Re: Porsche Tunnel Challenge Amsterdam 28 juni '19
30 jun 2019 11:16
Enorm genoten van de rit en super georganiseerd. Vooraf zeg je tegen jezelf dat je het rustig aan gaat doen, maar eenmaal in een tunnel is dat gewoon niet vol te houden. Wat een heerlijk gebrul
Re: Porsche Tunnel Challenge Amsterdam 28 juni '19
30 jun 2019 18:47
Het was wederom een geweldige avond, hierbij ook mijn video (auto van mijn pa aangezien hij wel geluid heeft en mijn 944 nu fluisterstil is) ik hoop dat jullie er hiermee nog even van nagenieten kunnen https://youtu.be/d6XD6euDy6U
Re: Tunnel Challenge Amsterdam 28 Juni - Het Feest Is Gewee
10 jul 2019 20:28
Ronaldo schreef:Wie was de razende reporter met petje die de hele avond mooie shots liep te maken? Delen is lief.
Toch nog maar een keer proberen; weet iemand wie de aanwezige fotograaf met petje is die de hele avond enorm veel foto’s heeft geschoten? Hij was erg fanatiek, ben benieuwd naar de resultaten.
Re: Tunnel Challenge Amsterdam 28 Juni - Het Feest Is Gewee
16 jul 2019 11:56
Klopt! Eli was met ons mee en heeft als razende reporter mooie foto's geschoten. Het was gaaf om mee te maken! Als het goed is heb jij Olaf de foto's ook. Maar ik zal me even verdiepen in hoe ik ze hier kan uploaden.
Daarnaast zal ik binnenkort even een voorstel topic aanmaken aangezien ik hier nieuw ben