Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Corona

23 maart 2020 14:45

Voorsorteren op contactverbod?

23 maart 2020 15:09

Subdriver schreef:Hier een artikel van een oud-huisarts en hoogleraar.
Ook al behoor ik tot de risicogroep (gezien mijn leeftijd en meer dan 40 jaar een pakje zware shag per dag gerookt te hebben), ik ben het helemaal eens met deze mevrouw!
Ik zou alle forumleden willen adviseren even de tijd te nemen om dit artikel aandachtig te lezen.

https://www.scienceguide.nl/2020/03/we-moeten-accepteren-dat-het-risico-van-de-dood-bij-het-leven-hoort/

Uitstekend artikel. Dit is feitelijk exact wat Robert Jensen zegt :thumleft:

23 maart 2020 17:22

horn schreef:
DennisvdB schreef:Nou lekker dan, als je elkaar moet gaan ontwijken..
Goede relatie!

Als je humor moet gaan uitleggen is de grap eraf ...

Joh, als je sarcasme moet gaan uitleggen is de grap er ook van af.

23 maart 2020 17:28

Ook al behoor ik tot de risicogroep (gezien mijn leeftijd en meer dan 40 jaar een pakje zware shag per dag gerookt te hebben), ik ben het helemaal eens met deze mevrouw!
Ik zou alle forumleden willen adviseren even de tijd te nemen om dit artikel aandachtig te lezen.

https://www.scienceguide.nl/2020/03/we-moeten-accepteren-dat-het-risico-van-de-dood-bij-het-leven-hoort/

Zeer goed stuk inderdaad.

Zo gemakkelijk als we in Europa nu burgerrechten aan de kant schuiven is verontrustend. Never waste a good crisis. Poetin heeft de scheiding tussen kerk en staat alvast ongedaan gemaakt en zichzelf een nog sterkere positie gegeven, in Westeuropa houden we de mensen zoet met gratis geld (mwhoehahahaha!) en gaan we (op verzoek ook nog) vrijheden afpakken.

Voor het virus ben ik niet bang. De reactie erop, die verontrust mij.

23 maart 2020 17:41

+1. Goed stuk en reactie.
Verontrustende berichten inderdaad.

23 maart 2020 19:15

Kappi2907 schreef:Cazzo etc heeft geen mening, zie zijn laatste bericht?

Haha, Allen het beste met het virus het komt goed.

Ik bedoel jou Kappi2907 niet Cazzo.

23 maart 2020 19:42

Mooi artikel zonder paniekzaaierij vanuit een interessante invalshoek :thumleft:

23 maart 2020 21:50

Nóg 2 maanden thuiswerken...

23 maart 2020 22:22

Precies, voldoende tijd dus om nog veel meer van die interessante artikelen te lezen ...

23 maart 2020 22:52

En ook nog heel veel onzin alhier.... :wink:

23 maart 2020 23:11

Al besloten het kantoor open te houden. Veel moeders met kinderen, die willen af en toe de hectiek thuis ook ontsnappen.
Mentale gezondheid is zeker zo belangrijk.
Natuurlijk wel met inachtneming van 1,5 meter of meer afstand, maar dat levert bij 1/3 bezetting geen probleem op.
Hoofd koel houden, wellicht wel het belangrijkst in deze crisis.

23 maart 2020 23:34

alvin01 schreef:En ook nog heel veel onzin alhier.... :wink:

Ben hier wel aardig afgehaakt intussen ...

23 maart 2020 23:38

Ik ook. Maar blijf toch lezen wat er geschreven wordt. Wat mij opvalt is dat ieder zijn eigen waarheid heeft. En dat als een enthousiaste Jehova getuige met de voet tussen de deur probeert te verkondigen.

23 maart 2020 23:53

Ik “volg” het forum en dit topic ook nog wel maar wel een stuk minder frequent en wat selectiever.

Vanmiddag nog even een ritje gemaakt, veel fijnere tijdsbesteding ...

24 maart 2020 12:30

DennisvdB schreef:
horn schreef:
DennisvdB schreef:Nou lekker dan, als je elkaar moet gaan ontwijken..
Goede relatie!

Als je humor moet gaan uitleggen is de grap eraf ...

Joh, als je sarcasme moet gaan uitleggen is de grap er ook van af.

:mrgreen: :mrgreen: ik moet zeggen, the thought crossed my mind. Miste alleen iets van een smiley om dat te bevestigen

24 maart 2020 12:38

MarcoB schreef:Ik ook. Maar blijf toch lezen wat er geschreven wordt. Wat mij opvalt is dat ieder zijn eigen waarheid heeft. En dat als een enthousiaste Jehova getuige met de voet tussen de deur probeert te verkondigen.

Op FB zie je meest debiele reacties, maar daar kan ik nog denken ‘ach, tokkies. te stom om te poepen.’ en lees ik verder. Hier ga ik er altijd van uit dat er een ondergrens aan intelligentie en ‘levenservaring’ zit, met mensen waarmee je prima mee zou moeten kunnen discussieren. Zie helaas steed vaker ook hier van die loopgraven discussie ontstaan, waarbij beide kanten de hakken in het zand zetten en niet bereid zijn ofwel naar elkaar te luisteren ofwel het eens te worden dat ze het oneens zijn en vrolijk blijven samenleven. Tesla topic vond ik ook zo’n tenenkrommend verhaal geworden...

24 maart 2020 13:55

:?: is er een Tesla topic :mrgreen:

24 maart 2020 15:51

horn schreef:Op FB zie je meest debiele reacties, maar daar kan ik nog denken ‘ach, tokkies. te stom om te poepen.’
Misschien is het voor jou tijd om je "vrienden"lijst op te schonen. Ik zie namelijk nooit debiele reacties.
Dus van de 600 "vrienden" 550 afschaffen en het wordt een stuk rustiger ;)

24 maart 2020 16:15

Iemand een idee hoe ik mijn 911je de grens overkrijg nu :(

24 maart 2020 16:15

Het is niet zozeer bij mijn 600 vrienden dat ik debiele reacties zie. Op FB kom ik ook op pagina’s die ik interessant vind, zoals een Audi forum of pagina’s over Formule 1. Dat zijn min of meer openbare pagina’s waar iedereen ‘kan komen’. Ik sta elke keer weer versteld hoe deze mensen denken. Maar het houdt mijn wereldbeeld ook breed dus ik blijf er komen. Ook omdat het gros van de reacties en informatie wél interessant is. Maar dan voor je tip :salut:

24 maart 2020 16:18

Dat klinkt een beetje zoals het porscheforum ... :mrgreen:

24 maart 2020 16:31

Horn aha op die manier, dan zul je wel gelijk hebben.
Ik zit alleen bij Facebook vanwege twee historische groepen die oude foto's van Venlo delen.
:)

24 maart 2020 18:47

Hellraiser schreef:Iemand een idee hoe ik mijn 911je de grens overkrijg nu :(

Hangt denk ik sterk af van de reden/ urgentie.

24 maart 2020 19:08

Targa Floriaan schreef:Nóg 2 maanden thuiswerken...

En 2 maanden niet naar de kapper :shock:
Wellicht een Boxster-eigenaar die wat kan regelen :twisted: :mrgreen:

24 maart 2020 19:23

Je haar opsturen en geknipt retour krijgen :thumleft:
Gesloten onderwerp