Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
27 mei 2019 10:51
Wordt Zandvoort straks ook kolonne rijden....
27 mei 2019 11:09
Ach van Monaco weet je het, this niet anders
Maar werd er niet vrolijk van, had beter de garage kunnen opruimen
27 mei 2019 12:28
molen934 schreef:Ach van Monaco weet je het, this niet anders
Maar werd er niet vrolijk van, had beter de garage kunnen opruimen

Bij voorbaat heb ik niet gekeken, mooi een rondje op de motor gereden....niet ideaal vanwege de windstoten maar beter dan bankhangen. Uitslagen lees ik later wel......

En Zandvoort ga ik niet heen maar dat wist je wel...
27 mei 2019 12:57
Cazzo Super Veloce schreef:https://www.volkskrant.nl/sport/max-verstappen-is-een-wilde-leeuw-in-een-dodelijk-saaie-dierentuin~be86a151/
De spijker op zn kop.
In de Volkskrant door iemand die z’n betoog start met ... “Ik probeer het echt, naar Formule 1 kijken. Regelmatig, zeker in weekeinden dat het voetbal een beetje uitrust.“
Next ...
27 mei 2019 14:43
Dan doe je Willem Vissers toch te kort, is een serieuze sportverslaggever.
27 mei 2019 14:58
Die vooral over voetbal schrijft.
Beetje als Mart Smeets zich met F1 gaat bezig houden.
Ik heb er niet zo’n behoefte aan.
27 mei 2019 15:29
Zelfs Mart Smeets zou iets zinnigs kunnen zeggen over de F1, maar als jij liever in je bubbeltje blijft
27 mei 2019 15:53
MarkS schreef:Cazzo Super Veloce schreef:https://www.volkskrant.nl/sport/max-verstappen-is-een-wilde-leeuw-in-een-dodelijk-saaie-dierentuin~be86a151/
De spijker op zn kop.
In de Volkskrant door iemand die z’n betoog start met ... “Ik probeer het echt, naar Formule 1 kijken. Regelmatig, zeker in weekeinden dat het voetbal een beetje uitrust.“
Next ...
Misschien toch net even verder lezen. Want hij legt wel de vinger op de zere plek van de F1.
Iedere F1-rijder had de mond deze week vol van Niki Lauda. De eenige rijder (door mijn NL-bril bezien) die er tenminste voor durft te gaan zoalsch de mannen dat vroeger (toen je vroeger nog met een lange 'oe' schreef) ook deden, haalde het podium net niet. Dat hij weer werd gekozen als Driver of the day laat wel merken dat hij een publiekslieveling is. Ik denk dat dat komt omdat hij durft te racen en niet blij is met een optocht.
27 mei 2019 16:21
Stukkie voegt niks toe wat we nog niet wisten. Behalve dat de schrijver geen F1 fan zal worden.
Next.
27 mei 2019 18:49
Gecompliceerde zooi is het toch. Lijkt wel Playstation
27 mei 2019 19:01
Enguess schreef:Stukkie voegt niks toe wat we nog niet wisten. Behalve dat de schrijver geen F1 fan zal worden.
Next.
+1
Ik hoef dat stukje in de Volkskrant niet te lezen om inzicht te krijgen in de F1 of de GP van Monaco dat ik nog niet had of nodig heb.
Ook met journalisten en stukjes schrijvers is het een beetje zoals met de F1 fans en aanhangers. Sinds het Max tijdperk is er ook een hernieuwde belangstelling voor F1 bij het grote publiek. Wordt soms een beetje voetbal achtig. Niet iets waar ik direct heel erg warm voor kan lopen. Alhoewel ik natuurlijk wel ontzettend blij ben met de aanwezigheid en prestaties van Max ...
28 mei 2019 9:22
Mijn punt is dat als een voetbaljournalist de F1 al saai vindt, het wel heel erg gesteld is met die sport.
Voetbal is toch wel een van de slaapverwekkendste sporten die er is.
Ik kan zelden tot nooit het geduld opbrengen om een hele wedstrijd uit te ijken. F1 idem.
28 mei 2019 9:26
misschien fan worden van een club , waarbij het voetbal wel leuk is om te zien !
28 mei 2019 10:35
haha, inkoppertje
28 mei 2019 10:37
Bestaat dat dan, Harry?
28 mei 2019 10:48
haahah ja inderdaad deze was open doel ... @dennis ja die clubs zijn er
28 mei 2019 13:50
Ja! Iedereen op deze link roept dat FIA altijd voor Mercedes is of als Ferrari wint op de hand van Ferrari is en tegen Bottas. Lijkt wel voetbal, want Ajax wint ook altijd onterecht. Bottas houdt zich volgens mij prima aan de regels. Hij rijdt met een SC snelheid (en dan staan ze nagenoeg stil voor een F1), terwijl Hamilton flink gas geeft. De regels laten helaas ruimte voor interpretatie met irratically slow.
28 mei 2019 14:38
Willem Vissers hoort vooral zichzelf graag. Wat deze voetbal verslaggever vindt van F1 vind ik niet heel belangrijk. Ik zou de F1 graag spannender zien maar ik heb best met plezier zitten kijken afgelopen weekend. Ik zou graag weer bijtanken terug zien, meer tactiek, meer inhalen etc etc. Maar ja, ik denk dat dat voor iedereen geldt. Op een gegeven moment wordt het zo saai dat mensen weglopen. Vooralsnog wordt het elk jaar nog groter dus ondanks het commentaar dat je overal hoort, doen ze toch wat goed.
28 mei 2019 14:49
Zou graag willen dat het toerental weer omhoog ging, iets van 18 K
Gaan er ook weer wat meer stuk,
(l wat meerspektakel)
28 mei 2019 15:24
Breaking news: Max Verstappen 7 dagen naar gevangenis!
https://grandprix33.nl/video-max-versta ... 6PPeO0OPyU
09 jun 2019 11:33
Niet heel erg slim van RB om lang te wachten met Max op plek 11
09 jun 2019 11:52
RBR heeft een gok genomen en dat is niet goed uitgepakt.
Beetje pech met die crash ook en Max zei ook in interview dat de auto minder is als vorig jaar.
Ik ben benieuwd of hij überhaupt een GP gaat winnen dit seizoen.