Cazzo Super Veloce schreef:Denk dat tilt vind dat die het beter doet op small dan op wide

Klopt!
Op de Speedster hierboven loop ik er ook niet echt warm voor eerlijk gezegd, tegen toen ik de eerste keer de foto's zag van wat later "mijn" Murano werd was het direct van
's Avonds om 22u nog vertrokken om er gaan naar te kijken.
Zoals ik reeds zei: als ik pics zie, en I like what I see, dan kan ik heel consequent zijn. 't Is maar als mij de keuze gegeven wordt...
Dennengroen... Ooit bijna eentje gekocht in dennengroen. Fantastisch mooie kleur, zeker in combinatie met de meerdelige Cup1 die eronder stonden (Ik schrijf meerdelig, maar 't waren waarschijnlijk imi's, ik wil maar zeggen: die met de vijsjes, zoals mijn avatar). Nog met 2 leden van 't forum gaan naar kijken, kostte 17k indertijd, maar was teveel mee gebeurd / aan beschadigd. Viel dan ook nog eens stil toen we de brug wilden oprijden ter expertise en kwam maar heel moeilijk weer in gang. Paar maand later de Murano dan gekocht.
Dat grijs van Rufie is ECHT wel een hele mooie kleur, maar 't is zo'n ongelukkige foto. Voorste wiel is precies een 20'er, en achteraan een 16'er. Optisch bedrog, I know, en misschien is de reden waarom de lichtgrijze (de favoriet momenteel) er zo vetjes bijstaat ook optisch bedrog. We gaan het pas weten als hij gespoten is vrees ik.
Ducktail heb ik hier al liggen, dus die wordt d'office meegespoten, maar in eerste instantie blijft de Turbo vleugel erop. Eerst eens zien hoeveel centjes dit feest reeds kost en dan kan ik nog altijd beslissen. Uni-donkerblauw zit idd ook in mijn hoofd, maar ja, kan meevallen, kan tegenvallen. Hoe meer pics ik zie, hoe meer ik beinvloed kan worden. En idd, dat vuilzakkengrijs zie je op quasi elke "herwerkte" Porsche, maar otoh moet ik nog steeds de eerste in het echhie zien, dus ZO dik rijden ze nu ook weer niet.
Gisteren nog een Actros gepasseerd, in vol zonlicht. Veel te bleek en leek veel te hard op Geyser Grey. Dat wordt 'm dus ook niet.