Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Voor het eerst een Porsche

18 nov 2022 17:09

Doen wat je zelf mooi vindt!

18 nov 2022 17:12

Volgens mij heeft de gt4rs ook zwarte remklauwen toch?

18 nov 2022 17:36

Exact mijn overweging om ze zwart te maken. Sterker nog, hoogglans zwarte remklauwen is tegenwoordig een Porsche Exclusive Manufaktur optie, die velen kiezen omdat ze rode of gele klauwen niet mooi vinden in combinatie met de carrosseriekleur.

20 nov 2022 18:27

Van harte met deze mooie eerste Porsche, dat zullen vast en zeker fantastische kilometers worden de komende tijd...

20 nov 2022 19:03

Ha Alex, leuk dat je even voorbij kwam afgelopen vrijdag! prachtige machine heb je gekocht. zwart en zwart, voor mij de mooiste combi. leuk om lid te worden van de 24 app, kan je mooie ritjes boeken olv een coureur bv.... wellicht tot december?

22 nov 2022 0:17

paul@archivice.nl schreef:Ha Alex, leuk dat je even voorbij kwam afgelopen vrijdag! prachtige machine heb je gekocht. zwart en zwart, voor mij de mooiste combi. leuk om lid te worden van de 24 app, kan je mooie ritjes boeken olv een coureur bv.... wellicht tot december?

Was zeker leuk! Als het uitkomt ben ik er de volgende keer weer bij. Ik zal dan wat concreter zijn :wink: . Ondertussen heb ik de Porsche24 app en heb m'n eerste punten binnen en ga vrijdag naar een event bij Porsche Centrum Gelderland :D

22 nov 2022 10:48

Gefeliciteerd nu nog heeeel ff volhouden
Veel rijplezier

29 nov 2022 18:28

Gefeliciteerd met je aankoop.
Heel veel rijplezier.

01 dec 2022 0:33

Mooie auto 8-) en welkom.
Plaats een reactie