Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Corona

09 apr 2020 12:32

Dat iemand die Jensen überhaupt serieus neemt. Ik geloof hem evenveel als de man die ik vanochtend op de radio vol overtuiging hoorde verkondigen dat er geen mensen op de maan zijn geweest, Antarctica verboden gebied zou zijn en dat de aarde echt plat is.

09 apr 2020 12:45

Echt waar? Zou er iemand zijn die Robert Jensen serieus neemt?! :scratch:

horn schreef:Andere geluiden mogen best wel, maar het gebeurt veel op een azijnzeikerige betweterige toon met als ondertoon ‘alles is k*t en ze denken niet aan ons’. En daarvan gaan in ieder geval mijn nekharen overeind staan. Dat verongelijkte.

Idem :thumleft:

Ik die vanochtend op een ander forum schreef:Man man, want een klaagmuur is dit topic de afgelopen 12 uur geworden :roll:
Besef je eens hoe goed je het hier hebt en tel je zegeningen!

:?

09 apr 2020 13:06

Ik neem Jensen wel degelijk serieus, net zoals ik dat doe met de overheid. Ik ben van mening dat de waarheid ergens in het midden ligt.... :mrgreen:

Als iedereen als schapen de overheid blijft volgen, zijn de gevolgen desastreus. Je mag ook best wat kritischer kijken naar hoe wij gemanipuleerd worden, en dat gebeurt nu helaas wel.
De burger heeft hier niet zo veel meer te zeggen, al denken een aantal nog van wel.

Chip in je reet, en gaaaaan :drive: (zolang dat nog toegestaan wordt...)

09 apr 2020 13:41

steef schreef:Ik neem Jensen wel degelijk serieus

Ik heb hem nog nooit iets anders horen doen dan provoceren, shockeren, irriteren, etc. en hij vindt zichzelf vooral érg grappig :roll:

Broer van radio-dj Frank Dane, die de naam Dane als pseudoniem gebruikt zodat het verband met zijn broer Robert minder snel wordt gelegd

Dát kan ik me goed voorstellen :lol:

09 apr 2020 14:00

Targa Floriaan schreef:dat er geen mensen op de maan zijn geweest.
Gisteren stond de maan anders behoorlijk dichtbij! Ik denk dat er wel mensen geweest zijn :wink:

09 apr 2020 14:32

Ik heb in ieder geval al wel eens personen naar de maan gewenst!
Dus ja, het zou kunnen.

09 apr 2020 15:31

Als ik ‘Jensen’ hoor, moet ik gelijk hieraan denken....
Afbeelding
:cheers:

Overigens is het goed dat er journalisten zijn die provocerend zijn, en niet alleen maar napraten wat de RVD voorkauwd :!:

09 apr 2020 15:37

Journalist is te veel eer voor deze malloot.

09 apr 2020 16:17

steef schreef:Ik neem Jensen wel degelijk serieus, net zoals ik dat doe met de overheid. Ik ben van mening dat de waarheid ergens in het midden ligt.... :mrgreen:

Als platte aarde en ronde aarde de 2 uitersten is. Wat geloof jij dan? Een donutvormige aarde? :mrgreen:

09 apr 2020 17:01

dobbelsteen schreef:
steef schreef:Ik neem Jensen wel degelijk serieus, net zoals ik dat doe met de overheid. Ik ben van mening dat de waarheid ergens in het midden ligt.... :mrgreen:

Als platte aarde en ronde aarde de 2 uitersten is. Wat geloof jij dan? Een donutvormige aarde? :mrgreen:

bolus, waar komen anders die bergen vandaan?

09 apr 2020 17:38

@dobbelsteen: jij wou toch niet beweren dat die rond is hè? :roll:

:mrgreen:

09 apr 2020 18:19

Laat ons het op ovaal houden misschien?

10 apr 2020 9:43

De aarde is rond, als een pannenkoek (Finkers) :popcorn:

10 apr 2020 10:08

Hoe staat jouw 911 erbij als deze C19 situatie voorbij is :?:

10 apr 2020 10:22

De velgen zijn nog mooi!

10 apr 2020 11:11

Je kan ook door de Covid-19 uitgestorven New York je Gemballa Porsche Carrera GT even lekker laten crashen en dan doorrijden. :shock: :shock:

10 apr 2020 11:20

Die was gestolen.

10 apr 2020 12:35

erwin964c4 schreef:Die was gestolen.
ehhhhh NEE

Lees hier het verhaal over Ben Chen

10 apr 2020 13:30

Ach ja,ze zeggen niets voor niets drive it like its stolen :-)
Ik had idd te vroege info blijkbaar.

10 apr 2020 14:07

Ik keek naar het filmpje en dacht: die hoody kan niet de dief zijn, dan had The Police 'm wel tegen de grond gewerkt :wink:

11 apr 2020 6:31

Nix aan de hand hoor, kan iedereen gebeuren, ik denk dat ie een virus in zijn oog had ...

11 apr 2020 15:22

Grens (NRW) is hier nog open en zonder controle...en vrij rustig...:salut:

Ik heb de plaatselijke middenstand weer ondersteund; brandstof en wat boodschappen voor de paasdagen gekocht. En natuurlijk een kleine ommetje in de omgeving gemaakt, heerlijk.... :drive:

Kwam in Boekelo nog een g model targa tegen, ff beiden de hand opgestoken.... :thumleft:

76648

12 apr 2020 2:02

Devils son schreef:
w.w.doet. schreef:Geloven jullie dat als de corona crisis voorbij is dat alle maatregelen uiteindelijk worden terug gedraaid?

Ik niet ,te veel vertrouwen in de onvoorspelbare Roverheid !

Nou, als de geschiedenis iets leert is het dat deze crisis zal worden misbruikt om de bevolking meer onder de duim te krijgen.

David Icke is het met je eens:

https://www.wanttoknow.nl/overige/hier- ... avid-icke/

Het einde van het interview is heel sterk, alles wat hij zegt over elkaar de maat nemen en (vrij zijn van) angst, dat is echt spot-on.

12 apr 2020 7:36

Daar zou ik heel content mee zijn als dat soort websites en personen het met me eens zijn ... Devil z’n paasdagen kunnen niet meer stuk. :mrgreen:

12 apr 2020 10:02

Succes met de corona ap !!!!!! het persoonlijk volg systeem. Blij dat ik erg ouderwets ben.

Fijne Paashaas dagen allemaal :wink:
Gesloten onderwerp