Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Toer plannen in 2023

13 maart 2023 22:27

outletvalve schreef:maar die links naar die googlemaps werken niet voor mij. Voor jou wel?
Voor mij ook niet. Error 404.

14 maart 2023 0:10

outletvalve schreef: googlemaps werken niet voor mij. Voor jou wel?
.

Nee helaas werken ze voor mij ook niet (was iets te snel met delen). ChatGPT zegt dat ze in de eigen google omgeving staan, maar wil ze wel naar me mailen. Echter geeft daarna aan dat het dat niet mag/ kan. :bang:

Enfin ben nu 'handmatig' door de routeaanbeveling aan het lopen ... en niet alles klopt (zoals verwacht): Wegen liggen net wat uit de richting, sluiten niet aan of gaan toch echt de verkeerde kant op. Maar was een leuk experiment.

Heb dag 1 - deels op basis van de chat input - inmiddels redelijk helder. Vanaf punt B gaat het leuk worden.

https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... sp=sharing

14 maart 2023 11:56

Ziet er inderdaad een leuke route uit. Voordeel voor mij is dat ik rechtstreeks naar punt B kan rijden van bij mij thuis en meteen aan de leuke route beginnen.
Ik was, met de routebeschrijving erbij ook al met RouteYou aan de slag gegaan om de routes te visualiseren.

14 maart 2023 12:20

GinnFizz schreef: Voordeel voor mij is dat ik rechtstreeks naar punt B kan rijden van bij mij thuis en meteen aan de leuke route beginnen.

Jaloers! Die omgeving is duidelijk meer de natuurlijke Porsche habitat dan hier de Randstad :(

…als je nog een leuke lunchspot weet in de buurt van B :)

14 maart 2023 13:01

Olaf schreef:Voor Luxembourg even bedenken welke plaatsen je wilt zien - dan navigatie op “geen snelwegen” zetten - en als het kan op “kronkelroute” ;)

Meestal doe ik dat zo - en zegt men: fantastische route :!: :D

Mijn ervaring ook met de TomTom 550 in de auto of motor. Natuurlijk wijk ik af, heen/terugreis wil ik soms wat sneller onderweg zijn maar richting Münsterland/Teutoburgerwoud is het leuk rijden en waar ik regelmatig met mooi weer ben… :drive:

19 maart 2023 11:09

Clueless schreef:Ik heb mij ingeschreven voor deze. Ook niet alleen Porsche maar wel vermeld in de Porsche24 app.
http://www.rallymasters.nl/voorjaars-rally.php

Ik heb me ook ingeschreven voor deze rit. Eerste keer, ben benieuwd!
Plaats een reactie