26 nov 2005 12:28
paulb schreef:In mijn geval blijkbaar een hele goeie, ik heb de rekeningen van Oscar erbij gekregen maar daar zit niks bij voor een veelvoud van 2K euro hoor![]()
dus over welke reparatie jij't hebt
![]()
26 nov 2005 16:53
26 nov 2005 19:17
27 nov 2005 14:34
27 nov 2005 18:25
27 nov 2005 19:10
27 nov 2005 23:11
28 nov 2005 0:17
Jaco schreef:Ander voorbeeld: koudstart perfect, warme start na 1 a 2 uur stil te hebben gestaan slecht. Duurt lang voor ze alle 6 netjes meedraaien, na vele metingen blijkt het een warmloopregelateur te zijn. Is een klein kastje (+/-10x10x5 cm) van Bosch, kost voor een turbo (want daar zijn er niet zoveel van) incl € 1000-1200,- typisch een turbo-dingetje, C2/4 hebben namelijk geen K-jettronic??? meer.
28 nov 2005 22:34
28 nov 2005 22:48
28 nov 2005 23:21
28 nov 2005 23:44
29 nov 2005 1:05
Idem voor de eerste 400meter toch?Jaco schreef:En ook: Als je niet op tijd terug schakelt, kun je net zogoed een SC kopen(toch PaSCal)![]()
29 nov 2005 1:12
29 nov 2005 9:37
paSCal schreef:Anyway, beginnen met een 965 is wel link volgens mij, en dan met name, waar moet je dan in vredesnaam naartoe gaan "upgraden" als je iets anders wilt.... (maw. succes! Het is je alvast gegund hoor!)
29 nov 2005 13:38
29 nov 2005 15:00
29 nov 2005 15:03
29 nov 2005 15:26
ppp 356 schreef:Iets minder oranje, en iets meer rood, andere velgjes en hij mag op mijn erf
29 nov 2005 15:51
29 nov 2005 15:55
29 nov 2005 15:59
29 nov 2005 16:38
29 nov 2005 17:13
Jurgen schreef:paSCal schreef:Anyway, beginnen met een 965 is wel link volgens mij, en dan met name, waar moet je dan in vredesnaam naartoe gaan "upgraden" als je iets anders wilt.... (maw. succes! Het is je alvast gegund hoor!)
Mss kan hij een voorbeeld aan mij nemen...![]()
Mijn eerste P was een 930...en de up-grade weten jullie...