24 jan 2023 21:16
24 jan 2023 21:34
Cazzo Super Veloce schreef:Dan ga je bij Fastned laden.
24 jan 2023 22:32
24 jan 2023 23:04
24 jan 2023 23:20
25 jan 2023 0:12
Cazzo Super Veloce schreef:Denk om dezelfde reden dat je maar aan 1 kant een tankdop hebt.
25 jan 2023 9:04
25 jan 2023 10:38
Cazzo Super Veloce schreef:... een beetje dom.
25 jan 2023 10:51
25 jan 2023 11:15
Olaf schreef:Cazzo Super Veloce schreef:... een beetje dom.
moet je (naar jouw idee) dan al met een halfvolle batterij gaan "tanken"
![]()
25 jan 2023 11:55
Enguess schreef:Vliegen kan ‘ie ook al niet, en koffiezetten zijn EV’s ook nog niet goed in.
25 jan 2023 11:59
Enguess schreef:Als je veel kilometers maakt en/of ook veel met aanhangers onderweg bent, moet je gewoon geen EV rijden. Punt.
25 jan 2023 12:10
25 jan 2023 12:21
25 jan 2023 12:50
Enguess schreef:Ach mensen verzin nou toch niet steeds een nieuw probleem….
Als je veel kilometers maakt en/of ook veel met aanhangers onderweg bent, moet je gewoon geen EV rijden. Punt.
Vliegen kan ‘ie ook al niet, en koffiezetten zijn EV’s ook nog niet goed in.
25 jan 2023 14:11
ATanis schreef:Voor de fietsendrager misschien?
25 jan 2023 14:50
ATanis schreef:Voor de fietsendrager misschien?
25 jan 2023 15:28
Klopt, maar Elektrisch vliegen is de toekomst – en die is dichterbij dan je zou denkenVliegen kan ‘ie ook al niet
25 jan 2023 16:02
Bij grote elektrische toestellen heb je een vermogen nodig van meerdere megawatts. Dat betekent dat je moet werken met een voltage van op zijn minst enkele kilovolts. Bij dergelijke voltages ontstaan er elektrische velden rondom de kabels die kunnen interfereren met communicatie- en navigatiesystemen
26 jan 2023 1:04
Cazzo Super Veloce schreef:Nee, want in NL stikt het van de Fastned laders.
Je auto rekent voor je uit waar je moet laden en hoe lang.
https://fastnedcharging.com/nl/locaties
26 jan 2023 15:03
26 jan 2023 15:10
26 jan 2023 16:39
26 jan 2023 16:39
26 jan 2023 20:39