Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
06 mei 2021 16:11
Ja ik ook, alleen als nummer 4 op de reservelijst
07 mei 2021 21:41
Zou zo kunnen dat er meerdere afmeldingen komen

. Al acht ik de kans klein! Iedereen verlangt volgens mij weer naar een gezamenlijke rit

.
08 mei 2021 13:58
Idd,het is zelfs zo erg dat als ze regen voorspellen dan wij gewoon aan de start verschijnen
08 mei 2021 23:04
Dat is inderdaad wel heel bijzonder.
Is de cabriokap wel waterdicht? Ik zou dat eerst wel testen

.
10 mei 2021 7:09
Natuurlijk want het is een nieuwe kap,en ook nog eens door mezelf geplaatst

.
Meerdere malen getest door hem te wassen,want dan is het wel handig dat er een dak opzit.
14 mei 2021 19:34

Vanmiddag de route gereden. Vanwege wegwerkzaamheden zullen er enkele kleine aanpassingen in de route gedaan moeten worden. Een stuk nieuw wegdek waar de berm zeker 20 cm lager ligt, uitwijken is hier niet mogelijk

.
Een fraaie route door Noordoost Twente! Stukken van Twente in de route

die voor mij nog totaal onbekend waren. Veel smalle weggetjes, glooiend door het Twentse landschap en enkele kleine dorpjes.
Op de lunch locatie kan helaas niet op de speciale plek geparkeerd worden, wat in april 2020 afgesproken was, vanwege bouwwerkzaamheden.
Het recept van de heerlijke Arretjes Cake is inmiddels weer opgezocht!
Alle deelnemers ontvangen uiterlijk 18 mei de route als GPX en KML bestand.
Mochten er deelnemers verhinderd zijn dan graag afmelden 
. Mag in deze topic maar ook via PB

.
15 mei 2021 14:52
We hebben er zin in!
15 mei 2021 21:23
Als ik het goed heb is het jullie eerste keer dat jullie deelnemen toch?
Wij hebben er ook enorm veel zin aan. Hopelijk is het mooi weer!
16 mei 2021 14:22
Tot op heden maar weinig afmeldingen, is in het verleden wel eens anders geweest. Blijkbaar kijkt iedereen ernaar uit

.
Mocht je verhinderd zijn dan ontvang ik graag een bericht, mag in deze topic of in een PB. Afmelden graag voor 22 mei 11:00 uur.
Ik zou het betreurenswaardig

vinden voor equipes op de reservelijst wanneer een equipe zich niet af zou melden en hierdoor deelnemer(s) op de reservelijst niet kunnen deelnemen.
Mocht een equipe 23 mei niet verschijnen dan plaats de secretaris deze voor de volgende 4 deelnames op de zwarte lijst
16 mei 2021 17:29
Heran schreef:Tot op heden maar weinig afmeldingen, is in het verleden wel eens anders geweest. Blijkbaar kijkt iedereen ernaar uit

.
Mocht je verhinderd zijn dan ontvang ik graag een bericht, mag in deze topic of in een PB. Afmelden graag voor 22 mei 11:00 uur.
Ik zou het betreurenswaardig

vinden voor equipes op de reservelijst wanneer een equipe zich niet af zou melden en hierdoor deelnemer(s) op de reservelijst niet kunnen deelnemen.
Mocht een equipe 23 mei niet verschijnen dan plaats de secretaris deze voor de volgende 4 deelnames op de zwarte lijst 
Mag "de zwarte lijst" nog wel gebruikt worden in het kader van BLM

?
16 mei 2021 17:33
BLM
Black List Matters
16 mei 2021 22:12
Voor de Arretjesrit 2020 had ik tot mijn verrassing voor de eerste keer een plekje bemachtigd, maar helaas ging deze door Corona niet door. Voor de editie van 2021 heb ik de aankondiging veel te laat gezien, dus kansloos voor deelname, spijtig!
Desalniettemin wens ik alle gelukkigen een plezierige tocht met hopelijk mooi weer!
17 mei 2021 21:28
Super veel zin in wij overnachten de 22ste in Borculo speciaal voor de rit zo fijn dat we groen licht hebben tot zondag!
18 mei 2021 6:40
Wij gaan, hoe spijtig ook, ons afmelden voor deze top rit. We hebben besloten om met de kids met Pinksteren de camper te pakken. Voor iedereen die gaat, have fun en wij verheugen ons op de foto’s.
Grtzzz Goran
18 mei 2021 18:38
Je moet keuzes maken Goran.

geen vervelende keuzes in ieder geval. Fijn om te lezen dat jij dit een 'top rit' noemt
Dank je voor het netjes afmelden.
Veel plezier met de familie in het Pinksterweekend.
Naast de afmelding van Goran zijn er nog 2 afmeldingen binnen gekomen vandaag. Dit houdt in dat de volgende deelnemers van de reservelijst doorschuiven naar de deelnemerslijst.
- Boxster1962 -> 987 (2 personen)
- vaudi -> 996 C2 ( 2 personen)
- Dial_888 -> 911 3.2 (2 personen)
Voor het aanpassen van de deelnemerslijst (#1) ben ik afhankelijk van een moderator.
18 mei 2021 18:50
Was een moeilijke keuze Herbert. De kinderen hebben gewonnen. Ik zal dit jaar ook iets leuks organiseren. Wel gaat mijn voorkeur uit naar alleen maar klassiekers. Gelukkig hoort die van jou erbij.
Veel plezier nogmaals voor iedereen en ik hoop op mooi weer voor jullie.
18 mei 2021 19:29
Had nou net die mooie SC van jullie willen bekijken.
Maar als je dit jaar toch nog iets leuks gaat organiseren gaan we dat in de gaten houden
18 mei 2021 19:56
Alle deelnemers hebben zojuist via een persoonlijk bericht informatie/route ontvangen.
Leuk dat Goran iets gaat organiseren

Wij zijn van de partij
18 mei 2021 20:25
Heran schreef:Alle deelnemers hebben zojuist via een persoonlijk bericht informatie/route ontvangen.

Wij zijn van de partij

Check!
We hebben er zin aan en rijden zolang het droog is natuurlijk open! Tot zondag allemaal!
18 mei 2021 21:38
Deelnemerslijst aangepast in openingspost
18 mei 2021 21:40
Fijn dat wij mee mogen doen. Iedereen tot zondag. Groet Sonja en Bert met Boxster 987.
18 mei 2021 21:44
Heran schreef:Alle deelnemers hebben zojuist via een persoonlijk bericht informatie/route ontvangen.

Wij zijn van de partij

Dank Heran en leuk om de forumleden te ontmoeten.
Bas en Piet
19 mei 2021 20:01
Herbert, zoals ik aangaf haal mij van de lijst zodat anderen ook aan de beurt komen.
Ik zal jullie hoogstwaarschijnlijk uitzwaaien en onderweg een stukje filmen.
19 mei 2021 21:52
Dank je Wil voor het netjes afmelden

.
Kan Renetrzes met zijn 997 4S meerijden.
20 mei 2021 0:11
Hi je mag mij van de reservelijst halen. Iedereen fijne rit zondag gr