Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Het grote motorfiets topic

18 feb 2019 10:48

Targa Floriaan schreef:Nee joh, ik heb al anderhalf jaar geleden mn A gehaald en een wiel ingeleverd :mrgreen: Heb nu een ‘echte’ brommert: Suzuki V-Strom.

Leuk man, had ik helemaal gemist! :thumleft:

18 feb 2019 10:54

Marcel schreef:das mooie ieder zijn meuk en heb niet overal een negatieve mening over, omdat jij net iets anders leuk vindt.

Afbeelding

Lekker zo'n sloepie. Ben altijd blij als ik in de zomer een uurtje eerder weg rij van werk en dan van 18-21u in mijn eentje met een wijntje over de Loosdrechtse plassen tuf. Net vakantie...

Afbeelding

18 feb 2019 10:58

Marcel schreef:Blijft net als met Porsche, zet je 10 auto’s op rij kijkt iedereen naar de Porsche, zo ook met Harley. Elke kerel wil zeker 1x in zijn leven een Porsche gehad hebben, zo ook met Harley,

:lol: echt niet.

Overigens, negatieve meningen bestaan niet, wel andere meningen :salut:

18 feb 2019 20:19

horn schreef:
Targa Floriaan schreef:Nee joh, ik heb al anderhalf jaar geleden mn A gehaald en een wiel ingeleverd :mrgreen: Heb nu een ‘echte’ brommert: Suzuki V-Strom.

Leuk man, had ik helemaal gemist! :thumleft:

Je zat toen waarschijnlijk in forum retraite :mrgreen:

18 feb 2019 20:25

Cazzo Super Veloce schreef:
Marcel schreef:Blijft net als met Porsche, zet je 10 auto’s op rij kijkt iedereen naar de Porsche, zo ook met Harley. Elke kerel wil zeker 1x in zijn leven een Porsche gehad hebben, zo ook met Harley,

:lol: echt niet.

Jawel, goed lezen, het gaat namelijk over "kerels"

Cazzo Super Veloce schreef:
Marcel schreef:Overigens, negatieve meningen bestaan niet, wel andere meningen :salut:

Jawel, daar ben jij namelijk het levende bewijs van

18 feb 2019 20:38

Mannen, spreek wat af, drink een bak koffie of wat anders en klaar.
Wat een gezever.

18 feb 2019 21:54

Ik zeg: laat Horn lekker een rondje met ze gaan varen. Als zijn boot niet zinkt met al dat gewicht aan boord natuurlijk :cheers:

19 feb 2019 0:48

Lekker genieten :)
Carpe Diem :salut:

19 feb 2019 10:46

Maarten schreef:Ik zeg: laat Horn lekker een rondje met ze gaan varen. Als zijn boot niet zinkt met al dat gewicht aan boord natuurlijk :cheers:

Goed plan Maarten :thumleft:
Echte Kerels onder elkaar, Budje Light erbij. :lol:

19 feb 2019 14:30

'Echte kerels' drinken 'Budje Light' ? :mrgreen:

19 feb 2019 16:12

horn schreef:Lekker zo'n sloepie. Ben altijd blij als ik in de zomer een uurtje eerder weg rij van werk en dan van 18-21u in mijn eentje met een wijntje over de Loosdrechtse plassen tuf. Net vakantie...

Daar varen wij ook bijna elk weekend en af en toe 's avonds (vanaf april t/m oktober) :thumleft:

19 feb 2019 16:40

alvin01 schreef:Mannen, spreek wat af, drink een bak koffie of wat anders en klaar.
Wat een gezever.

Ik stel voor een meeting aldaar met aansluitend een rondvaart..... :mrgreen:

19 feb 2019 17:07

Brulaap schreef:Daar varen wij ook bijna elk weekend en af en toe 's avonds (vanaf april t/m oktober) :thumleft:

Vanuit de trekgaten bij de Scheendijk via Kalverstraat de Plassen over. :thumleft:

23 feb 2019 8:10

Cazzo Super Veloce schreef:Kwam er vandaag op de MTB weer een hoop tegen van die Harley-rijders.
Allemaal heel ruig kijken, maar langzaam dat ze gaan... :lol:

Ik wil wel een x met je afspreken bij een stoplicht met mijn Harley Davidson FLSTNI. Menig Racer in Assen stom verbaasd achter me gelaten. Enige wat ik in de achteruitkijk spiegel zag waren de steigerende Jappen of Italboys. Dan hebben we het over de eerste 250m uiteraard. Daarna heb ik niks meer te vertellen. Daar is zo’n ding uiteraard niet voor gebouwd.

24 feb 2019 17:02

Harley FLITSTNIE? Geen wonder dat ze denken dat ie niet snel is :mrgreen:

25 feb 2019 14:34

Goran schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:Kwam er vandaag op de MTB weer een hoop tegen van die Harley-rijders.
Allemaal heel ruig kijken, maar langzaam dat ze gaan... :lol:

Ik wil wel een x met je afspreken bij een stoplicht met mijn Harley Davidson FLSTNI. Menig Racer in Assen stom verbaasd achter me gelaten. Enige wat ik in de achteruitkijk spiegel zag waren de steigerende Jappen of Italboys. Dan hebben we het over de eerste 250m uiteraard. Daarna heb ik niks meer te vertellen. Daar is zo’n ding uiteraard niet voor gebouwd.

Veel succes.

22 apr 2019 8:21

Geen Ikea of een andere woonboulevard vandaag, maar de tweedepaasdagrit, en dus op de motor.

Zometeen ff de route vd site afplukken en in de TT550 plaatsen en gaan.... :cheers:

29 apr 2019 13:28

In de Achterhoek leuk gereden....en het standbeeld van Jolink & co gepasseerd.

Gisteren naar Assen geweest; Viva Italia met alle pk geweld....ferrari’s/lambo/alfa etc. Veel van hetzelfde, moderne types, dus het begon gewoontjes te worden.....en na een uurtje of 2 weer op tijd naar huis.

Leuke evenement waar ik gratis naar binnen kon...... :salut:

Geen foto’s gemaakt en met een eigenaar van een alfa bertone gesproken om de tijd door te komen.... :thumleft:

01 jun 2019 22:43

BMW R18 Wow!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=xeB-JB6nwdY

75304

02 jun 2019 11:41

Cool! 1800 luchtgekoelde boxer, dat zal lekker klinken :mrgreen:

23 jun 2019 21:05

Wil ooit nog wel eens nasr Isle of Man (TT). Kwam dit filmpje tegen op Youtube. Geluid en beelden zijn overweldigend.
https://youtu.be/L0M_a8S4Y4c

23 jun 2019 22:20

996Tom schreef:Wil ooit nog wel eens nasr Isle of Man (TT). Kwam dit filmpje tegen op Youtube. Geluid en beelden zijn overweldigend.
https://youtu.be/L0M_a8S4Y4c

Doen! Ben 3 weken terug voor het eerst geweest. Echt waanzinnig (ondanks het relatief slechte weer). Het is het walhalla van de motorsport en maakt MGP en F1 eigenlijk gewoon lafjes.

23 jun 2019 22:28

Het zijn zeker helden die daar durven te rijden, maar het gaat ook wel vaak mis.

23 jun 2019 22:40

@996tom:
Ik weet dat Jack Middelburg daar ook eens gereden heeft en zelfs hij vond het waanzin met stoepranden, bomen enz etc.
Nou als zelfs Jumpin Jack dat vond, dan is het echt gevaarlijk.....

25 jun 2019 20:09

Weinig buffer/uitloop zones..... :salut:

Paar weken op weg naar Dublin nog over Ilse van Man gevlogen, op 41,000ft, en daar laat ik het bij.... :mrgreen:
Plaats een reactie