Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
13 aug 2019 11:42
Enguess schreef:VW idd. Eigenlijk zou je die tent moeten boycotten.
Niet eigenlijk...moet je gewoon doen.
16 aug 2019 8:17
Gisteravond "Once upon a time in Hollywood' gekeken in in een volledig uitverkochte Dolby zaal...
Heerlijke film met geweldige cast, decors en auto's. Zeer de moeite waard.
16 aug 2019 9:32
Thanks, we hadden het idee om gisteren ook te gaan. Maar ik hou niet van een uitverkochte zaal.
Gaan a.s. woensdag wel kijken.
16 aug 2019 10:07
Ik zie net dat mindhunter seizoen 2 op Netflix staat. Heb vandaag een dagje verlof dus kan wel zeker één aflevering kijken
16 aug 2019 13:12
dobbelsteen schreef:Maar niets is minder waar, na commentaren te horen van anderen blijkt het 3e seizoen ook top te zijn.
En inmiddels 2 afleveringen bekeken en ik ben nog niet teleurgesteld.
Seizoen 4 komt er ook aan. Laat me nog even weten hoe je je na de laatste aflevering van seizoen 3 voelt...
20 sep 2019 18:34
giulia schreef:Gisteravond "Once upon a time in Hollywood' gekeken in in een volledig uitverkochte Dolby zaal...
Heerlijke film met geweldige cast, decors en auto's. Zeer de moeite waard.
Ik vond de film eigenlijk niks. Was gewoon niet wat ik verwacht had van en Tarantino film. Op de laatste paar minuten na dan.
21 sep 2019 17:47
horn schreef:dobbelsteen schreef:Maar niets is minder waar, na commentaren te horen van anderen blijkt het 3e seizoen ook top te zijn.
En inmiddels 2 afleveringen bekeken en ik ben nog niet teleurgesteld.
Seizoen 4 komt er ook aan. Laat me nog even weten hoe je je na de laatste aflevering van seizoen 3 voelt...

Nu moet je gewoon nog weten wat er op volgt, geen mooi einde zoals bij het 2e seizoen
23 sep 2019 22:19
Casa de Papel...... vond seizoen 2 al niks meer...ik heb er nog 3 gedaan van het 3e seizoen.( op verzoek van vrouwlief).
Klaarrrrrrrr... ik haak af.Vind het helemaal niks.
24 sep 2019 7:37
Dat zakte wel snel af ja. S3 is wel ERG gezocht
25 sep 2019 20:56
Yellowstone, als je van moderne westerns houdt ... en Kevin Constner
26 sep 2019 6:38
Leeft die nog? Tin cup ....
26 sep 2019 8:13
hilmp2 schreef:Yellowstone, als je van moderne westerns houdt ... en Kevin Constner

Gaan we eens kijken
06 okt 2019 13:49
In een ruk Peaky Blinders serie 5 afgekeken. Als vanouds maar niet zo bijzonder als de delen daarvoor imho.
Donderdag naar Joker geweest. Daar kom je niet blij de bios van uit. Zwartgallig meesterwerk en dit komt zomaar bij de beste 30 films ooit gemaakt denk ik. Fantastisch acteerwerk, grauwe setting en somber camerawerk. Ik denk wel dat dit een “love it or hate it” film is. Ik love it!
14 november komt Le Mans 66 in de bios. Ziet er veelbelovend uit.
10 nov 2019 13:02
Silicon ValleyNerdy-corporate-malefriends-comedy.
Vaak grappig, regelmatig hilarisch.
Karakters met eigen timing qua humor en continu leuke verhaallijnen.
De details (zoals de muziek bij de aftiteling) maken het compleet.
10 nov 2019 19:48
Dank voor de tip. Seizoen 1 net opgehaald. Ben benieuwd.
Gisteren Yesterday gezien. Leuke film. Had ik verwacht, was het ook.
En Three Billboards outside Ebbing Missouri gezien. Intrigerende film, 8.2 op Imdb, vreemd open einde
16 nov 2019 8:51
Voor de animatieliefhebbers onder ons: sinds gisteren Staat Klaus (
https://streamwijzer.nl/klaus-2019-netflix-film/) op Netflix. Aanrader! Volgens Frank Lammers, degene die de Nederlandse stem inspreekt en ook bekend is als Ferry Bouman in Undercover, kan het nog wel eens de nieuwe kerstklassieker zijn. Daar kan ik me wel in vinden.
16 nov 2019 14:38
Dank je wel voor de tip. Ik had zelf niet echt het idee dat deze leuk zou zijn.
Eerste 2 afleveringen gekeken van the mandalorian. Zeker leuk om te kijken en prachtig gemaakt.
21 nov 2019 11:18
Le Mans 66 Ford vs FerrariGisteren heen geweest.
Mooi gemaakt( bv de italianen spreken italiaans!).Helaas beetje overacting maar verder wel vermakelijk.
Je kan denk beter niet te veel filmverhaal hebben in zo'n autosportfilm maar doen zoals Steve Mc Queen destijds ..gewoon lekker kijken

of het meer Docu achtig maken
21 nov 2019 13:16
Ben verleden week geweest en inderdaad begint het overacting op een gegeven moment te irriteren. Verder had er zeker 20 minuten uit de film gesneden kunnen worden. Setting en styling is wel top gedaan.
21 nov 2019 14:55
Overigens staat S03 van The Crown nu op Netflix. Nieuwe acteurs maar wederom erg sterk
21 nov 2019 22:20
Hazero schreef:Voor de animatieliefhebbers onder ons: sinds gisteren Staat Klaus (
https://streamwijzer.nl/klaus-2019-netflix-film/) op Netflix. Aanrader! Volgens Frank Lammers, degene die de Nederlandse stem inspreekt en ook bekend is als Ferry Bouman in Undercover, kan het nog wel eens de nieuwe kerstklassieker zijn. Daar kan ik me wel in vinden.
Op jouw aanraden naar gekeken en is inderdaad een hele mooie film. Ik heb hem wel in het Engels gedaan.
22 nov 2019 9:50
Wij hebben Klaus ook in het Engels gekeken en het zou idd zo maar kunnen zijn dat deze elk jaar getoond gaat worden met Kerst.
23 nov 2019 13:35
Niet voor de preutse medemens.
Al eens
Hung bekeken, een wel grappige comedy serie over een middelbare man met middelbare problemen waarbij zijn grote leuning regelmatig de kop op steekt.
Nu is er van HBO echter een nog meer expliciete serie
Mrs. Fletcher.
Een gescheiden vrouw met volwassen zoon die zichzelf probeert te herontdekken, ook fysiek.
Best gevoelige onderwerpen zoals haar werk in de ouderverzorging, maar altijd wel een grappige ondertoon.
De momenten dat ze actief internetfilmpjes bekijkt blijven echter tot nu toe (4 afleveringen) het leukst.
10 dec 2019 13:45
giulia schreef:In een ruk Peaky Blinders serie 5 afgekeken. Als vanouds maar niet zo bijzonder als de delen daarvoor imho.
Serie trok me op e.o.a niet zo aan maar zijn vanwege de goede recensies 2 weken terug toch maar gaan kijken.
We zijn inmiddels bij ..

Topper