Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)

12 feb 2020 16:16

De Mercedes EQC vind ik wel een mooie auto. De range is echter slechts 400 km en de top snelheid slechts 180 km/h. Dat doet Tesla dan weer beter.
Ik wacht op een mooie forse touring of SUV met een range van 650 km en een oerwoud van snellaadpalen :drive:

https://www.ad.nl/auto/zo-verslaat-de-porsche-taycan-de-1000-pk-sterke-bugatti-veyron~a93e9058/

12 feb 2020 16:34

Jammer dat die Taycan zo fakking lillik is.

12 feb 2020 16:37

Bwa...

Afbeelding Afbeelding

Als ik mag kiezen...

Komt die Tesla met een gratis André Rieu CD, of staat dat ergens digitaal tegenwoordig?
Klopt het dat je een bi-focale voorruit kan kiezen als optie?
Laatst bijgewerkt door Tilt! op 12 feb 2020 16:41, in totaal 3 keer bewerkt.

12 feb 2020 16:39

tja dan is de keuze makkelijk, echter vind ik dat rare electrische gezoem niet om aan te horen.........

12 feb 2020 17:22

Hiermee moet je die Taycan vergelijken, want prijs enzo;

76419

Wat issie fakking lillik dan :lol:

12 feb 2020 18:05

That's where you're wrong kiddo ;)
Maar soit, 't is dan toch al zachter aan de ogen dan dit:

Afbeelding

Dat is een feit! :thumleft:

12 feb 2020 18:05

Ben jij wel helemaal goed Cazzo? :mrgreen:

Ga nou eens met je Tesla rondjes rijden op de ring.....het moet wel overweldigend fantastisch zijn met dat lilleke hok...
Horen we later het verslag wel hoe je iedereen inhaalde, en hoe fijn je naar je muziek kon luisteren....

Wat was er mis met dit model? Altijd gehoopt dat iemand een Italo V8 in zou lepelen. Ik zie ze nog maar weinig!
Afbeelding

12 feb 2020 18:12

Haalt zo'n Tesla wel een rondje op de Ring met vol vermogen?
Zomaar benieuwd.... :mrgreen:

12 feb 2020 18:32

Afbeelding

Beide lijken nergens op.
Uit Italië is nog nooit iets goeds voortgekomen, behalve pizza.

Die hierboven kan je niet mooi vinden en dan klagen dat BMW hun nieren te groot maakt. Die 2 ruitvormige uitsparingen in de voorbumper = we moeten nog iets doen in die bumper maar we weten niet wat, maak daar gauw 2 ruitvormige openingen in, ze slikken dat wel...
Voor de rest is 't precies een buizenchassis waar ze de carrosserie over gesmolten hebben en er ietsje te lang met de brander over gegaan zijn.
Meh...
Deutsche ingetogenheid...
DAT moeten we hebben.

12 feb 2020 18:41

Tilt! schreef:Deutsche ingetogenheid...

:lol: :lol: :lol: contradictio in terminis

12 feb 2020 18:44

steef schreef:Ben jij wel helemaal goed Cazzo? :mrgreen:

Ga nou eens met je Tesla rondjes rijden op de ring.....het moet wel overweldigend fantastisch zijn met dat lilleke hok...
Horen we later het verslag wel hoe je iedereen inhaalde, en hoe fijn je naar je muziek kon luisteren....

Wat was er mis met dit model? Altijd gehoopt dat iemand een Italo V8 in zou lepelen. Ik zie ze nog maar weinig!
Afbeelding

Heb jou al een keer meegevraagd naar de Ring, maar je durfde niet :popcorn:
Fisker is wel gaaf. Toen hij uit kwam meteen proef gaan zitten, pas er met geen mogelijkheid in. Best knap zon grote auto zo klein van binnen.

12 feb 2020 19:15

Fisker super vette bak

12 feb 2020 19:20

Is het nu een goed moment om over Drako te beginnen? Zij hebben een oplossing gevonden voor de ruitjes op de Fisker :roll:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Fisker rebooted en dan voor 1,2 miljoen dollar :bang:

Jay Leno vond hem gaaf...Not :mrgreen:

12 feb 2020 19:24

Mooi model maar voor de meeste onbetaalbaar

12 feb 2020 19:32

Cazzo is kansloos op de ring met die elektrische kip caravan....die tesla boys denken dat ze een f1 piloot zijn omdat het een beetje snel optrekt rechtdoor...bij de eerste beste bocht gaat het natuurlijk fout met al dat gewicht ....zelf aan den lijve ondervonden op de ring lachwekkend om te zien

12 feb 2020 19:36

Ah, joh. Tenminste hebben we weer racers op de weg...het was heel lang heel saai met al de Mitschibushit Phews en Priusen op de weg. 14% bijtelling was killing voor de wagenpark. De EV subsidie levert ten minste lekkere sprintjes en verkeerlichtraces op :D

12 feb 2020 20:00

De meeste Porsches trekken in ongeveer 5 seconden op tot 100 dat doet een tesla 3 ook dus ........

12 feb 2020 20:08

Mijn 2ton tractor met dielsel doen het in 6 seconden, maar dat houd het lekker spannend :drive:

12 feb 2020 20:27

Zandert schreef:Cazzo is kansloos op de ring met die elektrische kip caravan....die tesla boys denken dat ze een f1 piloot zijn omdat het een beetje snel optrekt rechtdoor...bij de eerste beste bocht gaat het natuurlijk fout met al dat gewicht ....zelf aan den lijve ondervonden op de ring lachwekkend om te zien

Grapjurk. Kijk dit filmpje maar eens :thumleft:

Laatst bijgewerkt door Cazzo Super Veloce op 12 feb 2020 20:33, in totaal 1 keer bewerkt.

12 feb 2020 20:28

renetrzes schreef:De meeste Porsches trekken in ongeveer 5 seconden op tot 100 dat doet een tesla 3 ook dus ........

Een Tesla zit dan al ruim op 150-160 :drive:

12 feb 2020 20:30

Johann schreef:Mijn 2ton tractor met dielsel doen het in 6 seconden, maar dat houd het lekker spannend :drive:

Dan zitten wij inmiddels zo wat op 200 :lol:

12 feb 2020 20:45

Cazzo Super Veloce schreef:
renetrzes schreef:De meeste Porsches trekken in ongeveer 5 seconden op tot 100 dat doet een tesla 3 ook dus ........

Een Tesla zit dan al ruim op 150-160 :drive:

Dat doet alleen de tesla s met 700 pk daar heb ik zelf in mogen rijden en Beleven

12 feb 2020 20:58

5 sec ... 120kmu max

12 feb 2020 21:03

Dat was voor de performance upgrade :popcorn:
(maar ik schrijf bewust Tesla, geen Model 3)

12 feb 2020 21:15

Laten we het erop houden dat als ik heel diep zucht zoals net, hij de 100 wel voorbij is ... :mrgreen:
Gesloten onderwerp