Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
16 jan 2021 10:32
molen934 schreef:KEV-911 schreef:Heb je meer info, kleuren, interieur,..
Je moet ook rekening houden dat er wss een serieuze kost bij zou gekomen zijn qua restauratie

Heb je gelijk in, was wel de eerste met verzinkte carrosserie.
Kenteken 16-JM-34, minerva blauw en zwart half stof met krijtstreep inter.
Pon geleverd met alle boekjes.
Verkocht toen aan Pim Kisjes, deed wat met de Porsche Cup.
Heb hem later ook nog een keer op een beurs gezien, was enorm leuk om je auto daar te zien staan

Goedemorgen, ik kan mij deze auto nog heel goed herinneren, het was een beauty. Ik heb later nog contact gehad met een eigenaar, die de auto voorzien had van een verschrikkelijk lelijke set velgen en een 3.0L blok erin had gelepeld. Wij hebben de auto destijds bij u in Spaarndam gekocht als ik mij niet vergis? Ik ben eigenlijk voornemens om beide Minerva Blau Porsche’s van mijn vader weer te traceren, want ik was (en ben) nog steeds gek op beide auto’s. De andere Minerva Blau Porsche had kenteken KH-72-FX., waarmee mijn vader de Porsche Ferrari challenge reed in de standaard klasse.
16 jan 2021 11:08
Beste Michiel,
Leuk wat van je te horen ik was de man die de 16-JM-34 aan je vader verkocht.
En idd had hij ook de SC van Peter Lettinga die auto heb ik nog standaard gekend.
Kwam de 2.7 tegen in Tilburg en deze man had hem gekocht half uitgebrand.
Deze heeft hem weer opgebouwd maar er zat toen werkelijk niets meer origineel op
Hoe is het met vader Pim
Vr gr Hans Molenaar
16 jan 2021 20:49
Een 14 jaar oud topic voortzetten....
16 jan 2021 23:03
Waardevast topic.
16 jan 2021 23:19
Gaaf dit! Ik was vorig jaar bij Porsche meeting op Zandvoort met een maat. Die kwam daar ineens zijn 911 3.0 tegen die hij 20 jaar daarvoor verkocht had. Erg leuk.
16 jan 2021 23:25
912 schreef:Een 14 jaar oud topic voortzetten....

Bezit mn 993 ook al 16 jaar
17 jan 2021 10:47
Het is enorm leuk zo met elkaar in contact te komen, en door op mijn achternaam te zoeken kwam ik het bericht van Hans tegen. De zoektocht gaat nu niet alleen verder naar de KH-72-FX, de Minerva Blau 911 waarmee mijn vader racete, maar dus ook naar de Minerva Blau 16-JM-34, de eerste Porsche die mijn vader kocht.
17 jan 2021 10:52
molen934 schreef:Beste Michiel,
Leuk wat van je te horen ik was de man die de 16-JM-34 aan je vader verkocht.
En idd had hij ook de SC van Peter Lettinga die auto heb ik nog standaard gekend.
Kwam de 2.7 tegen in Tilburg en deze man had hem gekocht half uitgebrand.
Deze heeft hem weer opgebouwd maar er zat toen werkelijk niets meer origineel op
Hoe is het met vader Pim
Vr gr Hans Molenaar

Is hij doorgezakt of trok je net op...
17 jan 2021 11:15
Zeg Wil mn schoonmoeder zat achterin
Zien jullie Freddy Rijshouwer staan bij de meting ?, nog erg jong
18 jan 2021 1:08
Leuk oud draadje !
Mijne is vrijdag weer getaxeerd - heb m al 22 jaar en gaat niet meer weg !
19 jan 2021 9:25
he surprising result was that the 1984 -1986 915 transmission Carreras (Targa and Coupe) registered higher median prices than the G50 transmission variants. The “buying consensus was always to buy the G50 model instead of the 915 model.