04 feb 2021 15:36
Tilt! schreef:smartbart schreef:lelijk is een kwestie van smaak
Kan jij die foto bekijken en zeggen: "dit is nu de mooiste auto ooit, hier heb ik altijd al van gedroomd"?
Ik niet, maar goeie smaak is niet aan iedereen gegeven.
Eerder deze week zag ik een 992, vuilzakkengrijs, met zwarte accenten. Ik was direct aan het uittellen hoeveel mijn 3 zouden kunnen opbrengen en of dat genoeg was om zo een 992 te kopen. Dat heb ik NIET als ik de foto hierboven zie. Heb je dat wel, dan moet je dat gaan posten op een Teslaforum, maar niet iedereen de les komen spellen op een Porscheforum.
Het BLIJVEN verdedigen als mooi terwijl ze eerder al toegaven er in te zitten vanwege de $$, mja, dat werkt als een rode lap.
Sponsoring en belastingsverlaging zijn synoniemen. Moest de sponsoring er niet zijn, er reden 5 Tesla's rond in NL, alle 5 bereden door heerschappen met geitewollen sokken in sandalen.
De dag dat ik hier de zin "ja, 't is niet moeders mooiste, maar fiscaal aantrekkelijk, en eigenlijk rijdt het wel goed" lees, is de dag dat ik stop met fulmineren.
04 feb 2021 15:40
Cazzo Super Veloce schreef:Dat ga ik dan niet zeggen want ik lach me kapot om dat gefulmineer van jou.
Ook al zit er een kern van waarheid in
04 feb 2021 15:46
04 feb 2021 15:52
04 feb 2021 15:57
Devils son schreef:Je klinkt een beetje gefrustreerd. Gaat het wel goed met je?
04 feb 2021 15:59
04 feb 2021 16:02
Tilt! schreef: Maar kom, we zitten aan 100 pagina's. Slotje erop en dumpen die handel. Laat het ons over mooie auto's hebben.
Deze discussie gaat hier verder.
04 feb 2021 16:05
04 feb 2021 16:08
04 feb 2021 16:10
04 feb 2021 16:33
Tilt! schreef:1 kwartiertje "delete-rechten", that's all I need![]()
Ik zou dan ook de software aanpassen zodat het woordje "Tesla" automatisch aangepast wordt naar "Crafter"
04 feb 2021 19:24
04 feb 2021 20:23
Tilt! schreef:Devils son schreef:Je klinkt een beetje gefrustreerd. Gaat het wel goed met je?
Zoals reeds een paar keer eerder vermeld... Die truukjes maken misschien indruk op iemand die nieuw is op fora, maar een oldtimer zoals ik herken daar de "ik weet niet meer wat zeggen en dus ga ik de mentale gezondheid van x in vraag stellen, mezelf extra indekkend door te vragen of het wel goed gaat".
Geeuw
Maar kom, we zitten aan 100 pagina's. Slotje erop en dumpen die handel. Laat het ons over mooie auto's hebben.
Deze discussie gaat hier verder: https://www.teslaforum.nl/
"Even voorstellen" heeft 12 berichten
"Techniek en probleemoplossingen" heeft al 121 berichten, alleen al voor de lelijke eend M3 vanzelfsprekend![]()
![]()
Maar ja, wat moet je anders kopen met een luizige 65K?
05 feb 2021 1:19
Devils son schreef:Mijn persoonlijke mening: ik vind het een beetje kinderachtig. Prima als je de Model 3 niets vindt. Maar wat doe je dan iedere keer hier? Ga dan lekker jippie over auto's waar je wel wat mee hebt.
05 feb 2021 7:23