|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
We mochten al niet veel, en straks kan het ook niet meer
Auteur |
Bericht |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Re: We mochten al niet veel, en straks kan het ook niet meer
Voor vlees zou ik me niet zo'n zorgen maken. De vleeslobby in Europa is echt gigantisch. Want daar zouden er zeer veel snelle winsten te halen zijn.
|
30 mei 2022 10:29 |
|
|
ATanis
993 4SGoedereede
|
En toch als je dan Gates hoort roepen; de westerse wereld zou moeten overschakelen op 100% syntetisch vlees Dat is potentieel een nog groter verdienmodel. Voor enkele partijen, die de patenten op deze nieuwe technieken bezitten. Dan gaan individuele boeren toch verliezen op de lange termijn ben ik bang.
|
30 mei 2022 10:49 |
|
|
NordRack2
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
|
Kom maar op met die synthetische frikandellen. Dan sta ik vooraan om twee frikandellen met mayonaise te bestellen Ben zo'n 15 jaar plantaardig nu
_________________________________________ "Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf
|
30 mei 2022 14:19 |
|
|
Polydeukes
981 Cayman 2.7 PDK (2015)Breda
|
Dus jij bent niet vegetariër maar vegetarisch?
_________________________________________ "Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.
|
30 mei 2022 15:13 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Maar niet aardig voor planten
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
30 mei 2022 15:19 |
|
|
ATanis
993 4SGoedereede
|
Save the forest, eat a vegan
|
30 mei 2022 15:46 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 mei 2022 15:47 |
|
|
TTjopper
911 4S (996)
|
Sowieso knap dat je al 15 jaar plantaardig bent, in meerdere opzichten overigens. Maar vooral omdat je kennelijk nog steeds die frikandellen zo mist!
|
07 jun 2022 14:25 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
08 jun 2022 10:22 |
|
|