Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

26 nov 2005 14:42

Dat weer heeft mij gisteren verhinderd om überhaupt de deur uit te gaan, zelfs voor de Cayman S introductie in Oirschot!

Hier lag 10 cm sneeuw! :roll:

26 nov 2005 16:24

Wij zijn net terug uit Geel. Toch wel een gave bak die Cayman hoor.
En onderweg een beetje fun, zeker geen probleem om goed door te gassen.
Uiteraard voelt een 4x4 met winterbanden zich goed thuis in deze omstandigheden.

26 nov 2005 19:49

Je brengt me op een idee Marc!!! :wink:

Eerst maar een setje onder de Boxster; die moet tenslotte vaker 'de wei in'.

26 nov 2005 20:46

ER schreef:Dat weer heeft mij gisteren verhinderd om überhaupt de deur uit te gaan..

Wel de deur uitgegaan ... nadat ik er eerst al 3 (in plaats van 1) uur over gedaan had om naar die deur toe te komen :wink:

Drie kwartier later weer terug bij diezelfde deur ... het begon met het achterwaarts de bocht aan het einde van de straat nemen gevolgd door een slalom tussen geschaarde vrachtwagens door :shock:

Bij de A50 aangekomen besloten om toch maar weer terug te keren :idea:

27 nov 2005 2:06

Je bivakeert dit weekend in Veghel? :lol: :lol:

Wel gezellig voor Eric.

27 nov 2005 13:09

Hi ER,

nice to see you back. Hoe is met youw nek? :lol:

ik was met Marco, heel leuk om door de sneuw te skeuren, maar kaud en treurig landschap.

Mooi auto heb je gekocht, en een fijne kleur ook. Ik zoek nog steeds...

waneer dat bezoek in Grubbenvorst?

ciao, e baci alla signora

29 nov 2005 2:06

Zondagmorgen naar Carrera Motors geweest. Daar stond een mooie 904.
Zondagnamiddag met 911-lover en Setakira samen naar Drogenbos gereden. Daar nog afgesproken met een paar mensen van porscheforum.be. Het was dus een druk Porsche weekend. Deze keer de kans gehad om eens in de Cayman te zitten en nog enkele wedstrijd-Porsches. Enkele foto's :
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

29 nov 2005 9:15

rufie schreef:Zondagmorgen naar Carrera Motors geweest. Daar stond een mooie 904.

Ik dacht al dat ik je zien wegrijden had :) (Zoveel 968 komen er niet buiten met dat weer :) )

29 nov 2005 11:56

Zelfs met zeer mooi weer zie je niet veel 968 modellen :wink:
Het was idd vreselijk gezellig, maar tijdens de rit was het echt oppassen geblazen.
Natuurlijk dadelijk bij thuiskomst de grote poetsbeurt gegeven. :wink:

ps:Ook Alex Boxster en RSR-Luc waren met aanhang erbij (zij komen ook af en toe hier op het forum)
Plaats een reactie