Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
05 sep 2021 17:14
Absoluut. Wat een succes. Echt een topprestatie van de organisatie. Pet diep af.
05 sep 2021 19:12
molen934 schreef:Gelukkig dat er nog kaarten over waren voor de Koninkl. familie

Ik denk dat ze iemand kennen die er mee te maken heeft…
05 sep 2021 19:56
Geweldige overwinning en strak georganiseerd, jammer dat een commentator die al decennialang autosport”journalist” claimt te zijn maar wat kletst over wat een dry-sump nou precies is…
05 sep 2021 21:08
echt zo vermoeiend dat ik af en toe het geluid maar heel zacht zette
05 sep 2021 21:14
Ja dan hoor ik liever die Robert Doornbosch en Tom Coronel. Mooi overigens die emotie bij Coronel.
05 sep 2021 21:38
Ik dacht vanmiddag onderweg in NL even lekker via Ziggo te kijken; continue was de site overbelast en heb totaal (niet overdreven) van het eerste half uur maar 30seconden kunnen kijken

. Zit nu thuis de herhaling te kijken
05 sep 2021 22:04
Wat een mooi evenement is dit geworden. De organisatie en sfeer was top. En natuurlijk: de kers op de taart: de overwinning van Max. Echt een toppertje. En ook fijn dat Hamilton nu wel de sportievere kant van zichzelf liet zien waardoor het podium ook een feestje werd.
06 sep 2021 10:00
Goede tactiek van RB, jammer van Per die maar negende werd. Weet Bot al dat zijn contract niet verlengd wordt?

En natuurlijk Ric, de dutch lion
06 sep 2021 11:20
Was tactisch een mooie race. Weer puntjes voor Max

Mooi dat zoveel mensen kunnen genieten van top autosport en zo weinig mensen daarover klagen
06 sep 2021 11:23
bjft schreef:Ja natuurlijk heeft Verstappen de race gewonnen. Maar de organisatie heeft volgens mij ook heel veel gewonnen. Diep respect!
Heeft Jantje (en alle mensen achter de schermen) toch maar mooi voor elkaar
06 sep 2021 11:48
Brulaap schreef:Ik dacht vanmiddag onderweg in NL even lekker via Ziggo te kijken; continue was de site overbelast en heb totaal (niet overdreven) van het eerste half uur maar 30seconden kunnen kijken

Vreemd, heb het eerste deel (incl voobeschouwing) gewoon op de ipad gekeken via Ziggo.
06 sep 2021 12:27
Ziggo via de app en via de TV geen centje pijn. Afgelopen jaren hebben ze hun bandbreedtes wel goed voor elkaar.
06 sep 2021 13:01
Het verbaasde me al dat je m nergens zag.
06 sep 2021 13:23
horn schreef:Brulaap schreef:Ik dacht vanmiddag onderweg in NL even lekker via Ziggo te kijken; continue was de site overbelast en heb totaal (niet overdreven) van het eerste half uur maar 30seconden kunnen kijken

Vreemd, heb het eerste deel (incl voobeschouwing) gewoon op de ipad gekeken via Ziggo.

Idd vreemd

. Als ik het vooraf had geweten was ik thuis gebleven. Zo'n herhaling is leuk, maar je weet al wie er gewonnen heeft
06 sep 2021 13:32
Met al die digitale manipuaties van tegenwoordig kan het toch opeens anders zijn.......
06 sep 2021 14:01
Russell naar Merc, De Vries naar Williams?
06 sep 2021 14:09
Dat eerste wel. Dat tweede zou gaaf zijn, maar ik denk het niet. Denk Albon.
06 sep 2021 14:14
Brulaap schreef:Zo'n herhaling is leuk, maar je weet al wie er gewonnen heeft

Irritant idd. Had ik bij Max’ eerste winst in Spanje. Moest hockeyen dus kon het niet live zien. Tegen iedereen gezegd dat hij zijn bek moest houden. Telefoon en pop-ups uit, autoradio uit, prima gelukt. Op weg maar huis, vooraf gezin geïnstrueerd dat ze niks moesten zeggen. Sta met de voordeur in mijn hand, roept de buurman over de heg (heg is 2m hoog maar hij hoorde mijn auto aankomen en hoorde me het pad oplopen) “gaaf voor Max, zijn eerste overwinning!” ….
06 sep 2021 14:28
Hoe is het met de buurman afgelopen?
06 sep 2021 14:59
Die ligt nog in de tuin...
06 sep 2021 15:29
horn schreef:Dat eerste wel. Dat tweede zou gaaf zijn, maar ik denk het niet. Denk Albon.
Daar gaat ome Toto voor liggen. Die gaat het nooit toestaan dat een RB rijder naar een team gaat wat met Mercedes motoren rijdt.
Ik denk dat Russel ook niet naar Merc gaat. Dat wordt Hamilton te heet onder de raceschoenen en die wil perse de 8e wereldtitel binnenslepen. Het zou me niet verbazen als de Vries daar toch het zitje van Bottas gaat innemen. Ze hebben veel in Nyck geïnvesteerd en het is een toch al ervaren, welbespraakte en technisch zeer goed onderlegde coureur. Past prima in het Mercedes beeld en daar kunnen ze (denk ik) een echte kampioen mee kweken die nog even 1 of 2 jaar naast Hamilton mag figureren om ervaring op te doen.
06 sep 2021 16:25
Dat zou geweldig zijn (de Vries als 2e rijder bij Mercedes), maar zie dat niet gebeuren.
Alhoewel de Vries was wel erg terughoudend over wie zijn favoriet was, Lewis of Max....
Wilde daar geen antwoord op geven....
Maar goed, we gaan het zien, spannend.