Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
19 nov 2021 17:49
En heeft ook echt wel gevolgen voor de betrouwbaarheid.
Kan goed aflopen, maar kan ook maar zijn dat in 1 vd 3 races de motor ermee ophoudt.
19 nov 2021 18:24
Maar inderdaad bijzonder dat ze gewoon mogen wisselen om zo de racemotor te besparen. Een wissel = een wissel. Ook al gaat het om een oud blok…
20 nov 2021 12:58
het zal mij benieuwen of de achtervleugel wel zo legaal is, anders is er echt wat anders aan de hand.
zal niet alleen aan de motor liggen.
misschien is het niks en heeft Mercedes gewoon goed hun huiswerk gedaan.
gaan het zien in de Kwalificatie.
20 nov 2021 17:15
Hamilton dik 1e. Ik blijf me verbazen dat sinds vorige week er opeens zo veel verschil zit tussen Bottas en Hamilton.
20 nov 2021 17:57
geel 3e sector, altijd maar weer dat geluk
20 nov 2021 18:24
MY00 schreef:Hamilton dik 1e. Ik blijf me verbazen dat sinds vorige week er opeens zo veel verschil zit tussen Bottas en Hamilton.
Wat dacht je van perez en Verstappen
20 nov 2021 21:30
Verstappen, die ook nog eens een straf boven het hoofd hangt.
Verstappen moet zich zondag om 11.00 uur, vier uur voor de race, melden bij de wedstrijdleiding. In het laatste deel van de kwalificatie zou Verstappen niet genoeg van zijn gas af zijn gegaan bij een gele waarschuwingsvlag. Die werd getoond omdat Pierre Gasly langzaam over het rechte stuk reed met een lekke band.
De wedstrijdleiding kan Verstappen daarvoor bestraffen. Of hij daadwerkelijk van de tweede plek start, is nog onzeker. Overigens moeten ook Carlos Sainz en Valtteri Bottas zich om dezelfde reden melden bij de stewards.
Stom
21 nov 2021 14:35
Die hele F1 helpt zichzelf om zeep met al het gedoe om de races heen.
Nu weer een gridstraf voor Verstappen en Bottas. Maar de een 5, de ander 3 plekken. Misschien is het allemaal volgens de regeltjes, maar bij mij wekt t de indruk van vriendjespolitiek. Toto hoeft z'n achterste niet te wassen, dat heeft iemand alweer voor m gedaan...
21 nov 2021 14:38
+1
Gaat echt nergens meer over. Te veel regels. F1 moet gaan om zo hard mogelijk rijden en verder geen gel@l. Wat een shitzooi.
En ja dat vind ik ook als het Hamilton overkomt.
21 nov 2021 14:39
gridstraf 5 plekken.
ben benieuwd hoe het gaat vanmiddag
21 nov 2021 14:46
Ik vrees dat Hamilton te snel is vandaag. Misschien kan Max de schade beperken door alsnog naar de tweede plek te rijden.
Daarna hopen dat het de komende twee races beter gaat.
Het blijft wel spannend zo…
21 nov 2021 15:25
Ik denk dat zijn enige hoop een gevoelige IMS Lager is bij HAM
21 nov 2021 17:53
Netjes hoor. Goed om Alonso daar te zien staan.
21 nov 2021 18:43
Mooie race, in achterveld mooie battles! Alonso mooi om te zien.
Op podium 2 wereldkampioenen en 1 leider in kampioenschap
Hou mijn hart vast voor de komende 2 races. Moet een mirakel gebeuren wil Max 1 van deze races nog winnen.
21 nov 2021 19:34
Nee gaat niet meer gebeuren voor Max.
Mercedes heeft gewoon het toch weer voor elkaar in deze fase, helaas.
21 nov 2021 19:54
Targa Floriaan schreef:Die hele F1 helpt zichzelf om zeep met al het gedoe om de races heen.
+1.
Ik heb voor mijzelf een redelijke oplossing gevonden; ik schakel net voordat de race begint de TV in en zodra de finish is geweest uit.
Wordt niet goed van al die verdachtmakingen naar elkaar
22 nov 2021 9:22
Psychologische oorlogsvoering
Die gridstraffen zijn imho terecht. Enkele en dubbele gele vlag negeren is direct veiligheidsregels negeren. Tja, en dat weet je dat de sjors bent. En een straf krijgt. Ik heb veel meer moeite met al die straffen die imho race incidenten zijn.
22 nov 2021 9:59
alvin01 schreef:Nee gaat niet meer gebeuren voor Max.
Mercedes heeft gewoon het toch weer voor elkaar in deze fase, helaas.

Vrees het ook. Hij was zo cool en zelfverzekerd die HAM, net of hij weet dat het wel goed zit. Wat een verschil met halfverwege het seizoen, dan kan hij zo gestrest en kortaf zijn in interviews.
Misschien pushen ze de motor toch te veel en blazen ze er eentje op. Of Perez doet een schumachtertje, en knikkert'm van de baan
22 nov 2021 10:12
horn schreef:Psychologische oorlogsvoering
Die gridstraffen zijn imho terecht. Enkele en dubbele gele vlag negeren is direct veiligheidsregels negeren. Tja, en dat weet je dat de sjors bent. En een straf krijgt. Ik heb veel meer moeite met al die straffen die imho race incidenten zijn.
De gridstraf van Max is terecht. Dat het een beetje vreemd is dat 1 Marshall met de vlag zwaait en de rest vond dat de gele vlag situatie opgeheven kon worden is natuurlijk jammer. Maar de vlag was er.
Verder denk ik niet dat Max er veel last van heeft gehad of dat de uitslag mbt 1 en 2 anders was geweest.
22 nov 2021 10:48
Door zijn nieuwe motor zit Hamilton inderdaad in een goede positie om aan te vallen voor het WK, maar je zag gisteren al dat zijn PU niet meer zo sterk is als vorige week. Qua absolute topsnelheid ontliepen Lewis en Max elkaar helemaal niet zo veel (3,5km/u):

Daarnaast hebben we afgelopen seizoen al meerdere keren verrassingen gezien. De snelste auto heeft niet altijd gewonnen. En we weten allemaal, er hoeft maar iets te gebeuren, en de kansen worden gekeerd. Een foutje in de pits, een overenthousiaste achterblijver (Mazepin) die niet op tijd aan de kant gaat, gedoe bij de eerste bocht na de start, gridstraffen, corona, etc. Het kan allemaal gebeuren.
Kijk je naar het seizoen als geheel, dan hebben beide coureurs nog altijd een kans.
22 nov 2021 11:17
Polydeukes schreef:Door zijn nieuwe motor zit Hamilton inderdaad in een goede positie om aan te vallen voor het WK, maar je zag gisteren al dat zijn PU niet meer zo sterk is als vorige week. Qua absolute topsnelheid ontliepen Lewis en Max elkaar helemaal niet zo veel (3,5km/u
Hij reed ook niet met dezelfde PU als in Brazilië
22 nov 2021 12:25
Brulaap schreef:Targa Floriaan schreef:Die hele F1 helpt zichzelf om zeep met al het gedoe om de races heen.
+1.
Ik heb voor mijzelf een redelijke oplossing gevonden; ik schakel net voordat de race begint de TV in en zodra de finish is geweest uit.
Wordt niet goed van al die verdachtmakingen naar elkaar

Doe dit ook, met name vooraf dat pit report, steeds de microfoon onder hun snuit te duwen
22 nov 2021 14:59
Hij reed ook niet met dezelfde PU als in Brazilië

Nee, die snelle PU van Brazilië krijgt Hamilton in SA pas weer.
Maar ik sluit niet uit dat Honda en Red Bull nog met een alles-of-niets offensief komen: een blok heel ver opendraaien. Dan is er een kans dat je een blok afschrijft en alles voor niets is geweest, maar dan heb je het in elk geval geprobeerd. Tot nu toe is het steeds niet nodig geweest en werd Mercedes gedwongen uit zijn comfortzone te komen en rigide maatregelen te nemen (Bottas op een riskante 1-stopsstrategie was ook onnatuurlijk voor Mercedes). Ik denk dat RB nog een troefkaart heeft. (Ik hoop het ook). Kan bijvoorbeeld nog in de laatste race.
22 nov 2021 15:24
Waarom denk je dat Verstappen zo relaxed is?
22 nov 2021 18:47
Omdat zijn gebit in orde is

?
Ik hoop dat gelijk hebt, RS-R. Maar dan nog…. Zelfs als Max ook een raketmotor heeft voor de laatste races dan moet alles ook maar goed gaan… zie Bottas gisteren bijvoorbeeld.
Spannend, spannend…