22 jun 2020 12:27
22 jun 2020 12:28
22 jun 2020 12:39
22 jun 2020 13:39
Sjeezerrr schreef:Tsja er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal...
- Lees in de reactie van TS wel terug dat hij een ongeduldig figuur is... tussen de regels lees ik dan dat hij flink chagrijnig is geweest en dat ook weet.
- Zie en lees dat er een 'mooie detail behandeling' is uitgevoerd, daar is geen verschil van inzicht over denk ik.... das misschien het belangrijkste
Ik verwacht van een bedrijf dat ze weten om te gaan met kritische, ontevreden en ongeduldige klanten. Zeker als je de 'beleving' zo verkoopt als Stipt. In de reactie van Stipt lees ik weinig reflectie op het eigen handelen.... Bijvoorbeeld: misschien hadden we het met onze 'shop' en onze 'werkplaats' iets anders aan moeten pakken... jammer dat er nog iets aan de auto mankeerde bij aflevering, moeten we iets aan doen voor de volgende keer... willen we ook echt oplossen voor de klant. Dat zou ik een gepaste reactie vinden en blijf ik een gemiste kans vinden.... TS een 'altijd ontevreden klant' noemen vind ik dan wat makkelijk.
Blijft over dat 'fabrieksnieuw' niet echt een goede term is tenzij je een fabrikant bent...Vind de onderkant van de auto er trouwens prachtig uitzien... Zou wel nieuwsgierig zijn hoe de onderkant van de 911 van TS er nu uitziet?
22 jun 2020 13:53
22 jun 2020 14:19
22 jun 2020 14:21
Sjeezerrr schreef:Tsja er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal...
- Lees in de reactie van TS wel terug dat hij een ongeduldig figuur is... tussen de regels lees ik dan dat hij flink chagrijnig is geweest en dat ook weet.
- Zie en lees dat er een 'mooie detail behandeling' is uitgevoerd, daar is geen verschil van inzicht over denk ik.... das misschien het belangrijkste
Ik verwacht van een bedrijf dat ze weten om te gaan met kritische, ontevreden en ongeduldige klanten. Zeker als je de 'beleving' zo verkoopt als Stipt. In de reactie van Stipt lees ik weinig reflectie op het eigen handelen.... Bijvoorbeeld: misschien hadden we het met onze 'shop' en onze 'werkplaats' iets anders aan moeten pakken... jammer dat er nog iets aan de auto mankeerde bij aflevering, moeten we iets aan doen voor de volgende keer... willen we ook echt oplossen voor de klant. Dat zou ik een gepaste reactie vinden en blijf ik een gemiste kans vinden.... TS een 'altijd ontevreden klant' noemen vind ik dan wat makkelijk.
Blijft over dat 'fabrieksnieuw' niet echt een goede term is tenzij je een fabrikant bent...Vind de onderkant van de auto er trouwens prachtig uitzien... Zou wel nieuwsgierig zijn hoe de onderkant van de 911 van TS er nu uitziet?
22 jun 2020 14:36
jacobt schreef:Ik vermoed … heeft laten opjutten door de specialist ...
22 jun 2020 14:38
22 jun 2020 14:47
22 jun 2020 15:54
Olaf schreef:Daar heeft de specialist geen baat bij![]()
22 jun 2020 16:38
jacobt schreef:Heel sportief dat Rick reageert.
Een hand vol ontevreden klanten na zoveel jaar werk is toch ook knap.
Ik vermoed zelf dat de klant Van Rick ongeduldig en impulsief is ( wat ik zelf ook ben helaas), en zich wellicht wat heeft laten opjutten door de specialist , en het verhaal van de specialist als absolute waarheid heeft beschouwd .
Daarna kreeg hij wellicht het gevoel een beetje “ opgelicht “ te zijn en te snel een emotionele reactie heeft gegeven hier in het openbaar.
Ik begrijp dat wel, maar of het juist is tov Rick betwijfel ik.
Als het alleen de bouten waren........
En de rest is nog wel helemaal netjes , zoals die uitlaat die weer helemaal netjes is. Dan valt de schade misschien nog wel mee nu achteraf gezien... ?
22 jun 2020 16:50
22 jun 2020 17:01
22 jun 2020 17:20
Ben benieuwd of de hoofdrol speler nog reageert, ben erg benieuwd wat hij er zelf van vindt en uiteraard de staat van de bodem actueel.
22 jun 2020 22:27
skywalker76 schreef:jacobt schreef:Heel sportief dat Rick reageert.
Een hand vol ontevreden klanten na zoveel jaar werk is toch ook knap.
Ik vermoed zelf dat de klant Van Rick ongeduldig en impulsief is ( wat ik zelf ook ben helaas), en zich wellicht wat heeft laten opjutten door de specialist , en het verhaal van de specialist als absolute waarheid heeft beschouwd .
Daarna kreeg hij wellicht het gevoel een beetje “ opgelicht “ te zijn en te snel een emotionele reactie heeft gegeven hier in het openbaar.
Ik begrijp dat wel, maar of het juist is tov Rick betwijfel ik.
Als het alleen de bouten waren........
En de rest is nog wel helemaal netjes , zoals die uitlaat die weer helemaal netjes is. Dan valt de schade misschien nog wel mee nu achteraf gezien... ?
Ik zal gehoor geven aan Horn's oproep als moderator om een welles / nietes spel te voorkomen en zal daarom niet reageren op de post van Maupi / reactie van Stipt maar pik deze er even uit om te reageren.
Ja, ik ben ongeduldig, ik weet dat van mezelf en geef dat in mijn post ook toe. Ik ben bereid 4.500,- euro incl. BTW voor een interieurrenovatie te betalen en dan verwacht ik voor een dergelijk bedrag ook veel. Die hoge verwachting wordt verder gevoed door de marketing-uitingen van Stipt. Ik vind mezelf daarentegen niet impulsief. 2 gerenommeerde Porsche specialisten (1 in Bodegraven en 1 in Steenwijk) hebben de bodem na de reiniging gezien en vonden het niet goed. Ik heb daarop niet de media gezocht of iets dergelijks maar heb daarop een afspraak met Stipt gemaakt, Rick's kant van het verhaal gehoord en heb Stipt toen het voordeel van de twijfel gegund. Niet opgejut en het verhaal van de specialisten niet als absolute waarheid beschouwd. Als ik op dat moment het gevoel had gehad om opgelicht te zijn door Stipt, had ik niet een 2e auto een behandeling door Stipt laten verzorgen.
Stipt weet dat ik ontevreden ben nav de 2e behandeling. Veroorzaakt 1) door mijn gebrek aan geduld in combinatie met de drukte van Stipt (maar neem dan meer personeel aan, maak minder reclame, plan je afspraken ruimer, en zeg gewoon sorry als iets uitloopt ipv direct de discussie aan te gaan over 13 of 15 minuten) en 2) door een stuurwiel en knoppen die niet fabrieksnieuw zijn.
Rick profileert zich als een Pietje Precies maar kan zelf slecht tegen kritiek of een kritische klant. Stipt heeft weken de tijd gehad om van mij alsnog een tevreden klant te maken en anders dan het opsturen van een verkeerde aansteker is er geen initiatief vanuit Vught gekomen (de suggestie om het stuurwiel op te sturen, kwam vanuit mijn kant en was geen aanbod vanuit Stipt).
Mijn relaas hier is geen emotionele reactie maar een beschrijving hoe ik het werk en de service van Stipt beleefd en ervaren heb. Waarmee ik niet wil zeggen dat het objectief is of dat ik de ideale klant ben, maar een review bedoeld als tegengeluid tegen alle mooie marketingpraat, zodat iedereen zelf kan bepalen waar hij of zij zijn centjes aan uitgeeft.
23 jun 2020 0:32
23 jun 2020 6:25
Je kan er veel van vinden maar je bent niet ongeduldig als je op een tijdstip afspreekt met iemand en die persoon laat je wachten!
Als je afspreek om in de middag langs te komen kan het zijn dat je even moet wachten maar als je om 13:00 afspreekt dan verwacht je dat je niet hoeft te wachten. Zou ik ook niet tegen kunnen.
En dan maakt het niet uit of je 4.000,- of 40,- uitgeeft!
23 jun 2020 7:25
23 jun 2020 7:49
23 jun 2020 8:38
horn schreef:Eens. Of, als het druk is loop je iets voor 13u even naar je klant toe, je verontschuldigt je dat eea uitloopt, geeft hem een kop koffie, komt zsm bij hem en verontschuldigt je nog een keer. Zo zou ik het doen en volgens mij is er dan niks aan de hand,
23 jun 2020 9:42
23 jun 2020 10:07
23 jun 2020 10:08
23 jun 2020 10:59
Maupi schreef:Om even aan te geven tijdens een interieur renovatie pakken wij het interieur aan met behoud van de originele delen dus geen nieuw leder waarvan je ziet dat het vervangen is. Dit met een super mooi resultaat. Hou er wel rekening mee de auto is bijna 30 jaar oud en als je zou zeggen hij heeft 10.000 km gelopen, is het geloofwaardig.