14 aug 2022 10:25
14 aug 2022 10:32
14 aug 2022 14:39
14 aug 2022 15:18
15 aug 2022 8:37
Lionhunter schreef:Hij had bij PCE wel terecht gekund als stagiair bij de moderne Porsches zoals de 991, 992 en de Cayenne en Macan etc., maar dan werkt hij net zo lief bij de universeel garage in de buurt.
15 aug 2022 10:21
15 aug 2022 10:32
15 aug 2022 12:56
Erwin schreef:Zelf zou ik niet alleen de boring vergroten van een 1.7 om een 1900 te maken maar meteen een 2.0 L nemen omdat je dan makkelijker grote stappen maakt en meer koppel hebt. Het verschil in vermogen tussen 1700 en 1900 is niet zo groot in combinatie met het beperkende 1.7 inlaatsysteem. En als je het wel wilt, gewoon bouwen en rijden met het originele systeem en kijken wat de uitlaatgassamenstelling is. Misschien kan het gewoon. Je kunt dan daarna nog de injectoren en regelapparaat van een 2.0 nemen als de motor te arm blijkt te lopen bij vol gas en hoge toeren. Maar dat kan wel eens meevallen omdat de motor niet onbeperkt lucht kan aanzuigen door de smalle inlaatbuizen die bij een 2.0 groter in diameter zijn.
waarvan je niet weet hoeveel uitzoek en probeer werk er in gaat zitten.
15 aug 2022 14:12
Erwin schreef:Dat zegt natuurlijk niks zonder de situaties te weten.
15 aug 2022 21:57
16 aug 2022 15:15
16 aug 2022 17:08
Brulaap schreef:Doen ze goed bij Bentley; stagiair en kleine vergoeding geven en de hoofdprijs aan de klant berekenen
16 aug 2022 18:06
MY00 schreef:Dat maakt denk ik 99% van de klanten geen biet uit.
.
16 aug 2022 22:10
26 aug 2022 14:12
26 aug 2022 20:35