Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
22 okt 2021 9:22
Denk dat CSZ waterkoelers bedoeld
22 okt 2021 10:15
Marcel schreef:idd en dan na de zeperd van psv zeggen dat ze prima gespeeld hebben…..tis wat…die man is van de wereld los
"Duitsers maken geen grappen..."
24 okt 2021 16:33
OK 16.45 AJAX-PSV ben benieuwd wat het gaat worden
24 okt 2021 18:42
Cazzo Super Veloce schreef:Boeie, nog maar 1 puntje verschil, en de eerste prijs is in Eindhoven

tja, zo plaats je niet voor CL verlies je thuis met 4-0 van Feijenoord, uit 2-1 van W2, kom je met een broek vol weg bij PEC in de laatste 5 min, verlies je van Monaco en sta je armoedig op de 3e plek en moet je maar hopen op overwinteren, en vandaag lesje effectief van Ajax en ga je kopje onder met 5-0 in een 6 punten wedstrijd, en heb je een mager doellsaldo van +5, en lever je vandaag 10 doelpunten in op Ajax die met +30 staan en 4 punten voor, en je moet de rest van seizoen nog met Schmidt verder.
Maaaaar je hebt wel de JC schaal gewonnen
24 okt 2021 19:27
Seizoen is nog vroeg, kan alles nog gebeuren.
Maar dit was wel een lekkere overwinning, ik vond PSV zeker in het begin met drie kansen dreigend, met een paar goede reddingen van Pasveer. Zelfs na de 1-0 bleef het spannend.
Met de 2-0 was het wel gedaan denk ik.
24 okt 2021 20:01
Nix gezien. Schoonmoeder is jarig en ik ga nog liever naar haar verjaardag dan dat ik naar ajax kijk.
24 okt 2021 20:03
alvin01 schreef:Seizoen is nog vroeg, kan alles nog gebeuren.
Maar dit was wel een lekkere overwinning, ik vond PSV zeker in het begin met drie kansen dreigend, met een paar goede reddingen van Pasveer. Zelfs na de 1-0 bleef het spannend.
Met de 2-0 was het wel gedaan denk ik.
Ik vond Ajax erg matig en pas bij de 3-0 dacht ik in de tas. PSV had na 10 minuten gewoon op 0-2 kunnen staan
24 okt 2021 20:09
Cazzo Super Veloce schreef:Nix gezien. Schoonmoeder is jarig
Allemaal smoesjes, wat een voetballes kregen de Brabanders
Natuurlijk doet dat zeer, de competitie duurt nog lang
24 okt 2021 20:19
Geen smoesje, ik zit er nog steeds
24 okt 2021 20:34
Slaap je wel vannacht Paul, niet zwetend wakker worden hoor
Ten Hag Ten Hag
24 okt 2021 20:41
No worries Hans, slaap uitstekend
25 okt 2021 3:02
Cazzo Super Veloce schreef:Nix gezien. Schoonmoeder is jarig en ik ga nog liever naar haar verjaardag dan dat ik naar ajax kijk.

begrijpelijk want op de 1e 10 min na was PSV niet te zien of niet om aan te gluren, waarschijnlijk de JC Schaal wedstrijd toevallig wel gezien want toen had je mond vol en moest ten hag al ruimen…. jaja
25 okt 2021 9:51
Ben benieuwd of die Duitse clown nog steeds Go Ahead Eagles de beste tegenstander vindt waar PSV tegen gespeeld heeft in de Eredivisie. PSV begon sterk maar dat zakte wel snel af. Vond Ajax niet sprankelend, maar het leek wel of PSV het 2e elftal had gestuurd.
25 okt 2021 10:26
Kom er maar in met de excuses
25 okt 2021 13:27
Marcel schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Nix gezien. Schoonmoeder is jarig en ik ga nog liever naar haar verjaardag dan dat ik naar ajax kijk.

begrijpelijk want op de 1e 10 min na was PSV niet te zien of niet om aan te gluren, waarschijnlijk de JC Schaal wedstrijd toevallig wel gezien want toen had je mond vol en moest ten hag al ruimen…. jaja
Nee ook niet gezien, ik kan niet langer dan 10 minuten voetbal kijken zonder in slaap te vallen of me rot te ergeren aan dat wijvengedrag.
25 okt 2021 14:58
horn schreef:Ben benieuwd of die Duitse clown nog steeds Go Ahead Eagles de beste tegenstander vindt waar PSV tegen gespeeld heeft in de Eredivisie.
Ik denk van wel. GAE heeft niet voor niets gewonnen bij Vitesse uit.

Volgend jaar gewoon champions league in Deventer (en wakker worden uit een droom

)
25 okt 2021 15:27
Go Ahead heeft een heel goede trainer v. Wonderen, die zie ik nog wel stappen maken.
25 okt 2021 17:56
kwam deze tegen, te leuk om niet te posten
Je zou maar PSV-fan zijn.. jaren lang huilen voor een 2e CL-ticket. Krijgt Nederland een 2e CL-ticket, worden ze 3e...
25 okt 2021 17:58
Cazzo Super Veloce schreef:Marcel schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Nix gezien. Schoonmoeder is jarig en ik ga nog liever naar haar verjaardag dan dat ik naar ajax kijk.

Nee ook niet gezien, ik kan niet langer dan 10 minuten voetbal kijken zonder in slaap te vallen of me rot te ergeren aan dat wijvengedrag.
ja ja, die een paar weken geleden nog schreef
Alvast goed begonnen dat voetbalseizoen 21/22.
Wel heel stil uit 020
26 okt 2021 19:43
Tjeempie...je hebt wel een heel armoedig leven als je op een autoforum alleen maar reageert op posts over voetbal, het meest aanstellerige spelletje wat er is.
26 okt 2021 19:44
oude kern. Marcel heeft in het verleden zoveel gereageerd dat hij net als 90% van de harde-kern-uit-de-begintijd inmiddels wel zo'n beetje uitgereageerd is...
26 okt 2021 20:04
+1
26 okt 2021 20:46
Uitgerangeerd?
26 okt 2021 21:18
Da's PSV.
Ik schreef 'uitgereageerd'.
26 okt 2021 21:59
PSV schijnt nog te onderhandelen over een verlenging van deze clown.
Zoals al eerder door mij opgemerkt, doe het zo lang als mogelijk, dan komt de 4e ster snel in zicht.