Paasraces dus.
Beetje gemengde gevoelens. Allang geen race meer gereden en met een nieuwe auto.
Broer rijdt de training. Transponder blijkt niet te werken, dus geen tijd gezet.
Ik doe de kwalificatie. Erg wennen aan de auto, veel onderstuur en krijg moeilijk temperatuur in de banden.
Rijd niet de goede lijnen en rem te vroeg.
4de of 5de ronde ga ik eraf in de bocht 9. Hup de grindbak in.
Auto heeft open kelken, dus ik durf hem niet meer te starten.
Achteraf maar goed ook:

Alle throttlebodies gedemonteerd, verder nix gevonden.
Bougies eruit en met perslucht doorgeblazen.
Weer in elkaar gezet en voorzichtig rond laten draaien. Klonk goed dus aan race 1 begonnen.
Komtie voorbij met een enorme rookwolk erachter. Ik dacht; blok alsnog in puin.
Aan de kant gezet, maar motor loopt goed, bak schakelt goed, opnieuw de baan op.
Later blijkt een tyrap van de stofhoes van de homokineet losgeschoten. Al het vet uit de HKN op de uitlaat...
Dat viel mee dus.
Race 2 was knudde, 2x code 60 en vervroegd afgevlagd.

Conclusie; totaal andere auto dan de TS, veel sneller, veel agressievere setup en meer onderstuur.
Rijstijl zal dus ook agressiever/hoekiger moeten.
Op naar Assen 14 mei