Kreeg in een PB een vraag wat er op zo een avond allemaal gedaan word. Ik heb in PB geantwoord maar dacht misschien ook wel handig om het hier ook te doen.
Wat we meestal doen is. (en ik schets het heel simpel).
Eventjes bij de auto's kijken (allemaal verschillende types 944, Boxster, Cayman, diverse 911, soms een Cayenne of iets anders).
Dan is het praten/eten of sommige komen ook alleen een drankje doen.
Soms even een voorstel ronde als er nieuwe mensen zijn.
Veel kletsen over de auto's maar ook aanverwante zaken zoals ritten wel of niet via een forum of een club.
Er zitten ook wat horloge liefhebbers tussen. Dus ook horloge's als TAG Heuer/ Gang / REC / Rolex kommen dan voorbij.
Porsche 24 app komt ook veelvuldig te sprake.
Sommige praten heel veel over techniek, andere over exterieur etc etc.
Er zit bv een loodgieter, slager, directeur, architect, logopediste, stewardess aan tafel (om ook maar een paar beroepen te noemen).
Het is gewoon heel divers. En van te voren niet te voorspellen waar het over gaat.
Het begon ook als zuiver mannenclubje maar mijn vriendin rijdt haar eigen Porsche. Dus die komt ook altijd mee. Dus het gebeurt nu steeds vaker dat er stelletjes bij zijn ipv alleen maar mannen.
Kijk ook op onze FB pagina:
https://www.facebook.com/groups/266870733757172Ik zou zeggen schuif een keer aan. Het is vrijblijvend en laagdrempelig.
Tot nog toe komen
Jos en Saskia,
Paul en Zsazsa (als ze geen dienst heeft)
Michiel
Sander (deze keer zonder Nan)