Johann schreef:Waarom Neopreen en geen
Body Schutz? Kijk anders ook even naar
Raptor Liner Volgens mij is allebei veel beter dan Neopreen.
Ik heb weken gewerkt aan het eraf halen van bodyshutz, want dat was zoals de RSRs destijds waren. zonder bescherming. Dat ga ik er uiteraard niet weer op zetten.
Ik balanceer dus tussen originaliteit aan de ene kant, en bruikbaarheid/bescherming aan de andere. Omdat schutz en dingen als raptor liner onomkeerbaar zijn, is dat voor mij geen optie.
Iets als neopreen kan ik erop lijmen of vastklemmen om te voorkomen dat die brede Michelin TB15s m'n spatborden kapotschieten met gravel, en er voor een autoshow bv weer afhalen.
Ondanks dat ik zelf een drukke week heb en zelf niet aan de auto kan werken, lijkt het erop alsof Jason de smaak nu goed te pakken heeft.
We hebben de 'Martini Racing' templates voor het dak opnieuw moeten laten maken, dit keer met letters 57mm hoog, aangezien ik de eerste (60mm) besteld had gebaseerd op de gerestaureerde R6.
Maar omdat de buitenste (donker) blauwe lijnen nu dikker zijn dan de licht-blauwe, blijft er geen mm streepje donker blauw meer onder en boven de witte text over.
Die 3 mm gaat niemand zien, maar als de witte text tegen het lichtblauw aan zit, dat ziet er niet uit.
Da's het probleem met het feit dat de originele en nieuwe R6 zo anders zijn, en we begonnen zijn met de restauratie als 100% correct aan te nemen.
Ben wel tevreden hoe de strepen lekker recht doorlopen van het dak, via de body naar de klep.