Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

29 nov 2005 22:18

my friends TT fell 250 metres ,rolled 30 times , ......

hebben ze dat dan zitten tellen terwijl ze naar beneden gingen :?: :?

29 nov 2005 22:33

Afstand / (omtrek wagen + glijcoëficiënt.) :lol:

29 nov 2005 22:37

Naast de kilometerteller en de toerenteller nu ook de koprolteller :twisted:

30 nov 2005 10:48

Als je in zo'n ravijn ligt, mag je alleen maar hopen dat je je mobiele telefoon de nacht ervoor hebt opgeladen. Stel je voor: je ligt daar half verkreukeld in een afgelegen ravijn, niemand vind je. Maar gelukkig heb je je gsm bij je...maar die is leeg, of je hebt daar geen ontvangst!

30 nov 2005 11:04

Lydia schreef:Als je in zo'n ravijn ligt, mag je alleen maar hopen dat je je mobiele telefoon de nacht ervoor hebt opgeladen. Stel je voor: je ligt daar half verkreukeld in een afgelegen ravijn, niemand vind je. Maar gelukkig heb je je gsm bij je...maar die is leeg, of je hebt daar geen ontvangst!

Mocht je dit overleven, dan is de kans groot dat je beklemd zit, en nét niet bij je telefoon kunt........

Om nog maar een ander doem scenario te noemen. :roll:

30 nov 2005 11:26

Mmmmh, of de telefoon zat in je broekzak, maar daar waar je broekzak zat, zit niets meer. Of er je hebt geen vingers meer om het nummer in te toetsen... Oké, zo is het wel genoeg, denk ik, hè? :D Je moet er gewoon niet aan denken. Als ik dit zie en ik bedenk dat ik met "der Walther" op een besneeuwd bergweggetje zonder vangrail met een noodvaart gereden heb... Maar goed dat ik deze foto's toen nog niet gezien had...
Plaats een reactie