18 feb 2020 20:29
arenarood schreef:Waarom is het eigenlijk zo belangrijk om sprintjes te winnen? Petjes onder mekaar![]()
18 feb 2020 20:35
18 feb 2020 20:40
Pacoloco schreef:Respect als je sneller bent en een dikke
18 feb 2020 20:54
Cazzo Super Veloce schreef:MarkS schreef:Minder lelijk ook.
Topgear:
HIJ OOGT EEN BEETJE… VREEMD
Dat is ie ook. Het is een sedan, maar ook weer niet omdat zijn kontje wel erg kort is. Hij heeft iets crossover-achtigs, maar staat ook weer niet bijzonder hoog op de pootjes. En bij het ontwerpen van de carrosserie lijkt vooral de liniaal te zijn gebruikt, terwijl bij de Polestar 1 toch ook de passer veelvuldig ter hand werd genomen. Zo is de Polestar 2 in ieder geval ánders.
18 feb 2020 20:59
18 feb 2020 21:22
18 feb 2020 22:53
MarkS schreef:Het is idd ook nog niet zo’n knappe wagen als de Taycan.
18 feb 2020 22:55
18 feb 2020 23:05
19 feb 2020 0:01
Pacoloco schreef:P85D?
.........
19 feb 2020 11:46
19 feb 2020 12:12
de niet liefhebbers gaan er wel uit vroeg of laat
19 feb 2020 12:18
19 feb 2020 13:19
19 feb 2020 13:23
Tilt! schreef:Me thinks dat degene die hier zaten vanwege de status van het merk Porsche en "het merk" dus al langer niet echt een warm hart toedroegen nu een nieuw betaalbaar speeltje gevonden hebben waarmee ze zich kunnen "onderscheiden" van de massa. Zo'n Ferrari en consoorten blijft toch duur en een door de overheid gesponsorde Tesla die dan ook nog eens lekker van zijn plaats komt geeft genoeg stof tot conversatie aan de toog. Lekker goedkoop allemaal en je bent het baasje.
Change my mind...
Je kan niet jaren raven over je Porsche (dromend van een Ferrari) en dan ineens meelijwekkend doen over de stumperds die er blijven mee rijden.
Maw, deze thread kuist zichzelf wel op binnen afzienbare tijd, de niet liefhebbers van "ons" merk gaan er wel uit vroeg of laat
19 feb 2020 13:27
Cazzo Super Veloce schreef:Onzin. Een Porsche als DD zal ik sowieso nooit gaan rijden, vind die nieuwe dingen gewoon niet interessant/ geen echte Porsches.
Een Tesla voor doordeweek en een (echte) Porsche voor de leuke ritjes is een prima combi.
Weet je wat het is met Tesla's; ze kosten geen drol en je rijdt er veel duurder veelal Duits spul met 2 vingers in de neus mee zoek.
ik vind dat grappig en geniet er dagelijks van.
Dus ik blijf nog even hier rond hangen
19 feb 2020 13:37
Devils son schreef:Tilt! schreef:Me thinks dat degene die hier zaten vanwege de status van het merk Porsche en "het merk" dus al langer niet echt een warm hart toedroegen nu een nieuw betaalbaar speeltje gevonden hebben waarmee ze zich kunnen "onderscheiden" van de massa. Zo'n Ferrari en consoorten blijft toch duur en een door de overheid gesponsorde Tesla die dan ook nog eens lekker van zijn plaats komt geeft genoeg stof tot conversatie aan de toog. Lekker goedkoop allemaal en je bent het baasje.
Change my mind...
Je kan niet jaren raven over je Porsche (dromend van een Ferrari) en dan ineens meelijwekkend doen over de stumperds die er blijven mee rijden.
Maw, deze thread kuist zichzelf wel op binnen afzienbare tijd, de niet liefhebbers van "ons" merk gaan er wel uit vroeg of laat
Je weet dat je hier nu vooral iets over jezelf zegt?
19 feb 2020 13:43
Cazzo Super Veloce schreef:Weet je wat het is met Tesla's; ze kosten geen drol en je rijdt er veel duurder veelal Duits spul met 2 vingers in de neus mee zoek.
ik vind dat grappig en geniet er dagelijks van.
19 feb 2020 13:51
19 feb 2020 13:56
19 feb 2020 13:58
19 feb 2020 14:01
Cazzo Super Veloce schreef:Ach als 57-jarige mag ik toch nog wel wat puberaal gedrag vertonen? Blijf ik jong bij.
19 feb 2020 14:11
19 feb 2020 14:43
Tilt! schreef:Als dat jouw interpretatie is kan ik daar helaas niks aan veranderen![]()
Ik spreek niet over meerwaardes in het verkeer. Ineens is een Porsche geen meerwaarde, maar 5 jaar geleden was een Tesla dat blijkbaar niet. Ik kan er niet aan doen dat jij (jullie) draaien met de wind. Ik vind mijn Elfjes in het verkeer nog steeds de max, waardes of meerwaardes interesseren me niet. Mij spreekt iets aan of niet, en een Tesla doet dat niet en ik ga hem dan ineens ook niet mooi vinden omdat ik mooie bijtelling krijg. In dat bedje zijn er hier veel ziek, en ik doe er niet aan mee, sorry.
Als ik rust wil zet ik me (zoals reeds eerder gezegd) thuis in mijn zetel
19 feb 2020 14:47
horn schreef:https://topgear.nl/autonieuws/bill-gates-koopt-porsche-taycan-musk-is-boos/