeer saai inderdaad... RB viel me ook een beetje tegen qua performance (niet bedoeld om iemand tegen zijn benen aan te schoppen..!!)
24 apr 2019 20:33
ik kwam een leuk filmpje tegen over Zandvoort en Schumacher in de F1 tegen aantal supercars
https://youtu.be/f4qp720FN8A
24 apr 2019 22:00
Kuch, als je virtual leuk vindt
24 apr 2019 22:12
Nou nee niet echt ik zie het nu ook pas
27 apr 2019 21:17
Wel een beetje klaar met die Mercedessen
Ik bedoel: heel knap enzo, maar het wordt tijd voor wat anders...
27 apr 2019 21:58
Idd tis dat Max mee rijdt anders was ik allang afgehaakt.
Aan de andere kant is dit wel weer een baan waar een hoop kan gebeuren, zie de Q1,2 en 3.
We gaan het zien.
27 apr 2019 22:09
Denk dat inhalen ook wel een probleem zal zijn
Die Toto Wolff is ook heel ontspannen zag ik
En idd this dat Max mee doet, anders ging ik de 911 poetsen
Vandaag in de tuin gewerkt en ging er voor zitten rond 15.00 uur
28 apr 2019 13:58
Zitten we er klaar voor
Dat vragen in de pits vlak voor de race is niet mn ding
28 apr 2019 14:32
Wel is nu duidelijk hoe snel Ferrari nu is, alsof Max stilstond, pfff.
28 apr 2019 15:03
Ja, en Max nu al weer twee keer snelste ronde ...