Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

12 maart 2022 20:00

Geen probleem Jurgen ;)

12 maart 2022 20:20

Red je Landi die afstand nog?

12 maart 2022 21:15

Dat moet net lukken :)

28 maart 2022 9:47

Iemand enig idee van de historie van deze jaren '80 chronograaf? Het logo is (voor zo ver ik kan zien) identiek aan het turbo-logo van de jaren '80 (oa 930). Dus de merkbescherming van Porsche kennende, moet er destijds een vorm van samenwerking zijn geweest met de fabrikant. Uurwerk is (uiteraard) een Valjoux 7750 en uiterlijk is weliswaar PD-achtig, maar ook wel dertien-in-een-dozijn voor Valjoux 7750 automaten. (The Internet says no.)

80213

01 apr 2022 14:39

Sinds afgelopen week te koop €250,- (Swatch Rotterdam & Amsterdam) en binnenkort online.
Afbeelding

Nieuws van de watches & wonders beurs:
Rolex
Afbeelding
Tudor
Afbeelding
Afbeelding

en nog veel meer mooi speelgoed:
https://www.youtube.com/watch?v=ZtUpVX- ... eWatchGuys

03 apr 2022 12:01

bizar hoe de run op die Swatch & Omega klokken was. Mensen die 24u vantevoren voor de deur lagen. Honderden mensen in de rij. Vervolgens op MP voor 1200 euro (aankoopprijs €250) terwijl het geen limited edition is en hij binnenkort gewoon online staat.... :scratch:

03 apr 2022 13:14

Maar dat koopt dan toch geen enkel weldenkend iemand zou je zeggen..

03 apr 2022 16:28

Wellicht niet als je een horlogegek bent die €5K voor een Moonwatch aftikt. Maar als je het een mooi horloge vindt heb je voor €250 een goed klokkie

Of bedoel je op MP? Nee, dan ben je wel een dodo

03 apr 2022 19:41

Dat laatste inderdaad. Dat eerste moet iedereen lekker zelf weten:)

03 apr 2022 22:12

Kennen jullie BA11OD?
Prachtige horloges.

04 apr 2022 10:48

horn schreef:bizar hoe de run op die Swatch & Omega klokken was. Mensen die 24u vantevoren voor de deur lagen. Honderden mensen in de rij. Vervolgens op MP voor 1200 euro (aankoopprijs €250) terwijl het geen limited edition is en hij binnenkort gewoon online staat.... :scratch:

Bizar, ik zag 't ook. :shock:
Binnenkort in de winkel en over 2 maanden ook gewoon online te koop. :oops:

Afbeelding

04 apr 2022 11:32

flash911 schreef:Kennen jullie BA11OD?
Prachtige horloges.

Kende het merk niet. Net ff gekeken, niet mijn smaak.

04 apr 2022 11:37

159,=
https://www.bol.com/nl/nl/p/moonwatch-o ... KQQAvD_BwE
Oh hamlapjes....dat is een boekje.... :lol: (te snel van google afgehaald zonder te lezen, was alleen op de prijs afgegaan)

04 apr 2022 11:56

bizar hoe de run op die Swatch & Omega klokken was. Mensen die 24u vantevoren voor de deur lagen. Honderden mensen in de rij. Vervolgens op MP voor 1200 euro (aankoopprijs €250) terwijl het geen limited edition is en hij binnenkort gewoon online staat.... :scratch:

Ik vind deze comeback buitengewoon knap van Swatch. In mijn studietijd reden een paar vrienden maandelijks naar Noord-Italië om bij verschillende juweliers enkele exemplaren van limited edition Swatch in te kopen tegen de going winkelprijs. Die verkochten ze vervolgens voor het driedubbele aan Swatch verkopers in Nederland en België. Zo illegaal dat de douane (jazeker, die was er toen nog...) ook wel eens batches in beslag nam aan de grens. Sinds eind jaren '90 was Swatch voor mij totaal onzichtbaar en nu zijn ze weer een hype. Zegt natuurlijk vooral iets over de legendarische Speedmaster Professional, als mensen in de rij gaan staan voor een replica Moonwatch.

04 apr 2022 15:14

flash911 schreef:Kennen jullie BA11OD?
Prachtige horloges.

Kende ik niet. Kennelijk een fast growing start-up. Ik krijg associaties met crowdfunding, Filippo Loreti en Czapek. Vind ze niet mooi. Doe mij maar een https://www.patek.com/en/collection/calatrava/5227J-001

04 apr 2022 15:23

Persoonlijk vind ik zo’n skeleton watch niet mijn ding. Patek absoluut een mooi klokje, een Omega staat nog op mijn wishlist.

Die Swatch x Omega lijkt mij wel een leuke vakantieklok.

04 apr 2022 15:25

BA11OD kende ik ook niet en het kan me niet bekoren, de Chapter 3 is redelijk, maar ik schaar ze onder marktkraam horloges.

05 apr 2022 19:28

Johann schreef:BA11OD kende ik ook niet en het kan me niet bekoren, de Chapter 3 is redelijk, maar ik schaar ze onder marktkraam horloges.

Smaak is persoonlijk, dat snap ik maar om ze onder marktkraam horloges te scharen vind ik bijzonder! Iedereen met verstand van uurwerken zal het verschil begrijpen…

06 okt 2022 8:12

Voor de liefhebhebbers van een RS 2.7

Wit/Blauw
https://www.tagheuer.com/nl/en/timepiec ... 2a81e7979b

Rood/Wit.
https://www.tagheuer.com/nl/en/timepiec ... 2a81e7979b

06 okt 2022 9:15

blauw wit is al uitverkocht :shock:

06 okt 2022 10:59

Dat is snel!!!

06 okt 2022 11:22

horn schreef:blauw wit is al uitverkocht :shock:

Denk het niet als ik het goed lees, horloge niet maar accessoire wel:

"€ 7.450,00
To celebrate the 50th anniversary of the mythical Porsche 911 Carrera RS 2.7, this TAG Heuer Carrera x Porsche RS 2.7 Limited Edition Chronograph pays homage to a mythical vehicle. The colour scheme and case honour this great... classic, and the shared values of two great maisons.

Read more
Complimentary Travel Pouch
Out of stock
"

06 okt 2022 12:59

Geen idee hoe jouw browser t weergeeft, maar denk toch dat het horloge zelf (inclusief complimentary travel pouch) is uitverkocht..

06 okt 2022 13:12

Over kermisklokjes gesproken zeg...

Afgrijselijk.

06 okt 2022 13:21

Ik denk dat het gewoon handel is. We zullen het snel zien op Chrono24
Plaats een reactie