Goeiemorgen mannen,
Ik ben er weer. Vanuit het niets kwam daar toch ineens Corona voorbij. De eerste twee dagen leek het allemaal mee te vallen en daarna ging het ineens erg slecht. Ik ben heel ziek geweest.
Iets wat ik met een BMI van 23, een goede conditie en weerstand (al 15 jaar niet ziek geweest) niet van mezelf verwacht had.
Nu moet ik eerst de 6 kg die ik kwijt ben er weer aan zien te krijgen. Ik blijf nog anderhalve week thuis om weer een beetje op krachten te komen.
Het is een heel naar virus.
Alles wordt nu weer een beetje in perspectief geplaatst. Hoe belangrijk het is om toch veel te genieten van de dingen om je heen, gezin, vrienden, hobby's lekker eten en drinken etc.
Nu zit ik hier te tikken, maar als het nog wat slechter was geweest kan het dus zomaar klaar zijn....
Als het goed is worden aanstaande zaterdag de white wall banden op mijn motor gezet en daarna zal ik hem thuis laten afleveren. Dat zal alvast een mooie opsteker zijn.
Ik mag nu wel ongegeneerd allerlei lekkere dingen gaan eten (begin weer een beetje eetlust te krijgen), "elk nadeel hep zijn voordeel"
Er is ook nog wat spiermassa tussen de lakens blijven liggen. Als mijn energie toeneemt is het goed om de halterbank en het squat rack weer eens neer te zetten.
Werk ze allemaal!