20 aug 2020 10:19
drie.twee schreef: En 21k was helemaal geen rare prijs in 2012. Ik had zelfs keuze uit 2 stuks.
drie.twee schreef: Maar daar gaat deze thread helemaal niet over.
Het is een waarschuwing dat die dingen van binnenuit flink kunnen doorroesten, zelfs die uit 1988 dus, dat zo'n reparatie veel tijd en geld kost ...
drie.twee schreef: ... en dat ondertussen dan het blok naar z'n grootje gaat, wat nog meer tijd en geld kost.
Plus dat kopbouten spontaan blijken af te breken.
drie.twee schreef:En mijn Totmbo .. ze reed er graag in. Sneller dan ik zelfs. En ze is Oostenrijkse, go figure.
20 aug 2020 10:25
20 aug 2020 10:30
20 aug 2020 10:36
20 aug 2020 10:38
20 aug 2020 10:42
Ik weet niet hoeveel jaren/kilometers je hebt kunnen rijden voor de ellende begon en wat je toen kwijt was aan onderhoud, maar als je er nu totaal voor 21K+24K aan investeringen inzit en verwacht er nog 15K in te moeten stoppen
20 aug 2020 10:45
280k kms en vrijwel geen pekel gezien... Geloof jij dat nu zelf? Nee, echt? Hoe krijg je als verkoper iemand zo ver om een auto te verkopen met 280k kms erop en die mens te laten geloven dat die wagen vrijwel geen pekel gezien heeft? Hoe bewijs je zoiets?
20 aug 2020 10:55
20 aug 2020 11:00
20 aug 2020 11:10
drie.twee schreef:Maar de publieke opinie (en dus ook die van de belastingdienst) wordt door toch echt door dit soort berichten gevormd
20 aug 2020 11:20
20 aug 2020 11:27
drie.twee schreef:
Maar ik had inderdaad nooit verwacht dat ik, na een roestgaatje onder de deur te hebben ontdekt, terwijl de auto gewoon reed, 23k verder zou zijn en de auto uit 'pure armoede' op zou moeten slaan omdat hij nog niet goed was en er nog eens iets van 10k tegenaan moet. Zulk geld heb ik ook gewoon niet liggen. 23k wel. 35k niet. Er is ergens een grens.
20 aug 2020 11:38
20 aug 2020 11:44
Je hebt totaal geen research gedaan.
20 aug 2020 12:46
20 aug 2020 13:04
Mijn mening is dat de 3.2 een van de beste 911-jes is. Motor is fantastisch
20 aug 2020 13:04
20 aug 2020 13:33
drie.twee schreef:Nick Murray met zijn 997 is ook legendarisch.
20 aug 2020 13:36
Was een 991
20 aug 2020 13:41
20 aug 2020 13:53
20 aug 2020 13:54
20 aug 2020 13:56
Ik ben blij dat ik jouw avontuur niet meegemaakt heb, afgelopen weekend rondgereden en zeer tevreden nog.
Net de stoelen van dat hok van mij laten opknappen.
20 aug 2020 13:58
drie.twee schreef: Zeker nu ik lees dat een 964 op dezelfde plek kan doorrotten en ook het 'afgebroken kopbouten' probleem heeft.
20 aug 2020 14:04
Waar heb je dat nu weer gelezen?
ikzelf heb een 964 gehad van '89 en die had 330k kms. Ging als de brandweer maar had wel (vanzelfsprekend) roest
Als je je daarin ook maar een klein beetje verdiept had,dan had je bewijzen genoeg online,en ook hier kunnen vinden dat zelfs 911 van de 90er jaren soms nog flink door de roestduivel aangetast werden en worden.