18 jul 2022 19:04
18 jul 2022 19:41
18 jul 2022 19:43
18 jul 2022 19:52
Autoke schreef:
Het grote voordeel van de 2.7 is dat je hem inderdaad nog net kunt uitwringen boven de 4000 rpm op de openbare weg, net zoals de 911 oudjes gok ik zo (250-300 pk, 1200-1300 kg, handbak feeling en lekker rondblèren..). Van mij mag de titel dus worden "991 of 981 of 964/993De oudjes zijn vast nog leuker om te rijden, echter op leeftijd met alle nadelen van dien natuurlijk...
19 jul 2022 11:29
19 jul 2022 11:59
19 jul 2022 12:16
19 jul 2022 13:24
19 jul 2022 13:55
Laatst aan een vriend moeten uitleggen dat je die rugleuninkjes van die achterstoeltjes ook kunt neerklappen (997 en later) en dan heb je een mooie plek om bagage vlak neer te zetten. (Trek aan het knopje waar de gordelgeleider overheen loopt en dan klap je ze neer)mark996 schreef:En vergeet niet de achterstoeltjes.. los van extra ruimte ook wel fijn als ik samen met mijn zoon en vrouw weg kan ipv bij iedere rit een keuze moet maken wie er mee mag..
19 jul 2022 14:15
19 jul 2022 14:21
19 jul 2022 18:06
Tilt! schreef:6. Heb je 'n beperkt budget en wil je hopeloos iedereen blijven overtuigen van hoeveel beter ze wel rijden: 981
7. Zit je in transitie, of denk je erover na: PDK
Ook hier maar een grapje...
19 jul 2022 19:28
19 jul 2022 19:59
19 jul 2022 20:56
20 jul 2022 3:47
20 jul 2022 8:06
20 jul 2022 8:24
20 jul 2022 8:49
20 jul 2022 8:56
21 jul 2022 18:36
21 jul 2022 21:59
21 jul 2022 22:18
Tritus schreef:De kogel is inmiddels al door de kerk. Het is toch de aangeklede boxster geworden met handbak.
21 jul 2022 22:22
Gebe schreef:Gefeliciteerd met de de Boxster S. Ik stond vorig jaar voor dezelfde keuze en heb na 6 jaar de Boxster 981 2.7 ingeruild voor een Boxster 981 GTS. Wij rijden regelmatig in de Alpen en Dolomieten en hiervoor is de 981 GTS een fantastische auto. De 3.4 heeft t.o.v. de 2.7 veel meer koppel en dat rijdt in bergachtig gebied een stuk relaxter. Als je voornamelijk in Nederland rijdt is de 2.7 overigens een prima keuze.