Subforum voor Audio, Navigatie en allerlei andere electronica in de auto
Plaats een reactie

Re: Tips voor after-market PCM voor 997.1 ?

28 okt 2020 10:15

Wauw, dat hebben ze erg netjes gedaan!

28 okt 2020 11:58

911-2016 schreef:uuhh...grijze frame ?? Zie mijn foto hieronder, zwart frame inclusief Porsche logo (origineel Porsche frame, komt uit Japan)

911-2016 schreef:Bij mij was het eerst ook allemaal grijs (heb ook een 997.1), zie hier mijn vorige opstelling met een Zenec radio er nog in

Ahhhh, je wist dus wel dat het standaard bij de mk1 grijs is, boefje :mrgreen:

Het zwarte is inderdaad erg mooi :thumleft:

28 okt 2020 12:19

911-2016 schreef:Bij mij was het eerst ook allemaal grijs (heb ook een 997.1), zie hier mijn vorige opstelling met een Zenec radio er nog in :

Afbeelding

Bij vd Gugten hebben ze voor het zwarte frame gezorgd en het onderste in dezelfde kleur laten spuiten. Ziet er wat mij betreft superstrak eruit.

Die Zenec, was dus geen aanrader begrijp ik hier uit? heb daar destijds ook nog naar gekeken, want qua design wel de mooiere oplossing vind ik persoonlijk.

28 okt 2020 17:21

911-2016 schreef:Bij vd Gugten hebben ze voor het zwarte frame gezorgd en het onderste in dezelfde kleur laten spuiten. Ziet er wat mij betreft superstrak eruit.

Hebben ze het zwart gespoten of frontjes van de mk2 besteld en er op gezet? Dat zou ook kunnen toch? Of past dat niet?

29 okt 2020 14:47

@Ruviano : nee die Zenec was het uiteindelijk niet. Voornamelijk doordat CarPlay op de markt kwam en je daardoor opeens altijd actuele navigatie hebt. Bij Zenec moet je nog steeds een update via de site downloaden en die is niet altijd actueel. Ook Spotify en Flitsmeister op CarPlay i.c.m. TomTom of Google Maps werkt gewoon allemaal super op dit systeem...

@Rekarr : het frontje om de Alpine is origineel Porsche. Het onderste knoppen gedeelte is zwart gespoten.
Plaats een reactie