Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d

14 jun 2019 18:50

bjft schreef:Zie ik het nou echt goed dat je er zelfs een zijruitje uit moet halen voor een benzinelekkage?

Ja, anders komt de bekleding binnenzijde er niet af. Wat een gedoe zeg.

14 jun 2019 20:26

Voor m’n 4S... nieuwe voorpinkers en verstralers, nieuwe steenslagstickers, en een nieuw setje Knaufstyle velgen met nieuwe rubbers. :cool:

15 jun 2019 17:23

Net opgehaald, wat een feest! En rijdt nog pakkie beter ook met een lichter wiel! :cool:
Ff fotootje quoten van Johan z’n FB. Tnx! :wink:
Afbeelding Afbeelding

15 jun 2019 18:30

Ziet er mooi uit :thumleft: we hebben elkaar net gemist daar want ik had mijn Porsche ook net bij Johan opgehaald voor nieuw rubber achter Michelin pilots

15 jun 2019 20:25

Nieuwe Bosch accu :oops: :( :lol:

15 jun 2019 20:33

Ghostrider: superstrak! Mooie stoelen ook, heel cool.

15 jun 2019 20:41

Tnx. Nu wel zo’n beetje genoeg gedaan aan de 4S. Alleen vooronder nog nieuw kleedje (ook met ruitjes) op het verlanglijstje. Dan maar weer eens wat aan de S doen. Maar daar hoeft niet zo veel aan te gebeuren, alleen beetje cosmetisch onderhoud.

24 jun 2019 9:13

Deze al bekend bij jullie?

https://www.blaupunkt.com/en/nc/product ... gle/19059/

Net besteld voor de 944.

10 jul 2019 23:09

Van
75575
Naar
75576
:cheers:

11 jul 2019 7:09

Mooie dingen komen hier voorbij zeg :shock: :thumleft:

11 jul 2019 14:39

GhostRider schreef:Net opgehaald, wat een feest! En rijdt nog pakkie beter ook met een lichter wiel! :cool:
Afbeelding Afbeelding

Ziet er goed uit!
Vooral stoelen vind ik mooi. Scheelt dat veel kgs?

11 jul 2019 15:29

GhostRider schreef:Net opgehaald, wat een feest! En rijdt nog pakkie beter ook met een lichter wiel! :cool:
Afbeelding Afbeelding

Prachtig die Recaro Pole Positions!! Eigenlijk een must have voor iedereen met een "klassieker" en wegen iets van 7 kg per stoel, scheelt meer dan de helft tov de originele (volgens mij zei Johan een keer 40-45 kg..aan gewicht wat je bespaard). Perfecte zit en mooi te personaliseren. Heb ze 1 keer in mijn 3.2 gehad maar de wagen zonder deze set verkocht. Staan elders op dit forum te koop.

75132

11 jul 2019 16:23

4 Porsche velgen met winterbanden; lekker op tijd :mrgreen:

12 jul 2019 18:00

De jaarlijkse beurt, wel 2000km gereden in 12 maanden :shock: We kunnen er weer een jaar tegenaan. Moest wel meer rijden :-)
Centrale deurvergrendeling is ook gerepareerd, iets met een kapotte computer en een motortje dat daardoor was doorgebrand. Blij dat ik er niet zelf aan ben begonnen. Robert heeft er een gebruikte computer ingezet, 200 i.p.v. 500 euri.

19 jul 2019 1:18

Afbeelding
Nieuwe accu, en ik merkte dat de airco borrelde, en niet echt koud werd....dus laten servicen.
Is weer ijskoud..... 8)

19 jul 2019 7:14

Zat op de Boxster geen logo toen ik deze kocht. Heb een versie in de grondverf besteld bij Porsche. Deze gespoten en aflakken in de 2k blanke lak.

75610

Blij mee.

19 jul 2019 13:36

Nieuwe achterbanden op de GT3rs, de Pirelli Zero Corsa Assimm.
Heb al jaren een adresje voor de banden en reed er langs met de auto zodat ze alles konden noteren.
Kon van de week langskomen en ik een kopje koffie en de banden werden gemonteerd.
Reed terug en het was niet mijn GT3 die ik voorheen reed.
De bril opgezet en op de knietjes en he’ ik miste Corsa en Assimm en vond de prijs al meevallen.
Trok aan de bel, de Corsa was niet meer te leveren, keek gelijk op de comp. en ze kwamen volop in beeld en waren te leveren.
Die ik er nu onder had waren de nieuwste dus we keken naar het jaartal en hadden al 2 jaar in het magazijn gelegen :oops:
Wij hebben de importeur gebeld en de Corsa was gewoon te leveren maar gaat er wel uit en ze komen nu volgende week binnen, weer aan de koffie :evil:
Ook boden ze me aan 4 nieuwe Michelins cup 2 banden te monteren en was dan 1600 kwijt, wat is wijs :?:
Wat kan een mens in de weer zijn :scratch:

19 jul 2019 13:41

@molen934

ik zou peroonlijk voor de michelin banden gaan dit zijn erg fijne en goede banden.

19 jul 2019 14:29

Ik heb onlangs begrepen dat de Eagle F1 SuperSport RS de vloer veegd met alle andere track day banden...

19 jul 2019 14:51

Lekker Cupjes doen op de RS, die horen eronder.
Ik heb ze onder de 993. Overkill natuurlijk, maar staat zo geil.
En megagrip. Rijd toch nooit/zelden in de regen.

20 jul 2019 21:15

2 jaar oud is niet erg lijkt me. In mijn geval gaan de Yoko semis ook uit productie en de nieuwe achterbanden die drie maanden gemonteerd werden waren ook bijna twee jaar oud. Merk geen verschil en voor de winter zijn ze toch opgereden!

20 jul 2019 21:55

Heb onder de gt3 Rs de Michelin cup2
Vorige week even 2 uur kunnen testen op het circuit
Ik hoef niks anders meer
Ook in de regen nog een prima band mits er niet te veel water op de weg staat

22 jul 2019 20:35

Nieuwe Varta Silver accu en een nieuw elektrisch deel van het contactslot, omdat het toch wel heel lastig werd om de sleutel er nog met goed fatsoen in en uit te krijgen... Wel een k-klus om het ding te vervangen, op je kop liggend met je hoofd tussen de pedalen, morrelend aan schroefjes die ze onder een laagje verf hebben verstopt en je niet kan zien, maar alleen voelen....

02 aug 2019 8:48

Na bijna 2 mnd weer een volle tank Ron98, 1,54 de liter in Epe (DL)....... :drive:

05 aug 2019 4:08

Bosch ignition coils, wat kleine spulletjes, RSR bumper rubbers and lightweight RSR handrem voor de Martini replica.
AfbeeldingAfbeelding
Plaats een reactie