Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Een linkse burgemeester !

02 mei 2019 17:15

https://www.telegraaf.nl/nieuws/3528279 ... aign=email

Re: Een linkse burgemeester !

02 mei 2019 17:28

Hoop echt dat dit door de rechter wordt verboden

Re: Een linkse burgemeester !

02 mei 2019 17:37

GL is een ramp voor de stad en die muts al helemaal.

Re: Een linkse burgemeester !

02 mei 2019 18:00

In 2030 zit die Halsema al lang kwijlend tegen de vissen te jippie. NL politiek haalt geen enkele deadline. Geloof het pas als het zover is.

Re: Een linkse burgemeester !

02 mei 2019 18:04

En de bootjes .....
https://www.telegraaf.nl/nieuws/3527498/bootje-alleen-nog-voor-elite?utm_source=copy-link&utm_medium=referral&utm_campaign=artikel-copy

Re: Een linkse burgemeester !

02 mei 2019 18:06

Zal vast enorm schelen in de uitstoot :bang:
(en tegen die tijd niet gaan lopen klagen dat het met de winkels in de binnenstad zo slecht gaat he? :D )

Re: Een linkse burgemeester !

02 mei 2019 19:00

Komen vast uitzonderingen voor oldtimers en dergelijke.
En wie tegen die tijd geen electro-DD heeft is een fossiel.

Re: Een linkse burgemeester !

02 mei 2019 20:47

Paul, laat ieder dat voor zichzelf uitmaken, al het andere is totallitair!
Ik kom sowieso al nooit meer in Amsterdam om dit soort redenen, maar het vervelende is dat er veel ‘steden’ volgen.
Amsterdam is al lang geen vrije stad meer, eerder een toeristische attractie, dus dit kan er nog makkelijk bij.

Re: Een linkse burgemeester !

02 mei 2019 21:25

Ze doen maar, ik kom sowieso bijna niet in de grote steden, laat staan met de auto....en als ik ga dan ga ik met de trein met ouderenkorting..... :salut:

Re: Een linkse burgemeester !

02 mei 2019 22:30

Al die Amsterdammers worden straks een jaar ouder.
Das ook milieuvervuiling :mrgreen:

Re: Een linkse burgemeester !

02 mei 2019 23:12

75176
Deze ligt bijna in mn achtertuin de Polderbaan, ook kan ik A.dam zien liggen, kan het op de fiets af :wink:
Mogen de vliegtuigen straks ook niet meer over de Zwanenburgbaan binnen komen :?:

Re: Een linkse burgemeester !

03 mei 2019 0:34

Zou ik persoonlijk niet erg vinden. Scheelt weer een kwartier taxiën! :mrgreen:

Re: Een linkse burgemeester !

03 mei 2019 9:55

Cazzo Super Veloce schreef:Al die Amsterdammers worden straks een jaar ouder.
Das ook milieuvervuiling :mrgreen:


Pff kinderachtige opmerking...

Re: Een linkse burgemeester !

03 mei 2019 9:59

Maar wel leuk.... :cheers:

Re: Een linkse burgemeester !

03 mei 2019 10:16

"Het mooiste aan Amsterdam is de trein naar Rotterdam..." :mrgreen:

Re: Een linkse burgemeester !

03 mei 2019 10:47

https://www.parool.nl/amsterdam/kamer-f ... OYNNoxHcTk

Re: Een linkse burgemeester !

03 mei 2019 11:00

In het interview wordt gevraagd naar de noodzaak (aanleiding): op basis van statistieken dat vuile lucht ervoor zorgt dat Amsterdammers 1 jaar gemiddeld korter leven.
Dit is niet te onderbouwen met wetenschappelijk bewijs, althans ik heb het niet gehoord.

Daarnaast wordt gezegd dat de tweedehands automarkt opgestart moet worden, zodat ook minder gefortuneerden een e-auto kunnen komen. Ik geloof er helemaal niks van dat het beleid van de gemeente Amsterdam ervoor kan zorgen dat het aanbod van tweedehand e-auto's signifikant gaat veranderen.

Ik sluit me aan bij een van de vorige posts: over een paar jaar zijn deze bestuurders al weer werkzaam op een andere positie, en zijn niet aan te spreken op dit beleid of hun functioneren. Kortom een mooi project waar weer veel uren/kosten voor (externe) consultants en beleidsmakers op geschreven kunnen worden :bang:

Re: Een linkse burgemeester !

03 mei 2019 12:57

Ewout schreef:"Het mooiste aan Amsterdam is de trein naar Rotterdam..." :mrgreen:

....om te zien waar je nog niet dood gevonden wil worden.... :ass: :mrgreen:

Re: Een linkse burgemeester !

03 mei 2019 14:21

Ik denk dat de gemiddelde Amsterdammer deze burgemeesterinneres met haar linkse rakkers binnen de kortste keren helemaal zat zal zijn. Duurt niet lang. Eerst IAmsterdam weg, dan de parkeertarieven naar een duizelingwekkende hoogte opvoeren, nu weer bootjes uit de grachten weren en straks alle auto's eruit. Maar wat moet die hypocriete Famke Fatalis dan in New York? Is ze daar naar duurzaam en klimaat neutraal toe gezwommen?

Oh ja ik kom uit het oosten en heb niks met grote steden :D

Re: Een linkse burgemeester !

03 mei 2019 14:23

Ik kwam dinsdag Schiphol uitgelopen, stond toch IAmsterdam. Maar snel naar de auto gegaan om naar het mooie Zuiden te rijden. Veel beter te toeven, hier op de durpen.
Plaats een reactie