Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Data East Checkpoint flipperkast

24 nov 2020 15:57

Yup, ze is voor 3.4k naar FR :salut:

25 nov 2020 11:37

Nine-6-four schreef:Nu de herinrichting van m'n garage wat meer vorm begint te krijgen ben ik aan het rondkijken voor een leuke flipperkast. Zo'n checkpoint is leuk maar niet tegen ieder bedrag.

Met het bericht van Tilt! dd 06 september 2016 kan ik me al eens wat oriënteren en beter rondkijken naar de verschillende merken :!: Tips zijn (natuurlijk) van harte welkom :thumleft:

Het is uiteindelijk voor mij geen checkpoint geworden, maar een fraaie Taxi van Williams :thumleft: . Nog eens bedankt voor het meedenken en de tip Tilt! :cheers:

04 dec 2020 11:16

No problemo! :thumleft:

Wist niet waar het te zetten: in de "drang" thread, in de "garage" thread, of hier. 't Is hier geworden :mrgreen:
Zonet een hoogvlieger toegevoegd om de drie laagvliegers (met een beetje goeie wil, vier) te compenseren...

Afbeelding

04 dec 2020 13:39

Held!! Mooi man

04 dec 2020 14:29

wow. WOW. :roll:

04 dec 2020 20:04

Mooie collectie. Roadshow heb ik ook gehad, hele leuke kast.

04 dec 2020 20:08

Hoe gaaf is dat....

04 dec 2020 20:10

Jullie zien nog niet de helft van al het moois dat Tilt! in z'n man-cave heeft :lol:

04 dec 2020 21:22

Forum uitje? (Post Corona uiteraard). :mrgreen: :mrgreen:

Re: Data East Checkpoint flipperkast porsche flipperkast

28 jan 2021 18:20

MOD: Verkapte advertentie geveegd :arrow: Lees even de forum regeltjes door en stel jezelf eerst eens netjes voor :idea:

28 jan 2021 18:23

Op marktplaats zoekt iemand uit Diemen een checkpoint.

12 feb 2021 12:36

Geen Checkpoint maar één mijner favorieten...
Wordt aangeboden door een vriendje van mij dus ik ken de staat en die is heel goed te noemen. (wat niet wegneemt dat het hok morgen defect kan zijn, zoals elke flipper)
De markt is hot tegenwoordig, heel hot, daarom dat ik hem hier post (want ik heb er reeds eentje).

Afbeelding

En hier de link naar MP

28 mei 2021 10:41

Checkpoint bij Troostwijk :salut:

28 mei 2021 13:59

Die gaat ongetwijfeld weg voor 2x de waarde :wink:

28 mei 2021 14:09

Via via ken ik deze. Is een tijd geleden verkocht geweest voor 3.3k, denk niet dat het correcte wagentje erop staat en ik zie ook veel wear in de shooterlane (voor zover de foto's toelaten iets deftigs te zien).
Tempo is er wel een beetje uit qua prijsstijgingen.
Interesse begint weg te ebben, het weer wordt beter, mensen worden losgelaten, reisjes worden gepland, etc...
Zelf zou ik niet te gek bieden. Het blijft een rotkast om te flipperen, maar wel een mooie :mrgreen:

28 mei 2021 17:06

Heb niks met de checkpoint. En 3.3K zou ik er nooit voor geven. Maar ja, je hoeft er maar eentje te vinden die het er wel voor over heeft!

28 mei 2021 19:34

Tilt! schreef:Checkpoint bij Troostwijk :salut:

Met wat voor filter hebben ze die gefotografeerd :?: :shock:

Afbeelding Afbeelding

29 mei 2021 11:04

Geen.
Het is tegenwoordig bon ton om de flipperkasten uit te rusten met LED's. De meesten knappen daar echt van op want zo'n LED geeft een PAK meer licht dan een gloeilampje. Bij een flipperkast met LED's kan je ze ook gewoon in een donkere kamer spelen, eentje met gloeilampjes van vroeger niet echt, zeker niet als er al wat jaren op de teller stonden en de GI (General Illumination) fiches begonnen in te branden wegens de TE hoge belasting van teveel GI-lampjes. LED's trekken veel minder stroom.
De fout die je echter niet mag maken is cheap ass cool white LED's te gebruiken, want die geven zo'n blauw/roze schijn en durven "flikkeren". Als je deftige warm white LED's neemt heb je dat fenomeen niet :thumleft:

Op bovengenoemd exemplaar zitten ook de verkeerde flippers, otoh, zit er wel reeds een nieuwe kleurenDMD in, was vroeger monochroom oranje.

27 nov 2021 21:04

Deze in de US hebben we gemist ...

... én deze in NL (Fifties Store) ook :arrow:

Data East.png

:roll:

27 nov 2021 21:56

Wat een prijs, op flippermarkt stond er een tijdje terug nog een voor 2650 ofzo

27 nov 2021 23:47

No offence, maar Fifties Store is echt wel for the uninformed buyer.
Laatste tijd gaan ze rond de 3k. Meestal met alle gekende problemen van slechte speelvelden, foute mushroomcaps, beschadigde kabinetten, etc, etc...

23 maart 2022 9:00

Vooruitlopend op foto/s en mp advertentie kondig ik hier vast aan dat mijn i z g st verkerende Data East Jurassic Park kast te koop komt. Update binnenkort.

23 maart 2022 12:18

Beste wat je kan doen is ze idd online zwieren op MP ofzo. Geen prijs bij zetten, gewoon bieden vanaf 0 Euro. De markt regelt zichzelf.
Als hij zo mooi is als je zegt met LED's, topper, etc... kan je in today's market rond de 4k vangen normaal gezien.
Is hij echt super supermooi, dan kan je 'm beter in DE aanbieden, daar geven ze NOG meer geld, maar alleen voor de mooiste exemplaren.
GLWS! :thumleft:

23 maart 2022 16:16

De Checkpoint hier is eerder verkocht ... had al een afspraak staan met een koper, maar net een uurtje voordat de koper (die al onderweg was) een reactie "kan me niet schelen wat die kost, ik wil 'm" :shock:

EDIT: lees ik toch "Jurassic Park" :oops: ~ Off Topic ~

23 maart 2022 21:53

Tilt! schreef:Beste wat je kan doen is ze idd online zwieren op MP ofzo. Geen prijs bij zetten, gewoon bieden vanaf 0 Euro. De markt regelt zichzelf.
Als hij zo mooi is als je zegt met LED's, topper, etc... kan je in today's market rond de 4k vangen normaal gezien.
Is hij echt super supermooi, dan kan je 'm beter in DE aanbieden, daar geven ze NOG meer geld, maar alleen voor de mooiste exemplaren.
GLWS! :thumleft:

Geen leds, vind ik niet mooi. Verder compleet, alles doet ‘t, gereviseerd toen ik kocht eind 2016, topper erop. Amerikana (waar ik hem kocht) heeft eenzelfde in dezelfde staat staan voor €5500. Mijne staat op MP met vraagprijs €4500 en bieden vanaf €3850. We’ll see, hij staat me niet in de weg.
Plaats een reactie