Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

Re: De drang

18 nov 2020 18:05

Strip :?:

Jij bedoeld de side-skirts :wink:

Inderdaad - die horen niet op een F model :!:

18 nov 2020 23:45

En kan je die daar zomaar afrossen? :scratch:
Zal wel gaatjes vullen worden en herspuiten etc zeker?
Zelf was ik ook in dubio mbt die strip.

19 nov 2020 0:09

Tilt! schreef:Afbeelding

Haha als je interesse hebt........heb nog zo'n stuurtje hier op zolder liggen :mrgreen:

Heeft ooit in de eerste auto (R-5 TR) van TOTMBO (aka Sigrid) gezeten :drive:

19 nov 2020 1:43

Tilt! schreef:En kan je die daar zomaar afrossen? :scratch:

Het is (té) lang geleden dat ik ze van de 911 heb afgehaald om je exact te kunnen zeggen hoe ze vast zitten.

Volgens mij zitten ze met boutjes aan de onderkant - en aan de zijkant geklikt.
Hoe groot die gaatjes zijn weet ik zo niet - bij de 964 zijn het vlakjes die dieper liggen ...

Dit zijn de side-skirts als je ze gedemonteerd hebt:
Bijlagen
Screenshot 2020-11-19 at 00.41.57.png
Screenshot 2020-11-19 at 00.42.22.png

19 nov 2020 9:35

Tilt! schreef:En kan je die daar zomaar afrossen? :scratch:
Zelf was ik ook in dubio mbt die strip.

Ik dacht dat ze vastgerivetteerd zaten, dmv de gaten die er in zitten achter de rubber strip.

Je kan overwegen om die van de 2.7RS te zetten als de achterflanken hetzelfde zijn.

En nog een setje Cibie's op de hood :mrgreen: heb nogmaals een setje voor je Bart :mrgreen:

19 nov 2020 10:33

Kleine zwarte kapjes aan voor en achterzijde bij de wielkasten losschroeven. Rubber kun je er nu uit trekken. Nu worden de schroeven/boutjes aan de boven en onderkant zichtbaar.

19 nov 2020 10:56

Links is er dan alleen de dorpel te zien - rechts ga je ook de olieleidingen zichtbaar maken :idea:
Bijlagen
P5.jpg

19 nov 2020 11:02

+1, schroeven onder de rubber strip verwijderen, de schroeven onderaan los draaien is voldoende om de side-skirts er uit te heffen (zijn geen gaatjes maar inschuivers). Die schroeven dienen ook om de bevestigingsbeugels van de leidingen van de oliekoeler vast te houden... , laten zitten dus...
Succes met de nieuwe en de werken naar perfectie.... :cheers:

19 nov 2020 11:45

Olaf schreef:Links is er dan alleen de dorpel te zien - rechts ga je ook de olieleidingen zichtbaar maken :idea:
Vind ik er eigenlijk wel stoer uit zien.

19 nov 2020 12:08

Eens! Mooie looks

19 nov 2020 12:20

Das ook een mooie plaat, die gaat de gemiddelde burger ook niet begrijpen denk ik, maar dat maakt uit, als wij het maar weten, ennuh, ik heb al wel hele mooie praktische bruggen gezien, je hebt de ruimte in de hoogte daar, dussuh tzt nog 3 erbij moet best kunnen, hahaha :cheers:

19 nov 2020 16:53

Mja, vijsjes onder de rubbers impliceren gaatjes in de carrosserie. Dan ga ik er maar afblijven.
En Willem, ik ga jouw TOTMBO nooit meer met dezelfde ogen kunnen bekijken nu ik dit weet ;) :mrgreen:

19 nov 2020 17:43

Sideskirts op een F komen ook zeker wel voor ...

PB_20190611_1911.jpg

1973'er RS Touring ~ kon zo snel niet een duidelijk plaatje van een andere F met sideskirts vinden.

Edit: of alleen een strip over de gaatjes ....

Afbeelding

20 nov 2020 11:51

Ik zal terzijnertijd die strips eens uitvogelen :scratch:
Thx all!

't Beestje is thuis! De Elfenbank is een feit 8)
Excuses voor 't stof op de andere maar met 3 puppers in huis duurt dat niet lang of ze liggen weer vol.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

O ja, de plaat van de 4S hangt er nog op, de nieuwe is pas voor volgende week...

20 nov 2020 12:44

Wat een heerlijke garage. Zou daar de hele dag zitten. En dan een stukje gaan rijden. Gezond jaloers! :thumleft:

20 nov 2020 14:17

heerlijke ''mancave''!!
Ik vind die poster/behang op de wand echt heel goed passen! Maakt het echt helemaal af. :thumleft: :thumleft:

20 nov 2020 17:17

Sodeknetters, dat ziet er even lekker uit.

20 nov 2020 18:03

Ikke zoooooo jaloers ...

20 nov 2020 18:47

3 gave foto's zijn dat :cheers: iets bijsnijden en ze zijn perfect :thumleft:

20 nov 2020 20:28

Prachtige invulling van je garage Tilt! :thumleft:

20 nov 2020 20:35

Inderdaad! Hoewel je liever hebt dat je dit met Véronique had kunnen blijven delen

20 nov 2020 22:03

Mooi plaatje Bart :thumleft:

Enjoy the ride.... :drive:

21 nov 2020 9:34

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr COOL

21 nov 2020 10:24

horn schreef:Wat een heerlijke garage. Zou daar de hele dag zitten. En dan een stukje gaan rijden. Gezond jaloers! :thumleft:

Dit dus!!

21 nov 2020 12:54

Thx all!
Thread nog eens herlezen en ik ben vermoeiend soms :mrgreen:
Deze kwam ik nog tegen en zelf ben je dat al helemaal vergeten maar het interieur van de garage is op een jaar tijd serieus veranderd.

Afbeelding

Op de laatste foto's staat in die hoek nu de Elvira flipperkast, of beter gezegd, stond de Elvira, want dat plaatsje is eigenlijk voorzien voor een Checkpoint flipperkast. Als die er nog is, dan is het klaar.
Alles wat ik ooit al wou is er dan.
Word je daar gelukkig van? Nope. Maar kijk, een mens moet zich met iets troosten als de belangrijkste schakel uit je leven gerukt wordt.
Nogmaals dank aan allen voor alle contributies :thumleft:
Plaats een reactie