Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

31 okt 2005 21:14

John4S schreef:Oproep
Wij (de organisatie) hebben nog enkele plekken voor enthousiastelingen, dus is het nog mogelijk, voor niet leden, om mee te doen met de komende "nachtrit" van de NPC op 12 november.

Goed initiatief! :thumright:

31 okt 2005 21:43

Den deze gaat mee :cheers:

31 okt 2005 22:00

John4S schreef:Oproep

John.

Goeie actie :ba: :thumleft: ben helaas verhinderd,heb al een ander feesie staan

31 okt 2005 23:36

Jammer, moet een beetje PR doen op de Race Promotion Night in Zolder, laatste TC.
Veel succes met de nachtrit.

31 okt 2005 23:43

mijn vaste navigator is 8) nachtblind :wink: , volgende event ben ik als aspirantlid van de partij :jocolor:

31 okt 2005 23:52

Marco schreef:mijn vaste navigator is 8) nachtblind :wink: , volgende event ben ik als aspirantlid van de partij :jocolor:

schrijf maar in, dan navigeer ik wel. 8)

01 nov 2005 0:03

even de convo-dinges opzoeken, wat mij betreft okay

01 nov 2005 0:10

Marco schreef:even de convo-dinges opzoeken, wat mij betreft okay

Staat nog niet op de NPC pagina, dus je zal hem even elders moeten opsnorren. Of gewoon ome-John-de-NPC-jehova een mailtje sturen op jehova-john@npc.nl :lol: :lol: :lol: :lol:

01 nov 2005 0:12

ligt hier ergens op de stapel, staat ook een geheim wachtwoord op voor de npc-site 8)

01 nov 2005 0:16

ruim eens wat op, man! :twisted:

geheime wachtwoord is voet-tussen-de-deur... ssssssst... :wink:

01 nov 2005 0:22

gevonden :twisted:
werkt tot uiterlijk 28 oktober :lol: , zal morgen wel mailen/bellen

01 nov 2005 8:46

Marco schreef:gevonden :twisted:
werkt tot uiterlijk 28 oktober :lol: , zal morgen wel mailen/bellen

Faxen Marco, is ook goed, Jean Paul (evenementencommissie) weet dat er deze week nog extra bij komen.

01 nov 2005 22:47

fax is verstuurd en de kassa bij de penningmeester heeft ook weer gerinkeld 8)

01 nov 2005 23:07

oh ja, als harald niet kan; dan neem ik deze man als co-piloot mee:
Afbeelding
kan rob een beetje gaan zweten :lol:

01 nov 2005 23:48

Marco schreef:oh ja, als harald niet kan; dan neem ik deze man als co-piloot mee: "Johannes van Dam" (red.)
kan rob een beetje gaan zweten :lol:

Marco,

Maak je vooral geen zorgen 8) , van Johannes van Dam zal ik echt geen zweetdruppeltjes krijgen, maar nu ik zondag Harald heb gezien.............
Het is iedereen toch wel duidelijk dat er wordt verwacht dat je voor het eindpunt minimaal bij 2 Mac's moet zijn geweest.......... :lol: :cheesy: :wink:

02 nov 2005 0:08

harald is hetzij off line, of zijn laguiole aan het slijpen :lol: :wink:

02 nov 2005 0:14

Harald zat lekker te eten en te keuvelen.

En Macs geen probleem, ken nog steeds alle mcdrives van buiten...
en had toen ik in Duitsland werkte de beste autoaccessoire aller tijden in de auto: de Big Map... (kaartenboek met alle Macs erin...) :lol: 8)

02 nov 2005 12:23

Afbeelding
team big mac is van de partij 8)

02 nov 2005 12:41

Marco schreef:team big mac is van de partij 8)

Super.............

Euhhhhhhhh Rob, der komen 10 extra eters bij, ff iets meer erwtensoep maken (beetje water derbij doen).

02 nov 2005 13:11

Wil wel, maar ook geen navigator. Helaas is Harald al bezet, dus bij een andere ECHT geinteresseerde.......

Mauk

02 nov 2005 13:31

... mocht het mij vandaag niet lukken om duidelijke afspraken met m'n navigator te maken dan 'offer' ik mij wel op om bij een ander te navigeren :wink:

Olaf -tunnelexpertrijnmondenomgeving- 8)

02 nov 2005 13:35

Olaf schreef:... dan 'offer' ik mij wel op om bij een ander te navigeren :wink:

Voel je absoluut niet verplicht...... :? :shock:

Mauk

02 nov 2005 14:34

Marco schreef:mijn vaste navigator is 8) nachtblind :wink: , volgende event ben ik als aspirantlid van de partij :jocolor:

Mauk schreef:Wil wel, maar ook geen navigator. Helaas is Harald al bezet, dus bij een andere ECHT geinteresseerde.......
Mauk

Olaf schreef:... mocht het mij vandaag niet lukken om duidelijke afspraken met m'n navigator te maken dan 'offer' ik mij wel op om bij een ander te navigeren :wink:

Jongens,
Zijn jullie zo op 't forum bezig dat jullie sociaal totaal vereenzaamd zijn? :cry: :cry: :cry:

:lol: :lol: :lol:

02 nov 2005 14:51

Nicolò schreef:Jongens,
Zijn jullie zo op 't forum bezig dat jullie sociaal totaal vereenzaamd zijn?

Nope :D ... helaas ervaart niet iedereen het rijden in/van een Porsche (en het deelnemen aan Porsche gerelateerde evenementen) zoals 'wij' dat doen ... :?

02 nov 2005 19:06

Mijn Co-piloot heeft net bevestigd dat hij meegaat.
De Blauwe CS is ook weer van de partij.
Fax vertrekt nu , betaling wordt morgen geregeld :wink:
Plaats een reactie