Dacht er eerst een nieuwe thread voor op te starten, maar eigenlijk past ie hier ook...
Tot voor kort was ik genezen van "de drang", maar met die groene, volledig gerestaureerde F te zien passeren in het koopjestopic is de interesse weer opgeflakkerd. Alle zoektermen staan intussen weer op scherp op allerhande sites en de moodswings gaan nu tussen "het zijn onzekere corona-tijden" en "YOLO". Gisterenavond een docu gezien over 2 kankerpatiënten die van dichtbij gevolgd werden. Allemaal zo herkenbaar, dingen gezien die ik al lang vergeten was, traantje weggepinkt, etc...
Vriend van mij zijn vrouw van in de veertig verloren aan de ziekte met hoofdletter K, een ex-collega van 44 is gaan slapen en nooit meer wakker geworden, waarschijnlijk hartaderbreuk, een bekende VRT-presentatrice overleden op 62-jarige leeftijd aan K, het houdt niet op, en ze worden precies alsmaar jonger.
Ipv pakweg 30k stuk te slaan op een nieuw kleurtje voor de Turbo is dus het idee aan het rijpen om toch maar voor een F-model te gaan, voor erbij. Ik zag een mooie, in het door mij graag geziene vuilzakkengrijs, maar die bleek dan geen matching bak en tor te hebben. Interesse was direct een pak minder
Toen zag ik een backdate staan voor meer geld en ik was toch nog geïnteresseerd.
En nu wordt het filosofisch...
Waarom het ene wel, en het andere niet?
Uiteindelijk waren het qua uitzicht 2 dezelfde auto's, alleen was de ene een echte F, maar met 915 bak en SC motor. De andere was een gebackdate 3.2. De backdate voelde voor mij "juist" aan, en de originele F niet. Wat is de consensus hierover? Dat ze strikt bekeken allebei "fout" zijn weet ik, dat hoef je niet meer te zeggen, maar welke is eigenlijk het foutst?