Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Het einde van ICE ...

03 feb 2021 10:47

Alleen als dat allebei Mugello is :drive: .

Re: Het einde van ICE ...

03 feb 2021 10:54

Olaf schreef:.... geen enkele batterij verslaat de emotie (of het drama) van zo’n V8 ;)

#petrolhead

V8 van Ferrari is net een hoogtoerige 4 cilinder, zet daar een V8 van de oude Ford GT ernaast dan verbleekt de Italiaan....mijn smaak dan.

Ik hou het bij een 6-cilinder boxer met SSI’s....als een betaalbare alternatief.
Laatst bijgewerkt door Dial_888 op 03 feb 2021 10:57, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Het einde van ICE ...

03 feb 2021 10:55

Cazzo Super Veloce schreef:Zeker, maar iedere dag in je 430 Scuderia naar je werk...


Hans Suwerink (Alpo) gaat iedere dag met zn Ferrari op pad :res:
“Zie je nooit met je GT3”, helaas hij heeft gelijk hij staat veel stil :oops:
Hoop op beter weer en weer een meeting met de forummers

Re: Het einde van ICE ...

03 feb 2021 11:18

Cazzo Super Veloce schreef:Zeker, maar iedere dag in je 430 Scuderia naar je werk...


Een Ferrari 360 Challenge Stradale goed genoeg als daily driver?



Overigens een van mijn favoriete channels op Youtube 8)

Re: Het einde van ICE ...

03 feb 2021 15:03

Totdat je er wat aan krijgt. Vriend van me heeft er een maar dan de normale met F1 flippers. Heeft een soort tussenbak. In die bak ging een tandwiel kapot en dat moest gemaakt worden. Los tandwiel was bijna 10 mille. Gelukkig konden ze in Zwitserland een bijna nieuwe vinden voor slechts 7 mille... :shock:

Complete onzinprijzen.

Re: Het einde van ICE ...

03 feb 2021 15:08

Dial_888 schreef:V8 van Ferrari is net een hoogtoerige 4 cilinder.
Dat is helemaal juist, al valt het met de laatste generatie wel wat beter mee.
Ik vond bijvoorbeeld de fameuze F40 klinken als een opgesoepte 1600cc met een open uitlaat.

Re: Het einde van ICE ...

03 feb 2021 15:22

giulia schreef:Totdat je er wat aan krijgt. Vriend van me heeft er een maar dan de normale met F1 flippers. Heeft een soort tussenbak. In die bak ging een tandwiel kapot en dat moest gemaakt worden. Los tandwiel was bijna 10 mille. Gelukkig konden ze in Zwitserland een bijna nieuwe vinden voor slechts 7 mille... :shock:

Complete onzinprijzen.

Laat je het toch namaken door een tandwielboer, die zijn er genoeg.
Zal nog niet goedkoop zijn, maar geen 7K.

Re: Het einde van ICE ...

03 feb 2021 15:39

Mijn gedachte ook...Maar er zijn er zat die niet zover doordenken en aangewezen op die belachelijke prijzen. Maar dat geldt voor meer merken uiteraard.

Re: Het einde van ICE ...

03 feb 2021 16:36

Ik ben blij te lezen met welke passie we allemaal spreken over V8'en, het al dan niet daily driven van je sportauto en het mogelijk reduceren van hoge kosten door slim te handelen. Het gaat in iedergeval over onze passie voor ICE :thumleft: Bofkonten zijn we ook 8)

Re: Het einde van ICE ...

03 feb 2021 18:11

giulia schreef:Totdat je er wat aan krijgt. Vriend van me heeft er een maar dan de normale met F1 flippers. Heeft een soort tussenbak. In die bak ging een tandwiel kapot en dat moest gemaakt worden. Los tandwiel was bijna 10 mille. Gelukkig konden ze in Zwitserland een bijna nieuwe vinden voor slechts 7 mille... :shock:

Complete onzinprijzen.


Je weet wat ze zeggen over een Ferrari :wink:
Je bent 2x blij, bij aankoop en bij verkoop :mrgreen:

Re: Het einde van ICE ...

03 feb 2021 21:02

Ik kijk op YouTube naar Number 27

Re: Het einde van ICE ...

03 feb 2021 21:16

Number 27 stapt redelijk onvoorbereid in de wereld van Ferrari (en Lotus). Een volhouder is het wel, onlangs nog een schade Lotus toegevoegd aan z'n wagenpark terwijl er nog wat uitdagingen met de F te overwinnen zijn.

Re: Het einde van ICE ...

04 feb 2021 1:42

ASW schreef:Ik ben blij te lezen met welke passie we allemaal spreken over V8'en, het al dan niet daily driven van je sportauto en het mogelijk reduceren van hoge kosten door slim te handelen.

Is wel een beetje mijn dagelijkse samenvatting. Een youngtimer (reduceren kosten) als daily driver met een V8 (2004 Audi S6 Avant). Met een dubbele uitlaat-met-een-knopje. Ik vind het prima.... :cheesy:
Plaats een reactie