15 nov 2005 2:06
15 nov 2005 3:45
15 nov 2005 8:17
15 nov 2005 8:31
robbie965 schreef:donkervoort![]()
![]()
15 nov 2005 9:47
15 nov 2005 10:08
15 nov 2005 10:34
15 nov 2005 10:49
15 nov 2005 10:51
15 nov 2005 11:40
Jurgen schreef:Vergis je niet in het aantal fabrikanten, wereldwijd, die auto's testen/spiegelen aan de Ring...al dan niet openbaar...
15 nov 2005 11:45
15 nov 2005 13:29
15 nov 2005 13:37
15 nov 2005 13:56
EriC4C schreef:"Het is wel een heel mooi spelletje, dat nooit stoppende gevecht om de snelste tijd op de Ring, maar zoals het nu gaat is het niets minder dan een Cannonball Run: alles kan, alles mag. Wordt het niet eens tijd dat er minstens twee aparte klassementen worden gemaakt ..... Dat zou de rondetijd op de Nordschleife pas tot een echte maatstaf maken. Nu is het eigenlijk niet veel meer dan een PR-instrument voor kleine constructeurs."
Bron: Voorwoord door Ton Roks in autovisie 22 (27 oktober 2005).
Helemaal mee eens
Het record is bedoeld voor straatauto’s die aan alle eisen voldoen die de Duitse TÜV stelt. Er gelden strenge eisen ten aanzien van emissie-uitstoot en veiligheid en de auto moet zijn uitgerust met straatbanden en zijn voorzien zijn van een kenteken
15 nov 2005 14:34
Devils son schreef:Inderdaad, helemaal eens met Ton Roks. Als Porsche wil mikt het twee turbo's op een Carrera GT en blaast men binnen de 7 minuten rond de ring, terwijl men voldoet aan de eisen. En dan? Wat heeft men dan bewezen? Niemand die de auto zo kan kopen.
15 nov 2005 14:39
Jort schreef:Grappig dat je het noemt want op dit moment loopt er een project om met een geblazen CGT het record te verpulveren. De opgetuigde GT2 die hiervoor het record op zijn naam had staan was eigenlijk ook een racewagen met straatbanden en kenteken. Met deze recordpogingen heeft Porsche zelf welliswaar niets van doen, maar deze auto's staan net zover verwijderd van straatauto's als de genoemde Donkervoort.
15 nov 2005 15:09
michael schreef:Het record is bedoeld voor straatauto’s die aan alle eisen voldoen die de Duitse TÜV stelt. Er gelden strenge eisen ten aanzien van emissie-uitstoot en veiligheid en de auto moet zijn uitgerust met straatbanden en zijn voorzien zijn van een kenteken
Niet alles mag en kan.
15 nov 2005 15:25
15 nov 2005 15:51
15 nov 2005 16:21
Jeroen914 schreef:wat is er zoveel anders aan de achterspoiler van de Donkervoort t.o.v. bv. de achterspoiler van een GT3RS, een GT2 of de "surfplank" die uit de achtersteven van de CGT omhoog komt zetten???
15 nov 2005 16:40
15 nov 2005 17:20
De beste man verongelukte een dag later
15 nov 2005 20:16
15 nov 2005 20:22
John4S schreef:Jeroen914 schreef:wat is er zoveel anders aan de achterspoiler van de Donkervoort t.o.v. bv. de achterspoiler van een GT3RS, een GT2 of de "surfplank" die uit de achtersteven van de CGT omhoog komt zetten???
Ik denk twee paar t....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Donkervoort is een smallere..........errug heh.
15 nov 2005 22:22