Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
25 maart 2022 18:48
renetrzes schreef:weet iemand hoe je tussen de verschillende beeldschermen op Viaplay kan switchen. Vorige week gaven ze dat wel aan maar zie nog niet zo snel hoe dat werkt.
Gewoon helemaal onderin. Dan zie je vanzelf verschillende opties horizontaal in het scherm. De andere schermen hebben wel vertraging viel mij op zondag.
25 maart 2022 23:24
Hesgoal.com.
Kost niets, alleen niet met Safari, wel met Google chroom.
En dan kijk je naar Sky sports, wel met Engels commentaar.
26 maart 2022 9:59
Gaat lekker met de nieuwe wedstrijdleiders
https://nl.motorsport.com/f1/news/waaro ... n/9307451/Indien men echt aangeeft dat bij de witte lijnen de baan ophoud. En wat als iemand, zoals Hamilton vorig jaar deed, de hele wedstrijd snelheid winst behaald door buiten de lijnen te rijden maar op dat moment niemand inhaalt. Dit was vorig jaar ook al een discussie, maar het zal nu helemaal een discussie achteraf worden. Men kan natuurlijk goed laten zien dat iemand hier voordeel van heeft gehad.
26 maart 2022 10:13
Gewoon weer grind naast de baan leggen. Kost het je meer dan 5 seconden wanneer je buiten de witte lijntjes rijdt
26 maart 2022 13:00
Helemaal mee eens.
26 maart 2022 19:04
Mel en Nel hebben alweer een blik superlatieven opengetrokken
26 maart 2022 19:28
WHAAAAHAAHAAAAA, Ham eruit, 0,6 achter Rus
26 maart 2022 19:30
Die blik van Toto! Priceless
26 maart 2022 19:50
No Lewis, no!!
26 maart 2022 22:31
Wat een klapper voor Schumacher zeg ben benieuwd of hij morgen meedoet.
27 maart 2022 20:44
wat een slechte verbinding met viaplay, dit was echt erg.
maar tjonge, wat een gevecht
27 maart 2022 21:01
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha………milton
27 maart 2022 21:13
Had Viaplay met geluid van Olav. Prima zo
27 maart 2022 21:52
Erg mooie race! Wat later aangehaakt omdat nichtje van 5 jr was wezen logeren. Heb de race aangezet om 19:30 uur zonder het resultaat te weten.
28 maart 2022 0:06
De race elders gezien op viaplay. Wat een waardeloos commentaar. Die valkenburg weet niet eens dat er na een safetycar de eerste 3 ronden geen DRS is. Volgende keer maar weer F1 pro kijken.
28 maart 2022 7:58
De finale was super! En die pitt call van Ferrari? Mooie actie als dat bewust gedaan is.
F1 cafe gekeken, zou Mol gelijk hebben? Dat HAM bewust niet goed gereden heeft om het team op scherp te zetten / hij het niet eens zou zijn met het team?
01 apr 2022 9:13
Gelet op wat Hamilton nu zelf naar buiten brengt, heeft ie een behoorlijke mentale tik gehad van zijn verlies in de laatste race............
01 apr 2022 10:25
Eerst Toto, nu Lewis, zouden ze groepskorting hebben gekregen bij hun therapie?
04 apr 2022 22:30
Deze is te leuk om niet hier te posten!
https://youtu.be/qHZ8rgWYNtADoet me denken aan de vroegere beach-buggy’s.
Don’t try this at home…..of juist wel, als je lol wilt hebben…..wel nog even een setje scoren
(En een Caterham)
Nu ben ik benieuwd hoe dit met de full-wets zou zijn gegaan.
07 apr 2022 9:08
steef schreef:Deze is te leuk om niet hier te posten!
https://youtu.be/qHZ8rgWYNtADoet me denken aan de vroegere beach-buggy’s.
Don’t try this at home…..of juist wel, als je lol wilt hebben…..wel nog even een setje scoren
(En een Caterham)
Nu ben ik benieuwd hoe dit met de full-wets zou zijn gegaan.
Cool.
Ziet er echt belachelijk cool uit met die banden. Mooi, gasten die dit soort borrelpraat ideeën ook gewoon uitvoert.
07 apr 2022 10:04
Ziet er echt belachelijk cool uit met die banden.
Nou. Maar ja, what's not to like; een Lotus Super 7 -evolutie die er onbedoeld uitziet als de (beruchte) Lotus 48...
09 apr 2022 10:28
Ik dacht we hier met de beste rijders van de wereld te maken hadden:
https://www.f1maximaal.nl/formule-1/wed ... verstappenBlijkbaar niet als ik dit lees.
Ook de boete van Vettel. Iedereen heeft ervan genoten, 0% gevaar en toch een boete. Zal hij waarschijnlijk niet van wakker liggen.
Maar het zou toch een sport moeten worden voor de fan's!!!
09 apr 2022 22:15

[/quote]
Op deze foto een mooie evolutie in de ontwikkeling van race-banden te zien.
Lang reed men altijd met banden met een profiel, dat zou grip geven ...
Vlg. mij was het ooit Jack Brabham die het opviel dat als de banden totaal
versleten waren, de grip beter werd.
The rest is history.
10 apr 2022 8:14
Pfff, weer opgave, brandje in de Red Bull