22 jan 2021 9:03
22 jan 2021 9:38
22 jan 2021 10:40
ATanis schreef:MarcoB schreef:redriver schreef:Ik mis een beetje de lange termijn plannen van "onze regering".
Daar ben je denk ik niet de enige in. Waar verschillen volgens jou de standpunten van onze regering dan met die van Duitsland?
Dat is toch geen redenering. Het is niet erg als je fout zit, zolang iedereen maar fout zit. (quote van econoom Kees de Kort BNR)
22 jan 2021 10:45
22 jan 2021 10:47
22 jan 2021 10:52
22 jan 2021 10:53
22 jan 2021 10:58
22 jan 2021 11:05
ATanis schreef:En het enige geluid dat we horen is; onze maatregelen zijn goed, maar het volk houdt zich er niet aan.
22 jan 2021 11:06
w.w.doet. schreef:Allochtoniƫ is de naam.
22 jan 2021 11:36
22 jan 2021 11:36
Ronaldo schreef:Van wie vind je dan dat we dit horen?
Heb gisteren het (zo goed als) hele debat meegeluisterd, maar echt geen enkele keer een geluid gehoord in deze richting.
22 jan 2021 11:44
redriver schreef:Zit nog steeds te wachten op een wetenschapelijke onderbouwing voor de mondkapjesplicht en de avondklok. Dus cijfers die aantonen welke effecten deze maatregelen hebben. Ik heb (proffesioneel) geleerd te acteren op onderbouwde data en niet op gevoel of aannames. Iemand een linkje
22 jan 2021 11:52
redriver schreef:Zit nog steeds te wachten op een wetenschapelijke onderbouwing voor de mondkapjesplicht en de avondklok. Dus cijfers die aantonen welke effecten deze maatregelen hebben. Ik heb (proffesioneel) geleerd te acteren op onderbouwde data en niet op gevoel of aannames. Iemand een linkje
22 jan 2021 11:59
ATanis schreef:Ronaldo schreef:Van wie vind je dan dat we dit horen?
Heb gisteren het (zo goed als) hele debat meegeluisterd, maar echt geen enkele keer een geluid gehoord in deze richting.
De persconferenties, de argumentatie voor nieuwe maatregels.
Van Dissel heeft gezegd dat de reden dat de 1e golf verdween vanaf april, en dat nu de 2e golf maar zo langzaam afneemt komt doordat wij ons minder aan de maatregelen zijn gaan houden. Dat is toch absurd? Volgens epidemiologen komt dit door de weersinvloed, waardoor elke griepgolf in het voorjaar verdwijnt, en in de herfst weer oplaait.
22 jan 2021 12:02
ErikR schreef:redriver schreef:Zit nog steeds te wachten op een wetenschapelijke onderbouwing voor de mondkapjesplicht en de avondklok. Dus cijfers die aantonen welke effecten deze maatregelen hebben. Ik heb (proffesioneel) geleerd te acteren op onderbouwde data en niet op gevoel of aannames. Iemand een linkje
Jij hoeft alleen ook niet te acteren op data. Het staat je vrij om de data op te zoeken en te bestuderen.
Maar de overheid en experts acteren op de data en maken de regelgeving. Jij en ik volgen die op.
Het zou wat zijn als de overheid in dit soort situaties rekening moet houden met 17 miljoen thuisexperts.
Als het gaat om vaccinatie: Ja, uiteraard. Dat is mijn morele plicht tegenover de samenleving.
22 jan 2021 12:16
redriver schreef:Vraag me af hoeveel mensen er zijn die de informatie van "onze overheid" niet voor zoete koek aannemen ? Er lijkt maar 1 informatiestroom de juiste informatie te bevatten en dat is die van de overheid en de door de overheid gesubsidieerde instellingen. In de MSM ontbreekt een kritisch geluid. Overheidspropaganda, indoctrinatie en censuur , de massa lijkt het niet te zien. Toch voor allemaal een fijn weekend.
22 jan 2021 12:18
22 jan 2021 12:28
22 jan 2021 12:47
ATanis schreef:Ronaldo schreef:Van wie vind je dan dat we dit horen?
De persconferenties, de argumentatie voor nieuwe maatregels.
Van Dissel heeft gezegd dat de reden dat de 1e golf verdween vanaf april, en dat nu de 2e golf maar zo langzaam afneemt komt doordat wij ons minder aan de maatregelen zijn gaan houden. Dat is toch absurd? Volgens epidemiologen komt dit door de weersinvloed, waardoor elke griepgolf in het voorjaar verdwijnt, en in de herfst weer oplaait.
22 jan 2021 12:50
redriver schreef:Zit nog steeds te wachten op een wetenschapelijke onderbouwing voor de avondklok.
22 jan 2021 13:28
MarkS schreef:
22 jan 2021 13:29
Ronaldo schreef:redriver schreef:Zit nog steeds te wachten op een wetenschapelijke onderbouwing voor de avondklok.
Je moet af en toe schakelen tussen wetenschap en boeren verstand.![]()
Hoe minder contacten > hoe minder verspreiding van 't virus.
22 jan 2021 13:30
22 jan 2021 14:15
redriver schreef:Ronaldo schreef:redriver schreef:Zit nog steeds te wachten op een wetenschapelijke onderbouwing voor de avondklok.
Je moet af en toe schakelen tussen wetenschap en boeren verstand.![]()
Hoe minder contacten > hoe minder verspreiding van 't virus.
Ik MOET niks ........ Zit nog te wachten op dat linkje
"Het OMT (outbreak management team) ziet de avondklok als een manier om iedereen het gevoel te geven dat het belangrijk is om contact met anderen te vermijden" . Valt dit onder "gezond boeren verstand" of is dit management op basis van data ?