Het feest is tot in de kleine uurtjes doorgegaan.
Zit nu beneden aan een kopje koffie.
De beer pong tafel staat nog, keurig langs de bank, de vloer daarom heen licht plakkerig maar verder kan ik zien dat ze, lam als ze waren, alle oppervlakken in de hele kamer en keuken hebben schoongemaakt.
De lege flessen, best veel, staan symmetrisch in het gelid op het aanrecht opgesteld (ik weet niet wie van het groepje er een soort "Sheldon", je weet wel, uit "The big bang theory" is).
Zo mag je bij mij een feestje komen houden!

Niet vergeten het mijn zoon in de Heren 1 groeps App te laten melden dat ik vind dat ze het keurig achter gelaten hebben.
Ze gaan in de zomer met 16 man een weekje naar de villa/het kasteeltje in Frankrijk van een opa van één van die gasten (prachtige plek, zwembad erbij etc.).
Ik weet nu al dat de goede man zich totaal geen zorgen hoeft te maken hoe het huis wordt achter gelaten.
Ze hebben het geluk dat er meer opa's zijn die op allerlei plekken mooie tweede huizen hebben waar ze regelmatig met een groepje heen gaan.
Verder wil ik straks even bellen met Porsche Centrum Rotterdam. Volgens de site staat hij er nog niet maar misschien hebben ze een Taycan Cross Turismo staan.
Alleen kijken uiteraard...