Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
30 okt 2022 11:38
EriC4C schreef:Wimpie67 schreef:Kennelijk heeft Mercedes iets gevonden op hun gebrek aan vermogen op hoogte…HAM en RUS op 2 en 1 in FP3
Nee, Red Bull heeft daar nu meer last van

De Merc staat bekend om zijn hoge 'drag' (weerstand). In ijle lucht heeft de Merc daar veel minder last van (de reden dat vliegtuigen zo hoog vliegen is ijle lucht en dus minder weerstand).
Dus onder deze omstandigheden werkt het totaalpakket van Merc gewoon goed. De RB moet 't toch vooral hebben van low down force vermogen. Iets waar Max uitstekend mee om kan gaan, en Sergio een stuk minder. Maar dat wisten we al.
30 okt 2022 12:02
https://www.gpfans.com/nl/f1-nieuws/949 ... n-kravitz/Een erg goede zaak. Ik had voor Ted altijd respect. Maar dit was wel een erg vreemde uitspraak. Het zal wel te maken hebben met de UK Supporters.
30 okt 2022 19:46
Polydeukes schreef:EriC4C schreef:Wimpie67 schreef:Kennelijk heeft Mercedes iets gevonden op hun gebrek aan vermogen op hoogte…HAM en RUS op 2 en 1 in FP3
Nee, Red Bull heeft daar nu meer last van

De Merc staat bekend om zijn hoge 'drag' (weerstand). In ijle lucht heeft de Merc daar veel minder last van (de reden dat vliegtuigen zo hoog vliegen is ijle lucht en dus minder weerstand).
Dus onder deze omstandigheden werkt het totaalpakket van Merc gewoon goed. De RB moet 't toch vooral hebben van low down force vermogen. Iets waar Max uitstekend mee om kan gaan, en Sergio een stuk minder. Maar dat wisten we al.
Lijkt me een goede verklaring, dank voor je uitleg!
30 okt 2022 19:53
Hopelijk kegelt Russell vanavond niet in de eerste bocht Verstappen van de baan zodat Hamilton vrijbaan heeft.
Zoals ze zelf al hebben gezegd:
“we hebben niets te verliezen”Denk dat het een mooie spannende race gaat worden
30 okt 2022 19:57
MY00 schreef:https://www.gpfans.com/nl/f1-nieuws/94937/verstappen-boycot-sky-sports-na-uitspraken-kravitz/
Een erg goede zaak. Ik had voor Ted altijd respect. Maar dit was wel een erg vreemde uitspraak. Het zal wel te maken hebben met de UK Supporters.
Te kinderachtig voor woorden natuurlijk. En ik begrijp de reactie van Verstappen. Ik denk alleen dat het nooit zal ophouden op deze manier. Zou ‘t misschien beter zijn met Kravitz in een interview met Verstappen én Hamilton de confrontatie aan te gaan en daarmee met al die “fans” die er net zo over denken? Wellicht kun je er dan met elkaar een punt achter zetten.
Ben trouwens benieuwd hoe Verstappen “fans” gereageerd zouden hebben als zoiets met Verstappen gebeurd zou zijn…
30 okt 2022 20:05
Wimpie67 schreef:Ben trouwens benieuwd hoe Verstappen “fans” gereageerd zouden hebben als zoiets met Verstappen gebeurd zou zijn…
valide opmerking
Inderdaad, die zouden dan net zo hard roepen dat VER onrecht was aangedaan door een discutabele beslissing van de wedstrijdleiding
30 okt 2022 20:20
Het was idd de wedstrijdleiding, en niet Max zelf, die voor de uitslag heeft gezorgd. Begrijpelijk dat sommigen de uitkomst niet terecht vinden, maar om dan te zeggen dat Max de titel heeft gestolen...
30 okt 2022 20:36
Zo is het en natuurlijk zou HAM hetzelfde hebben gedaan in een dergelijk geval.
O ja, Schumacher heeft 13 van de 18 races in 1 seizoen gewonnen, Vettel 13 uit 19. Voor de cijfernerds: als Verstappen 16 uit 22 wint, komt ‘ie verhoudingsgewijs op gelijk niveau met Schumacher.
30 okt 2022 20:37
Dat sommigen hier nog op ingaan......
30 okt 2022 20:58
Op de eerste titel van Verstappen bedoel je? Tsja, ik werk in een internationale omgeving en merk dat het bij sommigen nog steeds diep zit. Vooral Engelsen en Italianen blijven erin hangen.
30 okt 2022 21:05
#wecrytogether
Geen woorden meer aan vuil maken
30 okt 2022 21:08
MY00 schreef:https://www.gpfans.com/nl/f1-nieuws/94937/verstappen-boycot-sky-sports-na-uitspraken-kravitz/
Een erg goede zaak. Ik had voor Ted altijd respect. Maar dit was wel een erg vreemde uitspraak. Het zal wel te maken hebben met de UK Supporters.
Sky doet dit al vanaf Abu Dhabi. Hun commentators ook. Sore losers.
30 okt 2022 23:52
Wimpie67 schreef:Zullen we eens een voorspelling doen voor Mexico? Ik trap af met een gewaagde:
1. Perez
2. Leclerc
3. Alonso
10. Tsunoda
Max valt uit
Haha, alles fout!!
31 okt 2022 0:04
Gelukkig wel
06 nov 2022 14:00
Ik moest er vroeg voor opstaan, maar 2 kaarten voor GP Las Vegas 2023 kunnen bemachtigen! Wie van het PF gaan hier ook naartoe?
06 nov 2022 18:54
Mooi, ben benieuwd hoe je het gaat vinden.
12 nov 2022 22:26
Wat denken we er van, was voor max de medium een foutje of slim een setje nieuwe soft over gehouden?
12 nov 2022 22:29
Extra setje rood niets mis mee. Vond het verschil wel groot. Had Verstappen schade overgehouden aan de rotzooi die op de baan was achtergebleven van Alonso? Of waren het puur de banden?
12 nov 2022 22:45
Sowieso schade aan front wing end plate na touché met Sainz. Maar volgens Max had de RB ook te weinig grip, op medium maar had rood ook het verschil niet gemaakt, aldus Max. (“We hebben een probleem”)
12 nov 2022 23:01
Eén ding is zeker: Mercedes is op de weg terug. Wordt leuk volgend seizoen! Misschien 1e overwinning voor hen dit jaar?
En wat is die Ocon toch een vervelend mannetje
13 nov 2022 0:22
En Stroll ?
13 nov 2022 0:54
Tja, zijn pa is de baas. Het is een blok aan hun been natuurlijk. Maar je eigen zoon er uitwippen word het thuis niet beter op ben ik bang.
Denk ook dat vettel daarom weg gaat daar.
Misschien kan alonso er wat mee volgend jaar.
Maar ocon is ook nix.
13 nov 2022 13:26
Er waren idd welke enkele opvallende acties op de baan.
Ik vond het heel erg netjes van Sainz dat hij zijn (eventuele) excuses aanbood aan Max voor de touche.
Niemand zich geërgerd aan het voetballertje Russel?
Daar moet de FIA hard op gaan ingrijpen. Op het moment dat men dit roept 10 seconden straf.
Je kunt het ook zien als disrespect richting de wedstrijdleiding.
Welke natuurlijk heel vreemd drie mensen geen straf oplegt nadat ze verkeerd stonden tijdens de start!!!
13 nov 2022 13:36
Wat deed Russell dan?
Zag hem vooral erg goed racen
13 nov 2022 13:50
Vragen om een gele kaart
"Tracklimits turn 4"Inderdaad kinderachtig gedrag!