Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.

08 maart 2023 17:46

Week huur a €699 en dan mag je 400Km rijden.
Van Berlijn terug naar Oosterhout is 700Km, en dan moet het ding daarna ook weer terug naar Berlijn voor nog eens 700Km, trouwdag zelf geen idee, laten we zeggen 100Km?
Komt neer op 1500Km - 400 "gratis" Km = 1100Km a €2 per Km = €2200 + €999 voor de huur = €3199 totaal.

Is wel goedkoper dan weekend huur, scheelt 300 euro aan huur, maar mag je minder kilometers maken en met dezelfde berekening kom je dan op €3299 totaal :D

Is duurder dan mijn trouwfeest was maar als je het heel graag wil is dat zeker een mogelijkheid...kun je er ook nog een hele week naar kijken (niet rijden want dan wordt het nog duurder :P )

08 maart 2023 18:01

leuk die laatste opmerking :mrgreen:

Pffff €3299 is geen kattepis... dan kun je beter zo'n witte kopen en na een week weer verkopen, ben je misschien :scratch: goedkoper uit.

09 maart 2023 14:16

Of in Berlijn trouwen :lol:

09 maart 2023 17:08

Ook een idee, als je het combineert met een week daar in de omgeving rondtouren met dat ding als huwelijksreis.

Ik zie nu pas dat ik trouwens €699 bij weekhuur had gezet maar dat is de weekendhuur...in de berekening had ik wel het juiste bedrag gebruikt dus de eindtotalen kloppen :)

10 maart 2023 12:55

Ook bij Porsche Duitsland kun je bij verschillende adressen een Taycan huren voor €399 per dag. Het voorbeeldplaatje is een wit model. 8)

Ze hebben die huurdienst tevens in Frankrijk, Zwitserland, VS, Canada, Japan, Australië en Italië, maar vreemd genoeg niet in Nederland.

14 maart 2023 20:40

Hi iedereen!

Ik heb goed nieuws! Ik heb de witte Porsche Taycan 4s gevonden!

Tijdens een wandeling in een nabijgelegen wijk zag ik hem staan aan het einde van een doodlopende straat.

Ik heb een brief geschreven en bij het huis waarvoor de Porsche stond naar binnen gegooid.

Een paar dagen later kreeg ik reactie dat hij graag wil mee werken en zijn auto beschikbaar wil stellen voor onze trouwdag! Mijn dag kon niet meer stuk! Uiteraard rijd de beste man zelf zodat er geen rare dingen gebeuren met z'n mooie Porsche.

Ik zal na de bruiloft wel een aantal foto's plaatsen :)

Bedankt iedereen voor jullie hulp!

14 maart 2023 22:13

Mooi gebaar.
Succes met de verdere planning, deze kan je nu afvinken.

14 maart 2023 22:23

Porsche eigenaren zijn gewoon hele aardige mensen…. :drive:

:D :D :D

14 maart 2023 22:46

Inderdaad mooi gebaar :thumleft:
Plaats een reactie